'Bupuhtih' was de door mij voorgestelde naam, hoor!quote:
Omdat het een toffe smiley is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
waarom staat íe al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
Daarom!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
Waarom staat 'ie al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
Waarom staat 'ie al wel op de Fok! server maar nog niet in de smilie's lijst? [afbeelding]
1 |
Als je het niet zegt ga ik krijssen.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het een toffe smiley is.:6
(Je weet de snelcode niet, hè?![]()
)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:
[ code verwijderd ]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je het niet zegt ga ik krijssen. [afbeelding]
Ik weet 'm al.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.
Met Paint omkeren!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
hoe doe je zo'n omgekeerde 9?
Dan moet je je Internet Explorer scripten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb altijd eentje meer! [afbeelding]
Wat je zegt, ben je zelf [afbeelding]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dan moet je je Internet Explorer scripten.![]()
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?
sjit waar kan ik die kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Metaalkop het volgende:
Bij de betere brein-assecoires-winkel (geen idee hoe je assecoires hoort te schrijven)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Mastertje het volgende:
[..]
sjit waar kan ik die kopen?
[[url=http://images.fok.nl/s/bupatih.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
via je USB-poort. Dan moet je wel de goede kabel hebben natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hoe integreer je een menselijk brein in internet explorer?
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit topic is stom [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dan moet je je Internet Explorer scripten.![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:50 schreef Mastertje het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Quote eens iemand en kijk dan naar de snelcode.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef KjoeLjan het volgende:
ik weet de snelcode lekker wel [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je het niet zegt ga ik krijssen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef TheSorrow het volgende:
Deze is nog gaarder dan die huillach dinges
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Omdat niet alle smilies daar in staan, maar gebruik:
[ code verwijderd ]
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het een toffe smiley is. [afbeelding]
(Je weet de snelcode niet, hè?![]()
)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef yosander het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent zelluf kankerbagger. [afbeelding]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupuhtih' was de door mij voorgestelde naam, hoor! [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bagger slotje.