Jij post geen tieten, wat nou ontopicquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:42 schreef hollander172 het volgende:
Nou laat ik dan maar eerste tweede motorfapper zijn.![]()
Feli Lex!![]()
23, dus herman hoeft niet meer bang te zijn dat ik in de statistieken voor jeugdwerkloosheid voorkomquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
En hoe oud is ie geworden?
die zag er goed uit jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff, daar stond net nog een jongedame.
Dat mag, want mijn piemel is groter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:26 schreef skiczukie het volgende:
Tzup naamgenoot en medeFries.Gefelciteerd.
En IK ben sexylexie verdomme.
^^^^ Sexylex.. zonder "ie"quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat mag, want mijn piemel is groter.
Als je de volgende keer weer gaat, hala me dan ff op, wil jequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef Devilnl het volgende:
oeh.. btw.. ik ga mooi toeren naar de zeedijk waar K Bijlsma bezig is (nu bouwvak maar goed)
ik neem 1 foto van de waddenzee.. en misschien nog 1 van een kraan.. En rood lampje knippert.. Batterij leeg
Wel godver!!!
Stonden allemaal machines @#$%$%$#
zal wel ff kijken als het morgen/overmorgen droog is..quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer gaat, hala me dan ff op, wil je
Ik volg je niet helemaal maar goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie geen tubgirl, maar ik heb een plugin in firefox die doorlinkplaatjes gewoon laat zien, dus de poster va desbetreffende foto kan er neits aan doen![]()
(ik ben zelf btw om exact dezelfde re3den ooit gebanned, wa sook in een verjaardagstopic)
Jij bent mod.quote:edit: heb ik de goede foto verwijderd btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |