Ik mis alleen nog de doofpot waarin blijkt dat Italie de WK Titel kado heeft gehad...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nu.nl/news/789556/45/Landis_positief_op_testosteron.htmlweer een schandaal
Corruptie in Italië, De Bonnetjes van Gonny, Dokter Fuentes en nu dit:KWARTET
Ja, hoe Zidane zichzelf buiten de wedstrijd kopte was nog niet opzichtig genoegquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de doofpot waarin blijkt dat Italie de WK Titel kado heeft gehad...
en jij bent er ook in gekwakt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb een vooruitziende blik. De heren zijn bezig met een computer, frustratie alom... Ben even mijn badpak aan gaan trekken en toen ik beneden kwam was iedereen iedereen in het zwembad aan 't kwakken... Ik was voorbereid
.
Jammer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
een cursus volgen ja, alleen ben ik nu de enige die dat wil gaan volgen, en worden die cursussen niet gegeven
Een badpak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb een vooruitziende blik. De heren zijn bezig met een computer, frustratie alom... Ben even mijn badpak aan gaan trekken en toen ik beneden kwam was iedereen iedereen in het zwembad aan 't kwakken... Ik was voorbereid
.
Jaquote:
Ja, een badpak... Nu wel ff iigquote:
Da's toevallig, ik ook niet!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga vandaag geen etne koken geloof ik
Dat die dingen nog gemaakt worden.quote:
Niet aangenomen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga vandaag geen etne koken geloof ik
You'd wish.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Wat moet jij met foto's van mijn privé-parkeergarage?![]()
'T is er een met een rits tot mijn navel, maakt dat het beterquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat die dingen nog gemaakt worden.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is er een met een rits tot mijn navel, maakt dat het beter.
Jammer dan, ik vind een badpak prettiger somsquote:
foto'squote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is er een met een rits tot mijn navel, maakt dat het beter.
Want?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dan, ik vind een badpak prettiger soms.
Gefeliciteerd.quote:
Inschrijving geval wel ja, dat ik als uitzendkracht voor studentenwerk ga werken etc en ze zou de tijden doormailen en dan moest ik de tijden weer doormailen dat ik kan alleen was volgende week al ingeroosterd enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Lag het contract al klaar?
quote:
Teveel publiek op een moment dat ik toch al niet zo happy met mijn lijf ben --> badpak.quote:
Op die manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Teveel publiek op een moment dat ik toch al niet zo happy met mijn lijf ben --> badpak.
TFT-reinigingsspul?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:18 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand met wat voor goedje je het beste je TFT kan reinigen?
Lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is daar iets speciaals voor dan?
Kan ut nie met glassex ofzo?
Hmm...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig.Ik heb eens een flesje van een paar euro gekocht bij de Action.
ik heb van die vochtige brilpoetsdoekjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:18 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand met wat voor goedje je het beste je TFT kan reinigen?
ik heb wel vochtige vloerdoekjes....quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb van die vochtige brilpoetsdoekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |