'Bupuhtih' was de door mij voorgestelde naam, hoor!quote:
Omdat het een toffe smiley is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
waarom staat íe al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
Daarom!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
Waarom staat 'ie al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
Waarom staat 'ie al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
1 |
Als je het niet zegt ga ik krijssen.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het een toffe smiley is.:6
(Je weet de snelcode niet, hè?![]()
)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:
[ code verwijderd ]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je het niet zegt ga ik krijssen. [afbeelding]
Ik weet 'm al.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.
Met Paint omkeren!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
hoe doe je zo'n omgekeerde 9?
Dan moet je je Internet Explorer scripten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb altijd eentje meer! [afbeelding]
Wat je zegt, ben je zelf [afbeelding]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dan moet je je Internet Explorer scripten.![]()
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?
sjit waar kan ik die kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Metaalkop het volgende:
Bij de betere brein-assecoires-winkel (geen idee hoe je assecoires hoort te schrijven)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Mastertje het volgende:
[..]
sjit waar kan ik die kopen?
[[url=http://images.fok.nl/s/bupatih.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit topic is stom [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dan moet je je Internet Explorer scripten.![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef KjoeLjan het volgende:
ik weet de snelcode lekker wel [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je het niet zegt ga ik krijssen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef TheSorrow het volgende:
Deze is nog gaarder dan die huillach dinges
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:
[ code verwijderd ]
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het een toffe smiley is. [afbeelding]
(Je weet de snelcode niet, hè?![]()
)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent zelluf kankerbagger. [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupuhtih' was de door mij voorgestelde naam, hoor! [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bagger slotje.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Nu heb ik een lamme arm van KPD het scrollen, gast! [afbeelding]
QQ herkent deze wél als smileys.quote:
Niet!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is de topictitel nou zo? Straks denkt die lul nog dat we hem ergens dankbaar voor moeten zijn? Die smiley was er ook wel gekomen zonder hem...
Ja, wát?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef GSi het volgende:
Ow trouwens, Bupatih!
De smiley is van Bupatih, het is het minste dat je hem voor gaat bedankenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is de topictitel nou zo? Straks denkt die lul nog dat we hem ergens dankbaar voor moeten zijn? Die smiley was er ook wel gekomen zonder hem...
http://fotoboek.fok.nl/editsettingsquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:20 schreef FBIFile het volgende:
waarom heb ik geen fotoboek icoontje.
Neequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De smiley is van Bupatih, het is het minste dat je hem voor gaat bedanken
Heerschend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/editsettings
Bij 'profiel' een vinkje zetten voor 'Laat een icoontje zien op het forum'.
Wél dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op die lelijke fobomeisjes? Egnie! [afbeelding]
ik heb wel 1tjequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wél dus.Ik heb er weer een nieuwe bij.
En jij nog steeds geen!
Vallende neuks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:08 schreef juiced het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Nergens. Hij is geheim. Alleen voor toffe users.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef donnahvh het volgende:
buup je bent the best![]()
maar waar staat ie nou?![]()
yeah men , jammer dat ik niet gers benquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nergens. Hij is geheim. Alleen voor toffe users.![]()
Biek is die, hè?Vet gers.
Daar zul je nu geen antwoord op krijgen domboquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:09 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb je die smilie eigenlijk ooit gemaakt, Bupatih?
Nee, daarom heb ik expres zijn naam gebruikt in die post, dan leest ie het iig nog terug.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar zul je nu geen antwoord op krijgen dombo
Daar issie gevoelig voor inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik expres zijn naam gebruikt in die post, dan leest ie het iig nog terug.
Misschien kan ik daar een antwoord op geven:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:09 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb je die smilie eigenlijk ooit gemaakt, Bupatih?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
whehehe.. ik pest je maar hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar ff kijken of ie t deed...
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |