ik vind hem mooi gevondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
tour de farce
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Niet te geloven...Het blijft een echte Amerikaan
lance Amstrong is nooit betraptquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Niet te geloven...Het blijft een echte Amerikaan
Kun je nagaan hoe een Italiaanse voetbalsupporter zich moet voelen als na 38 weken competitie de nummer één degradeert.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Volg je het 3 weken, blijkt de winnaar een dopingzondaar te zijn. Wat een gehuichel en bedrog.
jawelquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
lance Amstrong is nooit betrapt
Daar heb ik zo mijn twijfels over...quote:
Dit heeft niets met de Fransen te maken. Waarom zou Phonak anders toelichten dat Landis daadwerkelijk doping gebruikt heeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Almere-Dude het volgende:
Het zou wel ongelooflijk dom zijn van Landis als het echt waar is, maar eigenlijk denk ik dat de Fransen een beetje gefrustreerd zijn en nu Landis proberen te naaien.
Dat is ook niet gebeurd, ze hebben gezegd dat hij idd positief is getest bij de 1e test, maar dat het om een natuurlijk verhoging gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de Fransen te maken. Waarom zou Phonak anders toelichten dat Landis daadwerkelijk doping gebruikt heeft?
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik pleit voor toestaan van bloeddoping. Dan is iedereen weer gelijk wat dat betreft.
Ach jantje, je bent bijna jarig dus als jij dat wil!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"![]()
Bij jan heeft het ook niet gewerktquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"![]()
En schaken plus bridgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig hebben we snooker en darts nog.![]()
Die controles zijn helemaal niet zo scherp.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef Serendips het volgende:
Wat een sof! Vooraf dopingschandalen, achter af ook nog eens.
Ik vraag me wel af hoe streng die controles zijn, want volgens mij kunnen ze bij wijze van spreken nog geen tabletje druivesuiker nemen...
Dan zit dus iedereen massaal aan de epo, en is er nét een renner die weer iets anders probeert en zo op oneerlijke wijze wint.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef thaleia het volgende:
Gewoon legaliseren die hap, zodat de winnaar weer degene is die (weliswaar met doping) het hardste fietst en niet degene die toevallig een slimmere dokter heeft.
quote:TOUR DE FRANCE CYCLISTS
Enthusiasts say the Tour de France certainly is the biggest, hardest, most gruelling race there is, a prize so precious that cyclists will do anything to win. And they have.
In the past, riders have scattered broken glass and fans have tossed nails on the road to confound rivals. And that's just for starts.
In the 1960s, riders attempted to gain a competitive edge with amphetamines and alcohol. In doing so, Britain's Tim Simpson lost his life during the 1967 Tour.
Some say cycling faced a near death following the 1998 doping scandal in which French officials caught an employee of the Festina cycling team with a carload of performance-enhancing drugs, including erythropoietin (EPO) - a hormone that helps the blood carry more oxygen, letting you go faster and longer on your two wheels.
Following an arrest in the case, six of Festina's nine riders conceded they had used performance-enhancing drugs, including current Credit Agricole team leader Christophe Moreau. Later that year, he tested positive for anabolic steroids.
In early 2002, Italy's Stefano Garzelli, leader of the Vini Caldirola team, tested positive for traces of probenecid, a diuretic that can be used to mask other drugs. And Spanish cyclist Igor Gonzalez de Galdeano was banned from this past summer's Tour de France after a test during the 2002 event found excessive levels of an anti-asthma drug.
Maybe the biggest race of all lies in the testers trying to outsmart the cheaters.
O ja, en dat geloof jij?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Bep het volgende:
Hij ontkent het te hebben gebruikt , dus ....
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Bep het volgende:
Hij ontkent het te hebben gebruikt , dus ....
Wel met pindakaasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
Met krentebollen en melk win je ook geen tour.
Bridge een zuivere sport? Vertel dat maar es tegen die Italianen, die alles wonnen door gewoon ontzettend vals te spelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En schaken plus bridgen
En bowlen niet vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |