Altijd? Echt onder elk TV fragment zit die irritante stem. Krijg er rillingen van.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef KlappernootatWork het volgende:
Is dat niet de stem van Philip Bloemendal?
Wilkens passt den bal, Rijvers geeft een geweldig schot en doet het vijandelijk net ruischen als een taften baljapon.. Doelpunt! De verschlagen doelman schudt onze fortuinlijke schutter den hand..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef Nega het volgende:
Ik vind het ook mooi. Ik hoor die stem nu precies zo in mijn hoofd. Vroeger had je dat altijd met die terugblikken van voetbalwedstrijden, op zondagmiddag bij de NOS.
Hij was ook te horen in de Amsterdamse metro, totdat er een kakmadame zijn plaats overnam.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef KlappernootatWork het volgende:
Is dat niet de stem van Philip Bloemendal?
Klopt, het is nu een vrouw omdat vrouwensstemmen beter verstaanbaar zouden zijn en minder agressie opwekken..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Rio het volgende:
Philip Bloemendaal zat (als stem) ook altijd in de sneltram in A'dam. Is jammer genoeg niet meer zo.
Zo'n man wekt toch echt geen agressie op, lulhoofd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Klopt, het is nu een vrouw omdat vrouwensstemmen beter verstaanbaar zouden zijn en minder agressie opwekken..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:11 schreef Koenholio het volgende:
Nee, dan dat commentaar van die lui uit 1653 - 1713!![]()
Prachtig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef dubidub het volgende:
http://home.wanadoo.nl/em(...)h_polygooncomp1.html
Heerlijke stem, geweldig topic.
geschiedenis.vpro.nl heeft een Polygoon-archief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef kollie het volgende:
waar kan je geluidsfragmenten met die stem vinden?![]()
bedanktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
geschiedenis.vpro.nl heeft een Polygoon-archief.
Idd, die stem vind ik juist het mooiste van die filmpjes!quote:
Zie jou in elke post die ik tot nu toe van je heb gezien over aids lullenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Kindervriend het volgende:
Schitterend inderdaad.
TS, je hebt aids, denk ik. Of anders ben je gewoon lomp.
In de toekomst wordt alle tekst ingestraald.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef BdR het volgende:
Hoe zouden we over 50 jaar terug kijken op beelden van nu? Met name de zogenaamde "straattaal" van Ali B. en consorten is dan denk ik tenenkrommend om terug te zien.
oh nee, dat is het nu al..
Theo en thea en het tenenkaas imperiumquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef Slarioux het volgende:
"De koningin liet zich op zeer informele wijze inlichten over dit romige welvaartsproduct"
Geweldig man! Vooral het voetbalcommentaar: "Van den Beuckaerd gaf een ferme knal tegen den lederen knikker, doch SZW wist met vereende krachten in de vorm van Lijperts en Bok de bal uit het doel te ranselen."quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Corelli het volgende:
TV beelden uit de jaren 50/60 zijn altijd voorzien van zo'n geweldig klinkende commentaar stem, not!![]()
"jongens en meisjes uit alle windstreken", "en met vereende krachten"
sodemieter op vuile nicht.
M. is jaloers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nog een keer met philip een radiocommercial opgenomen. kwam ie in de geluidstudio, hele oude man van 80 ofzo, maar gewoon nog met de vertrouwde stem. helaas is ie nu overleden, prachtkerel.
Ja, altijd zijn gemaakte vrolijkheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef Schlumberger het volgende:
Ik hoorde iemand Gaston noemen... wát één vrésélíjké stém heeft die man toch... door hem is het Kruidvat nog verpauperder geworden dan het al was....
Neen, in den ouderwetschen tyd wasch het welzeecker beeter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |