abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40241815
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
Ja om dezelfde redenen die ik al eerder aangaf
pi_40241842
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:
quote:
Het probleem voor mij is eerder dat ik gevoelens heb voor die jongen
waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_40242006
quote:
[b]Op donderdag 27 juli 2006 16:24

waarom dan malen of het in een andere veronderstelling wel een goed excuus zou zijn om samen te gaan wonen?
precies,
tis je eigen schuld dat we hier op hameren, wat in de grote mensenwereld ook heel normaal is.
Maar om je vraag te beantwoorden het kan zeker een probleem opleveren als de liefde onbeantwoord blijft terwijl je samenwoont.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:28:59 #29
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40242019
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef spinnertje het volgende:

[..]

jamaar jewel, daar gaat het toch helemaal niet om.. je zegt nl zelf:
[..]

Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:30:39 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40242075
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef jewelsophie het volgende:
Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40242094
quote:

[..]

Hij weet toch van niets... Ah shit, weet het ook niet meer. Daarom dus dit topic
Ik zou het fantastisch vinden om elke dag met hem door te brengen, samen te koken en samen naar TV te kijken. Maar idd, moest hij een vriendin hebben zou dat pijn doen. Maar dat zou nu ook het geval zijn want zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu
Volgens mij romantiseer je het delen van een huishouden hopeloos door het ''samenwonen'' te noemen en heb je bovendien allang een beslissing genomen
pi_40242103
quote:

[..]

lief meisje.. probeer er nu eerst achter te komen of hij ook gevoelens voor jou heeft.. step by step.. en lekker rustig aan; ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt nog heel je leven samenwonen..

edit: probeer ook eens voor jezelf na te gaan wat de ware reden is dat je wilt gaan samenwonen.. of om uit huis te gaan (neem ik aan)?
pi_40242144
Volgens mij ben je dit topic alleen maar gestart om gerustgesteld te worden, ik vraag me af of de reacties je ertoe zullen brengen om het hele samenwonen af te blazen (want hoe leg je dat aan die vriend uit zonder te vertellen wat de echte reden is). Maar ook ik ben van mening dat je er verstandiger aan doet om het niet te doen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:32:40 #34
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40242154
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat is toch nét even iets anders dan hetzelfde huis delen. Samen met hem en zijn nieuwe squeeze te koken en televisie te kijken. Alleen in je bed liggen terwijl hij in de kamer ernaast met haar de liefde bedrijft. Dat maak je nu allemaal niet van zo dichtbij mee.
Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden he
pi_40242262
quote:

[..]

kortom als je samen gaat wonen volg je je gevoel (je wil zo veel mogelijk bij hem zijn...) en als je het niet doet ben je verstandig!

volgens mij vraag je hier wat verstandig is dus... \

dingen lopen zoals ze lopen, daar helpt samenwonen o.i.d. niet echt mee, als het meer iets is dat je je gevoel nog niet naar hem hebt geuit en je hoopt dat het ooit wat wordt maar je weet niet wat hij wil: gooi het op tafel en ga er niet omheen draaien en om die reden "samenwonen"
Carpe diem
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:36:03 #36
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40242288
goed, dat loopt uit op een drama.

zeg nou maar eens eerst tegen hem dat je gevoelens voor hem hebt, voordat je samen gaat wonen. Anders moet je dalijk of verhuizen ,of leven met het feit dat hij een andere meid loopt te ketsen terwijl jij die meid wil zijn enzo...

je houd jezelf een leugen voor door te doen alsof je al een stelletje ben enzo terwijl je dat nieteens bent...en je geeft al aan dat je gevoelens heb voor hem vanwege dat je pijn zou hebben in je hart als hij dalijk een vriendin heeft.

ik snap wel dat je door die verliefdheidsbril die je nu op hebt alles een beetje probeert goed te praten. b.v "maar dat zou nu ook het geval zijnw ant zie hem toch ook meerdere malen per week hoor nu"

maar als je nou eens rationaliseert, als je dat nog lukt in die verliefde staat, dan begrijp je wel dat je jezelf en hem iets vervelends aandoet als je hem niet kenbaar maakt van jouw gevoelens.

nu maar hopen dat hij hetzelfde voelt voor jou en dan kan je wellicht alsnog samenwonen,...alleen hoef je dan maar 1 bed te kopen...scheelt ook weer financieel.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:37:13 #37
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40242334
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
Hier ben ik het helemaal mee eens
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40242335
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik zal toch nog eens goed nadenken over dat samenwonen gedoe. Misschien vertel ik hem wel waarom ik twijfel. Is alleszins een goede reden om het onderwerp eens aan te snijden he
Lijkt me een goed plan, maar gezien je eerdere topics waaruit geen enkele daadkracht blijkt, heb ik daar een hard hoofd in
pi_40242404
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Xennia het volgende:
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
sluit ik me bij aan.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:39:59 #40
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40242440
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
pi_40242507
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef jewelsophie het volgende:
11 augustus vertrek ik samen met hem en nog een gezamelijke vriendin voor 14 dagen naar Sardinia. Voor de reis praten (wat de reis wel een serieuze domper kan geven) of afwachten tot na onze vakantie?
na de vakantie, geheid dat als je het ervoor verteld alles zomaar anders kan worden..
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:41:54 #42
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40242516
quote:
Voor!

Straks gaat ie daar aan de haal met een andere meid...is jouw vakantie verziekt
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:42:23 #43
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40242526
quote:
vervang samenwonen met vakantie en pas het eerder gegeven advies in je thread toe.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_40242538
Stel, het is niet wederzijds, dan heb je een kutvakantie. Stel, het is wel wederzijds, dan heeft die gezamenlijke vriendin waarschijnlijk een kutvakantie doordat jullie love birds elkaar helemaal gevonden hebben. Ik zou maar even wachten tot daarna.
pi_40242539
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Frautie het volgende:

Straks gaat ie daar aan de haal met een andere meid...is jouw vakantie verziekt
wat heeft dat er nou mee te maken???
pi_40242594
quote:
vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.

AMEN
Carpe diem
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:45:11 #47
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40242614
Dus in september klapke doen over het al dan niet samenwonen. En hem vertellen over mijn twijfel
pi_40242618
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:44 schreef klossie het volgende:

[..]

vanavond zeggen en geen gelul meer, lees net je andere topics door dus ben maar eens hard, sorry is blijkbaar nodig. je zit jezelf te kwellen en hoe langer je dat doet, hoe rotter je je straks voelt als het niets mocht zijn.

AMEN
ja 14 dagen ellende dus.. neem jij dat risico zelf ook?
pi_40242623
Of hij krijgt in de vakantie ook gevoelens voor jou.
Iedereen heeft het er wel over dat hij die andere dan maar pakt, maar is het wel zijn type?
♥ K, N, R en F ♥
pi_40242645
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of hij krijgt in de vakantie ook gevoelens voor jou.
Iedereen heeft het er wel over dat hij die andere dan maar pakt, maar is het wel zijn type?
'een' andere..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')