Mennonieten.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Ik wil bier!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
Vanavond draaien we alleen albums van Pink Floyd
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef golfer het volgende:
Er kwam hier trouwens vandaag al (...) een kaartje uit ToSCHane aan.
Ik moet nog even naar de apotheek om daar het handschrift te laten ontcijferen.![]()
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef DarkShine het volgende:
Werd net gebeld door mijn werk. Krijg waarschijnlijk een officiele waarschuwing vanwege een ruzie aan de kassa gisteravond... Als ik een officiele daarvoor krijg, ben ik per direct weg!
Vier Marokanen met een grote bek, bleef gewoon rustig en wou hun bestelling opnieuw opnemen omdat ze hem volledig wouden veranderen. Toen ik hem wou veranderen discrimineerde ik volgens hun en op dat punt direct omgewisseld en de manager het laten uitzoeken. Bedrijfsleider stond erbij te kijken en kreeg mee hoe ik continu werd uitgedaagd door die marokaantjes. Ben op een gegeven moment, toen ik wist dat ik mezelf niet meer kon inhouden, naar achter gelopen en 1 ervan kwam mij achterna.quote:
Ik ben voor de Marokkanenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vier Marokanen met een grote bek, bleef gewoon rustig en wou hun bestelling opnieuw opnemen omdat ze hem volledig wouden veranderen. Toen ik hem wou veranderen discrimineerde ik volgens hun en op dat punt direct omgewisseld en de manager het laten uitzoeken. Bedrijfsleider stond erbij te kijken en kreeg mee hoe ik continu werd uitgedaagd door die marokaantjes. Ben op een gegeven moment, toen ik wist dat ik mezelf niet meer kon inhouden, naar achter gelopen en 1 ervan kwam mij achterna.
Kreeg nog een uitbrander op kantoor en heb volop laten merken dat ik het daar volkomen mee oneens ben!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:04 schreef Gollemrulez het volgende:
'Marokanen' had je wel weg kunnen laten hoor, dat spreekt voor zich...
Ja tuurlijk, Nederlanders zijn altijd reuze beleefdquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:04 schreef Gollemrulez het volgende:
'Marokanen' had je wel weg kunnen laten hoor, dat spreekt voor zich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |