Wow!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef firecow het volgende:
Foto's van vanochtend....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het was hier gister nog hartstikke zonnig en 0,0 regen. Nu zijn ze dus hartstikke druk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze dat gister al gedaan?! En vanmorgen.
Mensen zijn helemaal hysterisch aan de slagOok wel logisch, de weilanden zien er écht niet uit!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef firecow het volgende:
Foto's van vanochtend....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:
En de eerste onweersbui lijkt ontstaan te zijn ten oosten van Rotterdam.
ja, dat ding ontstaat net. Altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zie hem hier achter boven alles uittorenen! Jammer dat hij omhoog trekt, dan komt hij dus nieet hier overheen. Bleuh. Is trouwens wel snel gegaan, die ontwikkeling.
Mogen er van mij wel meer worden! Er ontstaat er op dit moment eentje boven mijn hoofd en dat wordt me een flinke bui hoor! Figuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat ding ontstaat net. Altijd leuk om te zien
eens kijken of het bij deze ene bui blijft, of dat er nog meer volgen.
stuur ook even wat naar friesland, wij lopen een beetje achter met regenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Mogen er van mij wel meer worden! Er ontstaat er op dit moment eentje boven mijn hoofd en dat wordt me een flinke bui hoor! Figuurlijk![]()
Maar ja, als ze ontstaan, dan gaat het snel dus. Goed om te weteen. Denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |