Ja om dezelfde redenen die ik al eerder aangafquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?quote:Het probleem voor mij is eerder dat ik gevoelens heb voor die jongen
precies,quote:[b]Op donderdag 27 juli 2006 16:24
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:
[..]
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Volgens mij romantiseer je het delen van een huishouden hopeloos door het ''samenwonen'' te noemen en heb je bovendien allang een beslissing genomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
lief meisje.. probeer er nu eerst achter te komen of hij ook gevoelens voor jou heeft.. step by step.. en lekker rustig aan; ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt nog heel je leven samenwonen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.
kortom als je samen gaat wonen volg je je gevoel (je wil zo veel mogelijk bij hem zijn...) en als je het niet doet ben je verstandig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
Lijkt me een goed plan, maar gezien je eerdere topics waaruit geen enkele daadkracht blijkt, heb ik daar een hard hoofd inquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden he
sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
na de vakantie, geheid dat als je het ervoor verteld alles zomaar anders kan worden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
Voor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
vervang samenwonen met vakantie en pas het eerder gegeven advies in je thread toe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
wat heeft dat er nou mee te maken???quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Frautie het volgende:
Straks gaat ie daar aan de haal met een andere meid...is jouw vakantie verziekt
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:44 schreef klossie het volgende:
[..]
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.
AMEN
'een' andere..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of hij krijgt in de vakantie ook gevoelens voor jou.
Iedereen heeft het er wel over dat hij die andere dan maar pakt, maar is het wel zijn type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |