abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40245765
Ik word echt gek van dat pauper-Errorsafe.
Ik krijg zo vaak dat gezeik op me scherm, en ook als ik op annuleren klik, gaat het niet weg en proberen ze dat ik die zooi ga downloaden.

Echt, die mensen die die zooi uitgevonden hebben mogen van mij echt verzuipen in hun Errorsafe.

Kortom: ERRORSAFE
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_40245802
Je hebt waarschijnlijk spyware op je pc. Maar even scannen met Windows Defender of Ewido. En geen Hitman Pro, dat bagger progsel kan je pc namelijk om zeep helpen.
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 18:24:01 #3
25682 2cv
Niet subtiel
pi_40245832
Die mensen moeten se zelf dat errorsafe laten slikken. Gewoon op een CD fikken en vervolgens fysiek door hun strot rammen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_40245915
Heb ik ook last van de laatste tijd.. moet je honderd keer klikken voor het weg blijft
pi_40265187
Ga anders ff naar de volgende site safety.live.com gebruik ik vaak op me werk, haald veel spyware e.d. weg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 juli 2006 @ 11:42:13 #6
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_40265239
of je voegt even een regel toe in je hosts-file (mits je windhoos gebruikt) die ervoor zorgt dat die errorsafe paginas niet meer geladen worden. Dat scheelt al iets in ergernis.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_40265328
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:22 schreef The_Terminator het volgende:
Je hebt waarschijnlijk spyware op je pc. Maar even scannen met Windows Defender of Ewido. En geen Hitman Pro, dat bagger progsel kan je pc namelijk om zeep helpen.
Hoeft niet. Het zijn ook vaak popups van pagina's... Heb em vandaag ook alweer 2x gehad.

Zie de tip van Tokus
pi_40268537
quote:
Hitman Pro staat hier ook op.. das dus een bagger programma? Hoezo kan het je pc om zeep helpen?

Is Ad-Aware wel ok btw?
pi_40268589
quote:
Hitman pro werkte wel toen mijn ouders laptop dit soort problemen had hoor...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40268736
Hitman is opzig wel goed.... Alleen je moet niet al die trail versions erbij gaan downloaden van al die pauper anti-spyware
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)
pi_40268836
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef Jugaros het volgende:
Hitman is opzig wel goed.... Alleen je moet niet al die trail versions erbij gaan downloaden van al die pauper anti-spyware
Ja dat begin ik ook een beetje door te krijgen, voor je het weet heb je SpySweeper en andere shit te pakken. rete frusti
pi_40269651
Spyware is zoooooooooooooooooooo 1831
bla
blabla
blablabla
blablablabla
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 14:01:51 #13
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40270108
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:13 schreef VonHinten het volgende:
Hitman Pro staat hier ook op.. das dus een bagger programma?
"Het is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera."

"Regelmatig beweert Hitman Pro dat er kwaadaardige bestanden zijn die niet verwijderd kunnen worden. Helaas meldt Hitman pro dan niet wélke bestanden dat dan zouden zijn. En ook al zoek je tot je een ons weegt, met behulp van alle mogelijke spywarescanners, (online-)virusscanners en zelfs tooltjes die rootkits zichtbaar maken, er wordt helemaal niets gevonden. Waaruit moge blijken dat Hitman Pro hier gewoon een fout maakt."

"Ook bestaan er principiële bezwaren tegen het programma Hitman Pro. Vooral het feit dat de maker van Hitman Pro credits (én donaties) opstrijkt voor het vele werk dat wordt gedaan door de makers van programma’s als AdAware (Lavasoft), Spybot (PepiMK), SpywareBlaster (JavaCool), NOD32 (Eset), etcetera, zet kwaad bloed. In hoeverre de maker van Hitman Pro toestemming heeft gevraagd en gekregen voor het gebruiken van programma’s van anderen in zijn tool, is nooit duidelijk geworden. Het is hem vaak genoeg gevraagd maar de antwoorden zijn altijd uiterst vaag geweest.
Ook in internationale (Engelstalige) kringen wordt Hitman Pro zwaar bekritiseerd vanwege het gebruiken van programma’s van anderen zonder de credits te geven aan hen die de credits verdienen."

bron
F.K.A. SuperwormJim
pi_40270410
Les 1 met Errorsafe: niet op annuleren drukken, maar op het kruisje rechtsboven.
pi_40272710
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Les 1 met Errorsafe: niet op annuleren drukken, maar op het kruisje rechtsboven.
Vandaar dat ze die buiten het scherm proberen te krijgen.

Heb inmiddels gewoon dat adres geblocked in mijn router. Nergens last meer van
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40273938
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ook via dat kruisje komt het gewoon op je PC. Bij dit soort pop-ups altijd ALT+F4 doen, dan sluit je het scherm op een veilige manier.
Met ewido kan je errorsafe van je pc verwijderen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_40276088
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ook via dat kruisje komt het gewoon op je PC. Bij dit soort pop-ups altijd ALT+F4 doen, dan sluit je het scherm op een veilige manier.
Met ewido kan je errorsafe van je pc verwijderen.
Heb ik nooit last van.
pi_40277188
Alt+F4
pi_40277423
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:13 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hitman Pro staat hier ook op.. das dus een bagger programma? Hoezo kan het je pc om zeep helpen?

Is Ad-Aware wel ok btw?
In sommige gevallen start Windows niet meer goed op na de installatie van Hitman Pro. Ik heb al een stuk of 4 klanten geholpen die dit probleem hadden. Was trouwens een klotewerk om het weer aan de praat te kijgen. Ik heb trouwens een vermoeden dat het wordt veroorzaakt doordat de vele programma's die het installeerd elkaar in sommige gevallen gaan tegenwerken.
pi_40278204
Ligt eraan hoe je hitman pro instelt. Het kan wel handig zijn ook al is het vieze scriptzooi....
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:03:22 #21
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_40279507
Wat is het IP van Errorsafe?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_40279711
javacools spywareblaster + alles blokkeren

spybot sd + alle slechte paginas stil leggen

geen last meer

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2006 19:15:31 ]
  Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 20:05:04 #23
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_40281100
quote:
is geen spyware probleem, veel sites hebben zo'n popup van errorsafe en ik krijg hem soms ook.. Leuk wel, zo'n windows-achtig scherm op mn Linux pc
Tevens -purist.
pi_40281186
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

is geen spyware probleem, veel sites hebben zo'n popup van errorsafe en ik krijg hem soms ook.. Leuk wel, zo'n windows-achtig scherm op mn Linux pc
Nog nooit op mijn eigen pc gezien eigenlijk... Als ik ze tegenkom dan is dat voornamelijk op pc's van klanten waar spyware op staat (ErrorSafe is immers gewoon spyware), daarom had ik het vermoeden dat de TS mogelijk spyware had.
  Spellchecker vrijdag 28 juli 2006 @ 21:30:50 #25
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_40283368
Misschien heb jij een popup blocker die het wel goed tegenhoudt.. Die van mozilla/firefox wordt tegenwoordig omzeild door verschillende sites, waaronder dus de popups van ErrorSafe
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')