Pics? Meer info?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Ik kom er achter dat de beruchte fuifduif mijn rechtstreeke collega is.![]()
![]()
Hij lijkt slim over te komen op fok, maar hij heeft een hele zieke gedachtegang.![]()
WTF!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Hij lijkt slim over te komen op fok, maar hij heeft een hele zieke gedachtegang.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
foto'squote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Gaja het volgende:
Ik kom er achter dat de beruchte fuifduif mijn rechtstreeke collega is.![]()
![]()
Waarschijnlijk ging het belletje ringelen tijdens een gesprek over Lekker doorrammen zonder medelijden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Recht-streekse collega en je hebt hem nooit betrapt met fok op het scherm op zijn werk?
Of is er op je werk geen internet-verbinding?
En hoe ben je erachter gekomen ?
Doordat hij zich versprak?
Unknown de pokemon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welkom bij jambers, vandaag heb ik een ontmoeting met Fuifduif. Een man met een indrukwekkende maar ook afgrijzelijk posthistory. Op het forum is hij de man van de topics die niemand voormogelijk houd maar in het dagelijks leven is hij: ????
Idd, liefst met fotos (gsm?) Ik wil wel eens weten wie deze flippo isquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS geef eens info over Fuifduif dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |