Ohja das die hendig sjieke fiets , ga je daarmee naar schiphol-rijk fietsen ! ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thnx...
Ze zitten bij mij op deze fiets:
[afbeelding]
(Maar ik geloof dat ik die al eens voorbij had laten komen.)
Okay-ig, dan.quote:
lolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef jogy het volgende:
Toen ik net mijjn nieuwe compact camera had gekocht van Canon kwam ik na het Formule 1 weekend bij een vriend zijn ouders thuis en die vader werkt bij Nikon. Hij kon het daadwerkelijik niet waarderen dat ik mijn Canon tevoorschijn toverde om foto's te laten zien.
Goed te horen.quote:
Is wel de bedoeling om dit binnenkort te gaan doen jah.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ohja das die hendig sjieke fiets , ga je daarmee naar schiphol-rijk fietsen ! ?
Dan zie ik je wel voorbij tuffenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling om dit binnenkort te gaan doen jah.
Dat zou nog wel eens heel goed kunnen ja.quote:
Nikon en Canon ontlopen elkaar zo goed als niks, maar het blijft een eeuwige strijd, waarion Canon gewoon de betere is, blijft en blijkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef jogy het volgende:
Toen ik net mijjn nieuwe compact camera had gekocht van Canon kwam ik na het Formule 1 weekend bij een vriend zijn ouders thuis en die vader werkt bij Nikon. Hij kon het daadwerkelijk niet waarderen dat ik mijn Canon tevoorschijn toverde om foto's te laten zien.
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nikon en Canon ontlopen elkaar zo goed als niks, maar het blijft een eeuwige strijd, waarion Canon gewoon de betere is, blijft en blijkt.:7.
Ben bang dat ik daar niet hard genoeg voor ga.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Armageddon het volgende:
Straks stijgt ie nog op ook met die kekke fiets.
Hey Mop, hoe staat het met het MMS?quote:
Ik heb nog nooit een Nikon vast gehouden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Joene het volgende:
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.
Goed denk ik... Krijg hem niet verzonden..quote:
Niet doen ook want dan wil je een nikon body met een canon binnenwerk ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nikon vast gehouden.
Alleen de 350D is écht te klein (grip kopen!), de rest vind ik goed te doen. Zelfs de 300D is niet echt té klein hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Canon zou alleen de body van een nikon moeten overnemen die ligt echt stukken beter in de hand.
Die 350D is te klein ja , een 300D kan je niet meer nieuw kopen en met een grip vind ik die 350D weer te lomp.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen de 350D is écht te klein (grip kopen!), de rest vind ik goed te doen. Zelfs de 300D is niet echt té klein hoor.
Is er al 5 euro geboden ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo zeg, die hardware, daar ga ik nog rijk mee worden!
6!quote:
Nummertje nodig???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed denk ik... Krijg hem niet verzonden..
Mooi.. en kwijl- waardig!quote:
De 20 D body is vrij duur jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:29 schreef Jarno het volgende:
Mja, maar die 20D is toch wel weer wat duurder. Zeker als je ook nog lenzen moet gaan kopen.
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
De 20 D body is vrij duur jaal is die sinds komst van de 30D al aardig gedaalt.
Ja, koop die van mij ofzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.
Ik zie ze op dingen als marktplaats weinig aangeboden eigenlijk , nog een goede tip waar te kijken of liggen ze ook al flink 2e hands in de winkel ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Misschien ku nje beter een goeie 300D tweedehands kopen (zijn er zat) en wat leuke lenze, de body kun je dan vervangen als je een leuke set lenzen hebt en de 300D is een prima ding, uiteraard met wat beperkingen, maar daar is de prijs ook al naar.
Jesters Armaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over tieten en vagina's hebben? Stelletje nerds.
Mmmmmm... hoe gaan we die verzorgen dan?quote:
Da's alleen voor ueber-fokkers weggelegd.quote:
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nlquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef Joene het volgende:
Ik zie ze op dingen als marktplaats weinig aangeboden eigenlijk , nog een goede tip waar te kijken of liggen ze ook al flink 2e hands in de winkel ?
Daar rijdt ik ook elke dag langsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's alleen voor ueber-fokkers weggelegd.
[afbeelding]
Ome Les checkt de Fok!kerweg dagelijks!
brakke p800 foto, lage kwali dus.![]()
Is het warm daar in jouw kantoortje?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmmmm... hoe gaan we die verzorgen dan?
Hoe is het met de boot trouwens, nog redelijk te (laten?) repareren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nl
Ook een ueberFok!ker dus.quote:
Best wel koeltjes eigenlijk....quote:
Thnx zal is kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op DPZ regelmatig langskomen. Of fotoapparatuur.nl
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef mvdlubbe het volgende:
Leuk geweest, genoeg gewerkt voor deze week. Dag!
Ik heb die vriend nog niet gesproken, ik denk dat hij er vandaag naar gaat kijken, mits zijn rug weer wat beter is, maar het zag er uit als dat het goed te repareren is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe is het met de boot trouwens, nog redelijk te (laten?) repareren?
Ik zie nu even niks op DPZ, maar ze komen wel vrij regelmatig langs, gewoon je tijd nemen.quote:
Is dan het een of ander bij jou bevroren?quote:
Ik heb ook geen haastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zie nu even niks op DPZ, maar ze komen wel vrij regelmatig langs, gewoon je tijd nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |