ja, na mn werk even langs de MM gegaanquote:
Langs Memento Mori?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, na mn werk even langs de MM gegaan
en welke is het geworden?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, na mn werk even langs de MM gegaan
Het maakt niet uit welke kleur mijn haar heeft, ik ben altijd engquote:
joh :quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke kleur mijn haar heeft, ik ben altijd eng.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke kleur mijn haar heeft, ik ben altijd eng.
quote:
quote:
is prima rond ee uur of 14?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Astrid, kom je zaterdag een kopje thee drinken? Dan hebben ze hier ook weer wat te roddelen
Is er niet ooit het plan geweest in de zomer 'iets' te organiseren met de Loungersquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Astrid, kom je zaterdag een kopje thee drinken? Dan hebben ze hier ook weer wat te roddelen
'ooit'quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er niet ooit het plan geweest in de zomer 'iets' te organiseren met de Loungers.
ja, Dude zou iets organiserenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er niet ooit het plan geweest in de zomer 'iets' te organiseren met de Loungers.
Mutz wilde in mei gaan zweefvliegen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was vast een paar zomers geledenquote:
Dat had ik toch niet gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mutz wilde in mei gaan zweefvliegen.
iig niet deze zomer neequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was vast een paar zomers geleden.
Kan je ook niet ff hier helpen om een snelle pc voor mij in elkaar te prakkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn harddisk doet het
alleen nou start de PC niet meer op
ik moet eerst de PC opstarten en dan on the fly telkens dat kabeltje erin neuken
Wat een KUTsysteem
In het Fobo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |