Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval geheel anders
Ik vermoed het zeg ik, en dat komt door wat TS zelf ook al zegt, dat hij altijd uiterst voorzichtig is enzo...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
maar om daar meteen van uit te gaan is wel een beetje gevaarlijk, dan bestempel je zijn vriendin als vreemdgangster en je kent haar niet eens.
TS geeft zelf aan dat het niet past in zijn leven, zijn levensstijl is dus voorbij ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg! Alsof met de komst van een kindje je toekomst voorbij is!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef ItsAllOutThere het volgende:
School aan het afronden, niet van plan en vind mezelf nog te jong.
Precies, zeker willen weten dat je voor je eigen kind betaald is begrijpelijk, om echter meteen te zeggen dat ze vreemd is gegaan is niet eerlijk, die relatie is idd behoorlijk verziekt zo onderhand daar hoeft hij een vaderschapstest niet om te laten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dit kind inderdaad geboren gaat worden, zou ik er als ik TS was zeker op staan dat er een DNA-test gedaan zou worden. Ik zou ook niet zomaar aannemen in dit geval dat het wel zou waar zou zijn. En de relatie is toch al pet, en als zij besluit het kind te laten komen, wordt de relatie ws. niet meer goed. Deze motie van wantrouwen kan dan niet echt veel meer kapot maken
Voor TS idd. Maar daar doelde desbetreffende user volgens mij niet op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef frankium het volgende:
[..]
TS geeft zelf aan dat het niet past in zijn leven, zijn levensstijl is dus voorbij ja.
[..]
Wel als het ongewenst is. Persoonlijk zou ik het ook geen prettig idee vinden. Ik ben dan al wat ouder, maar ik heb niets met kinderen. Voor mij zou het slechter zijn. Maar dat is persoonsgebondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?
En toch is het echt zo..ze dachten bij haar ook dat ze een vleesboom had *misschien*. Ze wist totaal niet hoe het voelde om zwanger te zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:03 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan wordt je toch dik enzoen er is niet na 6 maanden ff een bel gaan rinkelen? "ja hoi,ik word nu wel erg dik"
nah,dan zal ze wel erg uniek zijn oid. Ik ga iig in het verhaal van milagro meequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Veroniek het volgende:
[..]
En toch is het echt zo..ze dachten bij haar ook dat ze een vleesboom had *misschien*. Ze wist totaal niet hoe het voelde om zwanger te zijn.
Als zwangerschapstests blijven volhouden dat je niet zwanger bent, zelfs die bij de dokter, en je bent gewoon ongesteld. Je slikt de pil en gebruikt condooms. Ze heeft niet voor dr lol met een zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis gelegen, dan had ze dat echtwel willen voorkomen.
Je kunt ook zwanger worden als je heel voorzichtig bent, kijk de statistiek er maar op na, ik weet wel: there are lies, big lies and there are statistics maar in deze is het imho olie op het vuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vermoed het zeg ik, en dat komt door wat TS zelf ook al zegt, dat hij altijd uiterst voorzichtig is enzo...
En als zijn vriendin echt zo is als dat TS zelf zegt dan wil ik haar niet eens kennen...
Als je per definitie gaat praten niet maar we hebben het over TS, TS geeft aan er niet klaar voor te zijn, en het nog niet helemaal te accepteren dat hij doordat ie vader wordt dingen moet laten varen die hij zich had voorgenomen te doen. Ik kan wel stellen dat dit allemaal niet positief is voor hem en dat "zijn leven dus over is"?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of het er nou per definitie slechter op word?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
zou jij je kind willens en wetens bij zo'n moeder laten opgroeien?
Hier zat ik net idd ook aan te denken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het allemaal weer goedkomen, TS zou wel eens wakker kunnen worden naast zijn dinnetje en dan komt zijn kind binnen met papa papa, kom je spelen? en dat ie dan denkt:"Tssss, en vroeger zag ik hierop tegen?"
Als jij het condoom hebt omgedaan en er zat wat voorvocht aan je handen dan kan dat aan de buitenkant van het condoom terecht zijn gekomen, er zitten wel degelijk wat zaadcellen in je voorvocht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef ItsAllOutThere het volgende:
daarom keek ik ook telkens of die condoom na gebruik lekte ja of nee.. En dat is gewoon niet het geval geweest.. Kijk dat zo'n ding kan lekken of iets mis mee zijn best.. geloof ik wel.. Maar ik gebruik EN dat ding en ze krijgt gewoon netjes haar ongesteldheid voorgeschoteld zoals het zou moeten.. Kan het niet iets anders zijn dat de dok iets fout heeft gedaan..misschien een beetje vergezocht maar ok .
Trouwens.. zo'n dna test daar moet dat kind toch eerst voor geboren zijn??
Ik weet niet of zijn redenen dusdanig vast staan dat dat zou kunnen. Ikzelf zou er te egoistisch voor zijn, een kind neemt nogal wat tijd in beslag. Tijd die ik anders wil besteden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier zat ik net idd ook aan te denken.
he je haar dit vertelt? en ik neem aan dat als ze het toch houdt,je bij dr weggaat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee, maar ik laat mij niet dwingen om vader te worden..
De keus is aan haar om het te houden of niet. Ik kan niet dwingen maar ik laat me ook niet tot het vader worden dwingen. Ik gebruikte opzettelijk die condooms met de bedoeling dat te voorkomen en zoals eerder door iemand gezegd.. dit beslis je samen en ik ben het er niet mee eens.. Spijtig maar het is niet anders.. Heel simpel gezegd.. geen van beide zijn er klaar voor op het moment en zij zou het alleen houden omdat ze zo graag een tweede kind wilt en bang is dat ze zometeen te oud wordt maar zelf kan ze zich nauwelijks onderhouden met 1 kind.. laat staan 2.
Heeft trouwens al aangegeven dat als we ooit kinderen zouden nemen het zou moeten gebeuren voor haar 35 anders zou ze zich te oud vinden. Dus.. Haar kennende houdt ze het, maar ik laat me niet dwingen om te blijven..
Maar wat wil je dan? Als zij besluit het te houden dan ben je nog steeds vader. Daar wil en kun je toch niet voor weglopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee, maar ik laat mij niet dwingen om vader te worden..
De keus is aan haar om het te houden of niet. Ik kan niet dwingen maar ik laat me ook niet tot het vader worden dwingen. Ik gebruikte opzettelijk die condooms met de bedoeling dat te voorkomen en zoals eerder door iemand gezegd.. dit beslis je samen en ik ben het er niet mee eens.. Spijtig maar het is niet anders.. Heel simpel gezegd.. geen van beide zijn er klaar voor op het moment en zij zou het alleen houden omdat ze zo graag een tweede kind wilt en bang is dat ze zometeen te oud wordt maar zelf kan ze zich nauwelijks onderhouden met 1 kind.. laat staan 2.
Heeft trouwens al aangegeven dat als we ooit kinderen zouden nemen het zou moeten gebeuren voor haar 35 anders zou ze zich te oud vinden. Dus.. Haar kennende houdt ze het, maar ik laat me niet dwingen om te blijven..
Was ook mijn idee. Hoezo te oud om na je 30-tigste nog kinderen te krijgen. Ik ken trouwens genoeg jonge moeders die als twintiger kinderen hebben gekregen en nu alleenstaand zijn met kids, geen werk hebben en nog meer van die ellende. Maar goed ik dwaal af.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Of je als "jong" gezien wordt bij je eerste kind ligt vooral aan je sociale klasse, zo vinden academisch geschoolden het niet meer dan normaal om minimaal 30 te zijn. Maar voor de meeste MBO-ers is 23-25 al heel normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |