quote:
Ja, ik had een kamer over, dus heb ik mijn oude hobby weer opgepakt. Het is geen grote baan hoor, daar is de ruimte te beperkt voor. Gewoon 2 paralelle ovalen en een baantje naar een eindstation op een berg. Maar ik vind het wel leuk om in zoiets mijn creativiteit kwijt te kunnen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, dat ging snel. Tja ik had heel vroeger ook zo'n treintje maar die baan was net genoeg voor 1 flinke keukentafel. Verder heb ik er niet zoveel mee.![]()
Maar is dat je 'treinenkamer'? Of?![]()
Ahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had een kamer over, dus heb ik mijn oude hobby weer opgepakt. Het is geen grote baan hoor, daar is de ruimte te beperkt voor. Gewoon 2 paralelle ovalen en een baantje naar een eindstation op een berg. Maar ik vind het wel leuk om in zoiets mijn creativiteit kwijt te kunnen!
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!
en ik maar denken dat die TT's met toespelingen op modeltreinen op 'de burgermeester' sloegen.![]()
ShowChat #841: Over geile modellen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?
Volgens mij heb ik deze schokkende onthulling nog niet eerder op Fok! gedaan namelijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor verwachtingen men deze topic opende, maar ik bedoelde natuurlijk modeltreintjes, en het maken van een mooi modellandschap!
Ik ga zo'n ministad bouwen zoals in Superman Returns.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?
Volgens mij heb ik deze schokkende onthulling nog niet eerder op Fok! gedaan namelijk.
Met treinen die van een afgrond dreigen te storten, zodat Superman ook wat te doen heeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ministad bouwen zoals in Superman Returns.![]()
Toch nog halve naamtopics voor mij, dus!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ShowChat #841: Over geile modellen!
ShowChat #838: Spelen met modellen!
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met treinen die van een afgrond dreigen te storten, zodat Superman ook wat te doen heeft?
Ja, moet jequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch nog halve naamtopics voor mij, dus!![]()
Weet ik niet, ik kan dat hele subforum nergens vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Ovidius het volgende:
Waar stond die grappige opmerking van Zhenar in KPD?
Je moet je eerst aanmelden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan dat hele subforum nergens vinden.![]()
Die van mij waren veel grappiger!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Ovidius het volgende:
Waar stond die grappige opmerking van Zhenar in KPD?
We hadden eerst >( en }:P, maar die mochten niet echt van Breuls. Ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Dankzij mij heb je die smilie ooit gemaakt!
Wat een kuts-snellink trouwens.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Hij heet ook gewoon bupatih.gif.
Expres de bestandsnaam kopiëren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.quote:
Uhhh...dat ligt aan je QuickQuote hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike maakte een grapje!![]()
[..]
Expres de bestandsnaam kopiëren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.
Zie ook die dekselse PI van haar.
Niet eens, ook nog eens eerst bij tiny uppen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike maakte een grapje!![]()
[..]
Expres de bestandsnaam kopiëren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.
Zie ook die dekselse PI van haar.
...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhhh...dat ligt aan je QuickQuote hoor.
Watquote:
*stilte*quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Zo! Klaar!![]()
![]()
!!!1uno!!! [afbeelding]!!!!
Geen. Ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Behalve ik dan. Maar da's logisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als Bupa weg is. Welke mod kan ik dan nog vertrouwen?
GA NIET WEG!!!1!!1!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen. Ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Behalve ik dan. Maar da's logisch.
Dan ben ik er ook vandoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Mijn tofheid heeft nu gewoon een tijdelijk hoogtepunt bereikt!Ik zal de komende week als een levende legende herinnerd worden. En als ik terugkom, zal ik jullie niet teleurstellen door opeens op een minder hoog niveau te operen. Nimmer. Zowaar ik Bupatih heet.
Of je wordt volledig gehyped, zoals Star Wars, en kan daardoor alleen nog maar tegenvallen als je na lange tijd weer terugkomtquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Mijn tofheid heeft nu gewoon een tijdelijk hoogtepunt bereikt!Ik zal de komende week als een levende legende herinnerd worden. En als ik terugkom, zal ik jullie niet teleurstellen door opeens op een minder hoog niveau te operen. Nimmer. Zowaar ik Bupatih heet.
Morgenochtend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ga je weg Bupa?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn boek ook binnen.
Verpakt in een mooie bubbeltjes-enveloppe.
Met het prachtige Dizer handschrift.
Dat nooit!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of je wordt volledig gehyped, zoals Star Wars, en kan daardoor alleen nog maar tegenvallen als je na lange tijd weer terugkomt![]()
![]()
Ssst!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:55 schreef Ovidius het volgende:
En raad eens waar Bupa naar toe gaat? Naar België!![]()
Omg, de ironie!En zij allemaal: 'Fijne vakantie
'.
Dit is goud waard.![]()
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:57 schreef PeRi het volgende:
Niks mis met België.
Fuck yeah!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssst!![]()
!
Mijn lapo in dit of het volgende topic is van een nóg grotere klasse!
En Dizer ook niet meer, nu hij twee verschillende adressen heeft. Eén in België van jou en eentje van mij in Nederland!quote:
Ja!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Fuck yeah!Daar zit ik al twee dagen op te wachten, toch?
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Dizer ook niet meer, nu hij twee verschillende adressen heeft. Eén in België van jou en eentje van mij in Nederland!![]()
![]()
Ene MD bood ze aan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
!! Hoe kom jij eigenlijk aan die Belgische vrienden?
![]()
Dat heb ik altijd met van die verhalen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Hoge verwachtingen scheppen is níét tof!De afgang kan daardoor alleen maar groter worden!
Maar, hey. Ik zal niet falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Odysseuzzz op 27-07-2006 19:17:14 (even een PI toevoegen) ]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:PI's zijn oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'imagination au pouvoir!
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.quote:
Haha, Hoi Ovy/Ovi wil jij dat je leven net zo'n hel wordt als dat van Zhenar, of zo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Ovydeuzzz het volgende:
[..]
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Ovydeuzzz het volgende:
[..]
Ja, door Bupa en de rest hier ben ik ze ook gaan gebruiken.![]()
Nha, we kunnen we heel even baggeren speciaal voor Bupa?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik nou mijn LaPo in dít topic posten?
Ik had verwacht dat ik mijn LaPo zou kunnen posten als FiPo. Whehe.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Wie herkent de personen op deze foto?
Is dit niet van de laatste SHO-meet?
O, rellen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Met niveau, Ody. Met niveau.
Zie ommezijde, van Bupa? Zeker meer de moeite waard?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Je zus is een terroristenhoer, Ody!
U bestaat niet!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zie ommezijde, van Bupa? Zeker meer de moeite waard?!
yep... de tweede van links is hbquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Wie herkent de personen op deze foto?
Is dit niet van de laatste SHO-meet?
Ach, man...ga toch fietsen, takkejong!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
►Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto◄
Tuurlijk dat verhaal is gewoon niet echt gebeurd. [afbeelding] Hatseklats, ventje.
Ja, zette jij je ook maar eens in voor FOK!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
O, Bup heeft het zeker opeens weer druk met Modzaken?
Wat lacht ze charmant.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... de tweede van links is hb![]()
Bambi is pas een hertenjong!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
TVP
Bupatih fijne vakantie als ik je niet meer spreek![]()
De ondankbaarheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, zette jij je ook maar eens in voor FOK!
Ja, en dan kan ik meteen een liedje verzinnen over bepaalde dingen op Fok! En dat dan lafjes vooral niet zelf inzingen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man...ga toch fietsen, takkejong!
Ach, man! Wat heb jij nou voor de mensheid betekend?quote:
Ja,quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
O, Ody is zich zeker aan het aftrekken op foto's van Wytske?
Ik wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja,want dat doe je altijd als je iemand verheerlijkt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |