Op de weerradar te zien mag je voor de herkansing in je eigen regio, er drijft daar nogal wat rond aan wolken zo te zien!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]
Klopt, maar omdat ik op de radio in oostenrijk al hoorde dat in Duitsland en Oostenrijk veel en zwaar onweer mogelijk was, hoopte ik daar onderweg vanaf de bovenkant nog wat te zien. Maar helaas.
Hmm die zag ik dus ook.. ik verbaasde me erover omdat ie zo groot was..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
gemaakt vanuit Katwijk ZH richting oosten
Zelfde comlplex waar ik naar keek volgens mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
gemaakt vanuit Katwijk ZH richting oosten
Als ik de waarnemingen van Lelystad kan doortrekken, dan moeten jullie een flinke bui hebben gehadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:21 schreef miss_bleu het volgende:
volgens de radar beelden moet het zo hier los gaan knallen bij Walibi World.
het is al wel heel erg geel die lucht maar echt regen enzo nog niet.
ik mag hopen voor de apparatuur dat er geen inslagen zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Campzone.. krijgt nu een lekker knetterbuitje
onweert wel maar alleen bliksem, regen valt nu nog wel mee zover ik kan zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Campzone.. krijgt nu een lekker knetterbuitje
het zaakje lijkt te verpieteren ondertussen, dus het zal wel meevallen verder denk ik...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
onweert wel maar alleen bliksem, regen valt nu nog wel mee zover ik kan zien
Bliksem is natuurlijk de gemeenste van het stel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
onweert wel maar alleen bliksem, regen valt nu nog wel mee zover ik kan zien
Maar de afgelopen weken welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
Hier in Zeeland is nog steeds geen regen gevallen![]()
Ja, een beetje regen, niet noemenswaardigquote:
Ja zo zag het er echt uit! Een beetje hetzelfde prutje wat na sneeuwval wel eens langs wegen achterblijft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef highway101 het volgende:
pakken ijs? zoveel hagel?
Er waren wel meldingen van 4cm grote hagelstenen
Ik zat in het oosten van Breda, de lucht werd even wat donkerder en het ging wat harder waaien. Iedereen blij maar het ging weer zo snel als het kwamquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:33 schreef JDude het volgende:
Sodeju zeg! Ik was begin van de avond in Tilburg.
- Straten onder water, zo hoog dat zelfs de verkeersdrempels "weg" waren
- Pakken ijs in de wegberm, zag er uit als grote klonten hagelsteentjes
- Putdeksels losgeslagen
- Temperatuur in de bui nog slechts 13 graden
20 kilometer verderop, in Breda, was niets aan de hand.
Dat is dan de bui geweest waar wij middenin reden... we zagen 'm ter hoogte van Dorst inderdaad al aankomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef Vava het volgende:
Ik zat in het oosten van Breda, de lucht werd even wat donkerder en het ging wat harder waaien. Iedereen blij maar het ging weer zo snel als het kwamgeen regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |