als die logica op zou gaan waarom zou je dan dopen als je toch wint.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, hoewel wanneer iedereen niet zou dopen, dan zouden die renners die normaliter wel dope gebruiken, op dat moment ook winnen.
Het is niet zo dat wanneer je doped in ene een superman wordt, het is trainen, trainen, trainen en nog eens trainen.
omdat je alles uit je lichaam wilt halen dat er in zit. En de pressie van de commercie zal ook meespelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:03 schreef bassieVL het volgende:
[..]
als die logica op zou gaan waarom zou je dan dopen als je toch wint.
Doping wordt niet alleen geweerd vanwege de positieve werking op de prestaties, maar ook omdat het gevaarlijk is!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
omdat je alles uit je lichaam wilt halen dat er in zit. En de pressie van de commercie zal ook meespelen.
Wie is er laatste geworden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
het is een schande
Ik durf niet één renner op te noemen die clean rondrijdt
Zelfs die nietquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef JohnDDD het volgende:
Met al die ex-knechten van Lance Armstrong die betrapt zijn zouden ze een nieuwe campagne moeten maken: "Even Armstrong bellen..."
ja maar dat is lopen door het verkeer ook......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Doping wordt niet alleen geweerd vanwege de positieve werking op de prestaties, maar ook omdat het gevaarlijk is!
Als je doping gaat toestaan worden de prestaties nog extremer, wordt de grens verlegd en ga je een grens over die het menselijk lichaam niet kan hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja maar dat is lopen door het verkeer ook......
"6 millions way to die"
Bovendien zou het fataal zijn voor de basis van het wielrennen. Ik denk niet dat je als ouder staat te springen om je kind op een sport te doen waar hormoon-injecties en bloeddoping normaal zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je doping gaat toestaan worden de prestaties nog extremer, wordt de grens verlegd en ga je een grens over die het menselijk lichaam niet kan hebben.
ik denk persoonlijk dat er meer voetgangers gesneuveld zijn in het verkeer dan dat er mensen aan doping zijn overleden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je doping gaat toestaan worden de prestaties nog extremer, wordt de grens verlegd en ga je een grens over die het menselijk lichaam niet kan hebben.
zo zijn er ook genoeg ouders die hun kinderen niet op kickboxen doen omdat het geassocieerd wordt met het criminele milieu, maar toch zitten er nog genoeg kinderen op KB.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bovendien zou het fataal zijn voor de basis van het wielrennen. Ik denk niet dat je als ouder staat te springen om je kind op een sport te doen waar hormoon-injecties en bloeddoping normaal zijn.
Kickboksen is dan ook een marginale sport in Nederland, heel veel kleiner dan wielrennen. Bovendien wordt kickboksen misschien wel geassocieerd met criminaliteit, maar heeft het er in principe niets mee te maken. Wat jij voorstelt is legalisatie van doping.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zo zijn er ook genoeg ouders die hun kinderen niet op kickboxen doen omdat het geassocieerd wordt met het criminele milieu, maar toch zitten er nog genoeg kinderen op KB.
wees niet bang hoor de wielersport zal blijven hoor. Hoeveel doden er ook vallen hoeveel en hoeveel er ook gedoped wordt.
Inderdaad. En dan kun je het wel onder medische controle stellen, maar dan nog zullen er weer renners zijn die dat weer gaan bedriegen en nog net ietsje meer van een ander spul nemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat er meer voetgangers gesneuveld zijn in het verkeer dan dat er mensen aan doping zijn overleden.
Heb je helemaal gelijk in, maar wat denk je dat er gebeurt als je het legaliseert?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat er meer voetgangers gesneuveld zijn in het verkeer dan dat er mensen aan doping zijn overleden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
als dope gelegaliseerd gaat worden krijgen we straks dat die en die renner gepakt zijn op gemotoriseerd wielrennen. No thank you!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rabo staat boven elke vorm van verdenking. Als het kindeke Jezus gaat fietsen, dan doet hij dat steeds in Rabo outfit, want dat is nog puurder en zuiverder dan gewoon in 't wit te gaan rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |