Ik heb de hele gijsjes reeks gemist menquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met die TT wel een beetje..
Gemist is een groot woord hoor, Joene.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb de hele gijsjes reeks gemist men
Goed ik weet er niks vanaf danquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord hoor, Joene.
quote:random Gijsje schreef:
Nee?
Stap in dan...
Oh die garp over dat vliegtuig weerquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:20 schreef n00cL30n het volgende:
Och, Gijsjes zijn best okee hoor....
[..]
Jups... Een van die Gijsjes werkt(e?) trouwens ook in Schiphol-Rijk.quote:
Het zijn we de toppers van fok! die op schiphol-rijk werken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... Een van die Gijsjes werkt(e?) trouwens ook in Schiphol-Rijk.
Ah, je gebruikt het dus net zo vaak als ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Smots het volgende:
[..]
boh gek man!
ik kom er NU pas achter dat er ook een soort inbox-functie op je haajfs zit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zijn we de toppers van fok! die op schiphol-rijk werken.
Ga je zo de fokkerweg ff checken voor me ?quote:
Jazekers. Zelfs de Schipholweg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je zo de fokkerweg ff checken voor me ?
Nee fokkerweg -> richting a9 -> dan naar zuid-oost -> dan a10 ->a8->a7quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jazekers. Zelfs de Schipholweg.
Jij de fokkin' N201 en de A5?
Oldbies zijn huiselijk je weet , met mediacenters, xboxen 360, nintendo's ds. enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat een 'huiselijke' TT...
Ja , het ergste komt nog ! , je gaat straks afwassen / stofzuigen en dat soort bullshit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben na de aanschaf van de woning ook overgegaan tot de aanschaf van een plant. Dat is de eerste stap, he?
Geen fuck aan idd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
Net Poseidon gezien. Tering wat een zenuwenfilm.
Yep.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ah, je gebruikt het dus net zo vaak als ik.
Juist, geen nare mensen in mijn huis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef eyekandi het volgende:
En helemaal voor met z'n eentjes?
Ik heb wel een koophuis, ben niet getrouwd heb wel kids, wat nu ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel een koophuis.
Ben je nu nog niet getrouwd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel een koophuis, ben niet getrouwd heb wel kids, wat nu ?
goeiemorgen
Identiteitscrisis? Je past niet in het hokje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik pas in geen enkel hokje, story of my lifequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Identiteitscrisis? Je past niet in het hokje.
Gewoon goed proppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik pas in geen enkel hokje, story of my life![]()
Euhmz... Koophuis... samenwonen... aquarium.... telt dat ook?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen
alleen als je goudvissen hebtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... Koophuis... samenwonen... aquarium.... telt dat ook?
Tja.. die heb ik ook wel...quote:
Zo dik ben ik nu ook weer niet hoor Qquote:
Met jou zit het dus wel goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. die heb ik ook wel...
[afbeelding]
(Dit _was_ er eentje)
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Zo dik ben ik nu ook weer niet hoor Q![]()
[..]
Met jou zit het dus wel goed
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Laatste loodjes voor de fuckaansie.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef jogy het volgende:
Mijn rechteroor zit helemaal dicht en mijn huisarts is op fuckantie. Ik voel met je mee, TS.
Heb je geen waterballonnen om ze mee te bekogelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef just me het volgende:
Ha de gestapo weer door de straat, dit keer komen ze met z'n 3-en op de fiets om te controleren of de auto's wel een parkeervergunning hebben! Lekker puh, alles is in orde
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Laatste loodjes voor de fuckaansie.
Maar zag je dat, Sjee, precies dezelfde minuut, dat kan geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Greet majnts sink alajk, j.
.
OMG! Total mindmelt! Fucking Tuvoktaferelen hiero!!!!!!!1111onelove111quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:26 schreef jogy het volgende:
Maar zag je dat, Sjee, precies dezelfde minuut, dat kan geen toeval zijn!
>>> TRU
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je geen waterballonnen om ze mee te bekogelen?
OH ! beetje smijten.quote:
we willen daar toch graag alles van wetenquote:
Just Mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef just me het volgende:
[..]
we willen daar toch graag alles van weten![]()
quote:
Mosselsquote:
Ik w8 nog een maandje dan zijn de mosselen iets beter van kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef just me het volgende:
Nog even een lekker receptje zoeken dan kan ik mijnvanavond weer verwennen!
Even kijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
Adsjee? Kan je mijn wachtwoord voor [daar] resetten? ik weet hem niet meer.
Doe maar dezelfde als het eerste wachtwoord die je moet gebruiken binnen te komen.
Zou weer moeten werken, j.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
Eeuwige dankbaarheid.
Inderdaadquote:
Lijkt erop.quote:
quote:
Mooi weer he op de fokkerweg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
mmmm.....
Jeps.... Fok!kerweg lief!quote:
Foto's met stem opname...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef Tally het volgende:
Shit ik heb mn blouse gesloopt
Mja.. Het is gelukkig nie zo koud buiten
Hmmm nokia pc suite doet het hier prima.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps.... Fok!kerweg lief!
Probeer nu al de hele tijd mijn tel aan mijn pc te linken... PC Suite werkt niet mee... en Sony Ericsson site kwa downloaden ook niet.
De bovenste knoop is er afgesprongen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Foto's met stem opname...
Hey Tally!
Mennnn.. Ik krijg steeds meer de balen van Sony Ericsson....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm nokia pc suite doet het hier prima.
Daarom.. je zit alleen he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
De bovenste knoop is er afgesprongen..
Ik blij dat ik hier alleen zit vandaag..
Foto's en stemopname.. Zo zo..
n00b
Jup ik zit hier helemaal alleen..quote:
Dat had ik al toen ericsson werd overgenomen of ging samen werken met sony.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Ik krijg steeds meer de balen van Sony Ericsson....
MMS!quote:
"Jouw tijd komt nog wel."quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me te jong. Gezien de TT.
Gats! een ass-decolleté!quote:
Opzich... De Z600 was ik wel tevreden mee, en ik vind die K750i van mijn 'dinnetje ook wel okee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat had ik al toen ericsson werd overgenomen of ging samen werken met sony.
Ik vind 18 best een mooie leeftijd, hoor.quote:
Je bent ook erg jongquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me te jong. Gezien de TT.
Opzich vind ik de toestellen heel mooi , jammer van de batterij consumptie , en het baggermenu.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Opzich... De Z600 was ik wel tevreden mee, en ik vind die K750i van mijn 'dinnetje ook wel okee!
Over mijn kont zit netjes een broek..quote:
Met die "quote:
Daar geil ik dan weer niet opquote:
Klinkt uitermate puik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:39 schreef Tally het volgende:
Over mijn kont zit netjes een broek..
En groot.. Cup C groot genoeg hoor..
Het is maar wat je eng vindquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met die "" erbij, klinkt het gelijk heel eng.
Jouquote:
Ach ik vind het een beetje cheap ass van die meiden waarvan je gewoon alles ziet al ze gaan zitten..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen kan het er wel okay uitzien.
O ja..quote:
Tja.. Menu is iets waar je aan kan wennen... Zeker in combo met Float Mobile Messenger. Maar batterij consumptie heb ik me nooit al te veel aan ge-ergerd... Behalve nu dan met die P800.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich vind ik de toestellen heel mooi , jammer van de batterij consumptie , en het baggermenu.
Ow shit ja... dan moet je natuurlijk wel een nummer hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja..
Nee nu ben ik een stuk wijzer!
Dank je!
Ach, zolang "de meisjes" er niet uitfloepen als je vooroverbukt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
Ach ik vind het een beetje cheap ass van die meiden waarvan je gewoon alles ziet al ze gaan zitten..
Mja zullen ze van mij nu ook wel denken
Hups.. kietelen met die handel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Check dit screenshot uit het nieuwe spel PREY.![]()
[afbeelding]
Een flamuus!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Check dit screenshot uit het nieuwe spel PREY.![]()
[afbeelding]
Hoi netgeregistreerd kloon!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Dejes het volgende:
Dag.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow shit ja... dan moet je natuurlijk wel een nummer hebben.
Oh.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Dejes het volgende:
Ik ben geen kloon.![]()
Maar wel net geregistreerd.![]()
Neuh mijn meisjes zullen niet uit mn bh floepenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, zolang "de meisjes" er niet uitfloepen als je vooroverbukt.
Mmmmm......quote:
Is hier reeds visueel bewijs van te verkrijgen JK?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Tally's meisjes floepen niet zomaar uit haar bustehouder, krijg ik net door.
Nee daar hebben ze een stootje voor nodig..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Tally's meisjes floepen niet zomaar uit haar bustehouder, krijg ik net door.
Hoe gaan we dat regelen.quote:
MMS.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is hier reeds visueel bewijs van te verkrijgen JK?
De zonnenbril houdt in...?quote:
Omdat het allemaal niet zo moeilijk is..quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Tegenwoordig verkoop ik ook hardware. Misschien leuk voor de mediapc van arma! [TK] PIII 550 Processor.
Goedemorgen allen, trouwens.
Goed dat je PI gebruikt. Hou dat vast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Dejes het volgende:
Dan nogmaals dag.
De doekoe vliegt de beurs uit, A.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Armageddon het volgende:
J! Stone Island sje weet swa. Alles goed met de doekoe swa?
Het is nog niet bepaald de FOK!-shop hè.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind je hardware-aanbod wel wat karig, m.
Het kan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, een pakketje dat via UPS verstuurd is en vanochtend om half 8 in Nurnberg, Duitsland was, kan dat vandaag nog bezorgd worden?
Is het ook waarschijnlijk dan wel aannemelijk?quote:
Veel plezier samen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Tally het volgende:
Ik en mijn meisjes gaan even lunchen!
Gaat het met het vliegtuig?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Jarno het volgende:
Is het ook waarschijnlijk dan wel aannemelijk?
Kun je gelijk wat mooie architectuur van net voor het midden van de vorige eeuw bekijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Nürnberg, daar rijd je toch gewoon even langs?
Dat weet ik dan weer niet. Gewoon standaard UPS bezorging. Denk ik.quote:
O dat zal wel lukkenquote:
Ik ben vanochtend in Udenhout geweest, ik heb genoeg buitenland gezien voor 1 dag m.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Nürnberg, daar rijd je toch gewoon even langs?
Dan gok ik dat het wel met het vliegtuig gaat. Het zou kunnen als het vanmorgen is ingeladen, nu in het vliegtuig onderweg is, vanmiddag in de bezorgronde wordt meegenomen en dan ergens aan het einde van de middag daar is waar het wezen moet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Jarno het volgende:
Dat weet ik dan weer niet. Gewoon standaard UPS bezorging. Denk ik.
Bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan gok ik dat het wel met het vliegtuig gaat. Het zou kunnen als het vanmorgen is ingeladen, nu in het vliegtuig onderweg is, vanmiddag in de bezorgronde wordt meegenomen en dan ergens aan het einde van de middag daar is waar het wezen moet.
Het kan dus.
Denk ik.
Owwwjaaa.... mailen mag natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo moeilijk is..
Smakelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:06 schreef Tally het volgende:
Ik en mijn meisjes gaan even lunchen!
Ik heb weleens een knopje voor mijn autoradio besteld, dat moest vanuit Brussel komen en werd ook per vliegtuig naar Nederland vervoerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Jarno het volgende:
Bedankt voor je mening.
Whehe. Leuk is dat altijd, dat track & trace.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb weleens een knopje voor mijn autoradio besteld, dat moest vanuit Brussel komen en werd ook per vliegtuig naar Nederland vervoerd.
En dat alles voor 11 euro..
Gezondheid J.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef Jarno het volgende:
Burp.
Zomaar opeens?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef elcastel het volgende:
J : ik heb hier opeens een 70-200 L f2.8 van mezelf liggen..
Wat heb jij op je camera? 18-200 tamron ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zomaar opeens?!
Samples willen we, samples!!
Zuipen , als in bier drinken , als in dronken worden ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit net te denken hè mensen. Wanneer gaan we weer eens zuipen met z'n allen zoals vroeger?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Zuipen , als in bier drinken , als in dronken worden ?
Eh nee, ik heb een 17-40L, een 50mm 1.8 en een 28-135quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat heb jij op je camera? 18-200 tamron ?
Goed.. toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Zuipen , als in bier drinken , als in dronken worden ?
Ook netjes , ik twijfel dus , nog wat ik zal kopen gezien mijn cameraatje dus was ontvreemd laatst wil ik nu dus ook dslr. Maar 3 keuze's he , nikon d70 met een vette lens , eos 350D body + een lens , of die nieuwe pentax body + lensquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb een 17-40L, een 50mm 1.8 en een 28-135.
Ik ben Canon fan. Maar Nikon is ook okay.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook netjes , ik twijfel dus , nog wat ik zal kopen gezien mijn cameraatje dus was ontvreemd laatst wil ik nu dus ook dslr. Maar 3 keuze's he , nikon d70 met een vette lens , eos 350D body + een lens , of die nieuwe pentax body + lens
keuze.
Nou zaterdagavond ga ik dat doen bijvoorbeeld , en 25/26/27/28/29 augustus ook 7 x24quote:
Ik vind de kleuren van de canon altijd zo mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben Canon fan. Maar Nikon is ook okay.
Wow kekke dopjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef n00cL30n het volgende:
Druk bezig mijn ventieldopjes poetsen....
[afbeelding]
Mijn broer trof een tweedehandse aan onderweg naar de pin (hij heeft er al eentje). Dus ik gisteren maar die kant op. Wat kleine krasjes op de frontlens, waar je uiteraard niets van terugziet, voor de rest in topstaat en incluis zonnekap en doppen (geen tasje).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Jarno het volgende:
Zomaar opeens?!
Samples willen we, samples!!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren van de canon altijd zo mooi
Thnx...quote:
quote:
Ohja das die hendig sjieke fiets , ga je daarmee naar schiphol-rijk fietsen ! ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thnx...
Ze zitten bij mij op deze fiets:
[afbeelding]
(Maar ik geloof dat ik die al eens voorbij had laten komen.)
Okay-ig, dan.quote:
lolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef jogy het volgende:
Toen ik net mijjn nieuwe compact camera had gekocht van Canon kwam ik na het Formule 1 weekend bij een vriend zijn ouders thuis en die vader werkt bij Nikon. Hij kon het daadwerkelijik niet waarderen dat ik mijn Canon tevoorschijn toverde om foto's te laten zien.
Goed te horen.quote:
Is wel de bedoeling om dit binnenkort te gaan doen jah.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ohja das die hendig sjieke fiets , ga je daarmee naar schiphol-rijk fietsen ! ?
Dan zie ik je wel voorbij tuffenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling om dit binnenkort te gaan doen jah.
Dat zou nog wel eens heel goed kunnen ja.quote:
Nikon en Canon ontlopen elkaar zo goed als niks, maar het blijft een eeuwige strijd, waarion Canon gewoon de betere is, blijft en blijkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef jogy het volgende:
Toen ik net mijjn nieuwe compact camera had gekocht van Canon kwam ik na het Formule 1 weekend bij een vriend zijn ouders thuis en die vader werkt bij Nikon. Hij kon het daadwerkelijk niet waarderen dat ik mijn Canon tevoorschijn toverde om foto's te laten zien.
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nikon en Canon ontlopen elkaar zo goed als niks, maar het blijft een eeuwige strijd, waarion Canon gewoon de betere is, blijft en blijkt.:7.
Ben bang dat ik daar niet hard genoeg voor ga.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Armageddon het volgende:
Straks stijgt ie nog op ook met die kekke fiets.
Hey Mop, hoe staat het met het MMS?quote:
Ik heb nog nooit een Nikon vast gehouden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Joene het volgende:
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.
Goed denk ik... Krijg hem niet verzonden..quote:
Niet doen ook want dan wil je een nikon body met een canon binnenwerk ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nikon vast gehouden.
Alleen de 350D is écht te klein (grip kopen!), de rest vind ik goed te doen. Zelfs de 300D is niet echt té klein hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.
Die 350D is te klein ja , een 300D kan je niet meer nieuw kopen en met een grip vind ik die 350D weer te lomp.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen de 350D is écht te klein (grip kopen!), de rest vind ik goed te doen. Zelfs de 300D is niet echt té klein hoor.
Is er al 5 euro geboden ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo zeg, die hardware, daar ga ik nog rijk mee worden!
6!quote:
Nummertje nodig???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed denk ik... Krijg hem niet verzonden..
Mooi.. en kwijl- waardig!quote:
De 20 D body is vrij duur jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Jarno het volgende:
Mja, maar die 20D is toch wel weer wat duurder. Zeker als je ook nog lenzen moet gaan kopen.
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
De 20 D body is vrij duur jaal is die sinds komst van de 30D al aardig gedaalt.
Ja, koop die van mij ofzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.
Ik zie ze op dingen als marktplaats weinig aangeboden eigenlijk , nog een goede tip waar te kijken of liggen ze ook al flink 2e hands in de winkel ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.
Jesters Armaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over tieten en vagina's hebben? Stelletje nerds.
Mmmmmm... hoe gaan we die verzorgen dan?quote:
Da's alleen voor ueber-fokkers weggelegd.quote:
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nlquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Joene het volgende:
Ik zie ze op dingen als marktplaats weinig aangeboden eigenlijk , nog een goede tip waar te kijken of liggen ze ook al flink 2e hands in de winkel ?
Daar rijdt ik ook elke dag langsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's alleen voor ueber-fokkers weggelegd.
[afbeelding]
Ome Les checkt de Fok!kerweg dagelijks!
brakke p800 foto, lage kwali dus.![]()
Is het warm daar in jouw kantoortje?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmmmm... hoe gaan we die verzorgen dan?
Hoe is het met de boot trouwens, nog redelijk te (laten?) repareren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nl
Ook een ueberFok!ker dus.quote:
Best wel koeltjes eigenlijk....quote:
Thnx zal is kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nl
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Leuk geweest, genoeg gewerkt voor deze week. Dag!
Ik heb die vriend nog niet gesproken, ik denk dat hij er vandaag naar gaat kijken, mits zijn rug weer wat beter is, maar het zag er uit als dat het goed te repareren is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe is het met de boot trouwens, nog redelijk te (laten?) repareren?
Ik zie nu even niks op DPZ, maar ze komen wel vrij regelmatig langs, gewoon je tijd nemen.quote:
Is dan het een of ander bij jou bevroren?quote:
Ik heb ook geen haastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zie nu even niks op DPZ, maar ze komen wel vrij regelmatig langs, gewoon je tijd nemen.
Goed te horen. Is wel erg zonde als je hierdoor weer de jackpot moet gaan betalen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb die vriend nog niet gesproken, ik denk dat hij er vandaag naar gaat kijken, mits zijn rug weer wat beter is, maar het zag er uit als dat het goed te repareren is.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Van je huwelijksreis moet je geen feauteaux maken men. Straks gaan ze het tegen je gebruiken als je gaat scheiden.
Ik zet mijn vrouw er niet opquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Van je huwelijksreis moet je geen feauteaux maken men. Straks gaan ze het tegen je gebruiken als je gaat scheiden.
* n00cL30n mompelt iets over een hotmail adres.... *quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Is dan het een of ander bij jou bevroren?
Je had het zelf al over mail![]()
Hobby's zijn duurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed te horen. Is wel erg zonde als je hierdoor weer de jackpot moet gaan betalen...
Zegt profiel je iets?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
* n00cL30n mompelt iets over een hotmail adres.... *
?
Klopt.quote:
Zegt mompelen en hotmail checken je iets?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zet mijn vrouw er niet opgewoon een beetje zo een hendig sjieke boot , de bahama's en de antillen sje weet.
Nintendogs !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef Jarno het volgende:
Misschien kom ik straks thuis en is m'n DS Lite er..
Toch wel zelda erbij he ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef Jarno het volgende:
Misschien kom ik straks thuis en is m'n DS Lite er..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Zeg n00cL30n en Tally. Porneau moet je delen hè!
:RPG's .quote:
GRAWquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef jogy het volgende:
Arma, welke spellen heb je op die Xdoosdriehonderdzestig van je?
racen is ook cool , daarom hebben wij een psp , burnout men !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
:RPG's ..
Nee, ik heb Mario Kart DS erbij besteld..
De dikgedrukte heb ik ook, BF2:MC isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
GRAW
NFSMW
PGR3
Quake 4
BF Modern Combat
Dat is de gaafste!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
:RPG's ..
Nee, ik heb Mario Kart DS erbij besteld..
Daar heb je KPD voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Zeg n00cL30n en Tally. Porneau moet je delen hè!
ok , ik dacht pornotubequote:
en je yppy beeb er niet mee hoeft lastig te vallen ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
Correctie, m'n DS Lite is binnen!. Vanavond gamen!!
(nu nog m'n Movie Player zodat ik Everybody Loves Raymond op de DS kan kijken!. )
Check.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
en je yppy beeb er niet mee hoeft lastig te vallen ?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
(nu nog m'n Movie Player zodat ik Everybody Loves Raymond op de DS kan kijken!. )
Mennnn, zelfs _mijn_ vriendin vindt 'Everybody loves Raymond' leuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
en je yppy beeb er niet mee hoeft lastig te vallen ?
Whehehehehehe.quote:
Barst jij in lachen uit terwijl je op je bed ligt te gamen in de gekoelde airco ruimtequote:
Ik kijk er meestal zo 4 of 5 achter elkaar en dat is net iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn, zelfs _mijn_ vriendin vindt 'Everybody loves Raymond' leuk.
Mijn vriendin vindt ER , en CSI leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn, zelfs _mijn_ vriendin vindt 'Everybody loves Raymond' leuk.
Tik porno in Google.nl in en je hebt genoeg sites!quote:
ER heb ik nooit wat aangevonden, en CSI heb ik nu wel een overkill van gehad geloof ik, met drie series tegelijkertijd en BERGEN herhalingen...quote:
Voeg ik je vanavond even toe. Het is wel wennen met zo'n controller hoor. Op de pc was ik best goed maar met die controller ben ik meestal net te laat.quote:
ik vind het allebei baggerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
ER heb ik nooit wat aangevonden, en CSI heb ik nu wel een overkill van gehad geloof ik, met drie series tegelijkertijd en BERGEN herhalingen...
Aaah.. Kijk.. een echte diehard.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kijk er meestal zo 4 of 5 achter elkaar en dat is net iets teveel van het goede..
Die van mij ook.quote:
Je vergeet nog 'My name is Earl'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:18 schreef Tally het volgende:
Ik vind ER geen klote aan.. Wel CSI en Everbody loves Raymond..
En zo nog een paar van die andere series
Ook nog.. En Friends ofcourse.. Seinfeld..quote:
Volgens mij is dat een reaktie op de MMS?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Tally het volgende:
En ik vind jesters een pauper woord
Elke keer denk ik weer DAS FOUT!!! HOORT NIE ZO!
Ja! Je zou zo aan kunne schuiven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook nog.. En Friends ofcourse.. Seinfeld..
Ennuh zo waren er nog een hoop series die ik echt altijd keek..
Ik kan er alleen niet opkomen.. Waren er echt veeeeeeeeel te veel..
Ik deed niets anders dat tv kijken
Ook ja..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een reaktie op de MMS?
[..]
Ja! Je zou zo aan kunne schuiven.
Ik heb het nooit op een pc gespeeld dus ik weet niet beter, maar je kan je controller sensitivity veranderen op je Xbox dashboard. AQlleen als je die op het hoogst zet dan zwaai je 2 rondjes als je een tikje geeft tegen de stickquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voeg ik je vanavond even toe. Het is wel wennen met zo'n controller hoor. Op de pc was ik best goed maar met die controller ben ik meestal net te laat.
Tik tegen de stickquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op een pc gespeeld dus ik weet niet beter, maar je kan je controller sensitivity veranderen op je Xbox dashboard. AQlleen als je die op het hoogst zet dan zwaai je 2 rondjes als je een tikje geeft tegen de stick.
Misschien zijn wij dan wel raar.. Maar we zitten dan lekker met z'n twee tegen elkaar aan op de bank, kaarsjes aan, als we tv aan het kijken zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook ja..
Maar ook in dit topic heb ik het al een aantal keer voorbij zien komen
En ja.. Mijn vriend werd er altijd gek van..
Kan je even.... SSTTT KSSSTTT ik kijk even Greg and Dharma... Kom over half uur maar terug..
[half uur later] O hej kan je even... SSSTTT KSSSTTT ik kijk Friends.. Kom over half uur maar terug..
En zo de hele avond
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien zijn wij dan wel raar.. Maar we zitten dan lekker met z'n twee tegen elkaar aan op de bank, kaarsjes aan, als we tv aan het kijken zijn.
Veel gaver toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |