goede keuze...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niagara Falls dus
Sydney/Melbourne/Australië
Pearl Harbour Monument op Hawaii
Canada (kan eventueel met de NF samen)
MIJN kostbare pauze tijd jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Frutsel het volgende:
je ging zeker boodschappen doen in hun kostbare 'pauze tijd'
Pearl Harbour Monument is echt ultieme droom... das belangrijkstequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
goede keuze...![]()
Ja Jag ie was vol...alweer..![]()
Dank je...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En de Niagara Falls zijn voor flikkers. De Victoria Falls (Zambia / Zimbabwe) zijn twee keer zo hoog EN twee keer zo breed
Dan maar voor één keer flikkerquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MIJN kostbare pauze tijd ja
En de Niagara Falls zijn voor flikkers. De Victoria Falls (Zambia / Zimbabwe) zijn twee keer zo hoog EN twee keer zo breed
Ah je bent er geweest?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MIJN kostbare pauze tijd ja
Neequote:
Ga er maar eens heen idd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
ik lees ergens een tabelletje met cijfertjes
Kan even goed best indrukwekkend zijn hoor
Mwoa neuh, Amerika trekt me sowieso niet erg. Beetje het idee dat ze alles van je willen weten als je daarheen gaat. Je moet het echt heel graag willen of je komt er niet in. Staat me een beetje tegen, dat gedoe. Maar ALS ik erheen zou gaan, dan zou ik zeker ook daar wel ff een kijkje willen nemen jaquote:
Oh ja Mount St Helens is ook vetquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef Frutsel het volgende: Ik ben vier weken in het Noordwesten geweest, Portland, Seattle, Yellowstone, Mount St.Helens, Idaho, Mt.Hood etc etc... heerlijk toch![]()
Ja, dat is wel zo idd, dat doe ik ook. Maar goed, DAT is ook het beeld naar de rest van de wereld toe. Mooie natuur is geen nieuws, maar de buitenlandse politiek van Bush en zn vrienden krijg je iedere dag weer tegen je kop aanquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef Frutsel het volgende:Maar ja, meesten oordelen over de buitenland politiek van de regering bush.
Jep... maar ja, zo is het in andere delen van de wereld niet anders. Teheran zou een geweldige stad moeten zijn, maar echt positief in het nieuws komt Iran niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo idd, dat doe ik ook. Maar goed, DAT is ook het beeld naar de rest van de wereld toe. Mooie natuur is geen nieuws, maar de buitenlandse politiek van Bush en zn vrienden krijg je iedere dag weer tegen je kop aan
Nee precies, is ook bepaald niet iets waarvan ik zeg "Jeuj wanneer gaan we?"quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... maar ja, zo is het in andere delen van de wereld niet anders. Teheran zou een geweldige stad moeten zijn, maar echt positief in het nieuws komt Iran niet.
plotselinge kou slaat op je hoofdje???quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
ik eet voor het eerst een "fruitjoy" 5 kleuren in een ijsje..
(en ik heb een gigantische hoofdpijn..en mn lenzen doen pijn...mn ogen prikken..verdorie)
daar ben ik gelukkig al makkelijk inquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat nog een beetje lekker?
Ik ben een beetje aan het opruimen. Om de een of andere ben ik nu veel makkelijker in dingen wegmikken dan voor ik naar NZ ging.
maar er nog niet geweest?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Mount St Helens is ook vetdaar heb ik mijn afstudeerpresentatie over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |