abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40262598
Owlet, als je aan het springen bent:
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40262633
Maar misschien kan ze nu eindelijk eens lekker uitslapen omdat het zo heerlijk afgekoeld is?
(Als dat zo is mag je nu goed uitgerust wel eens gaan beginnen )
pi_40262687
Ja, ik zit hier wel gezellig mee te puffen, maar eigenlijk lijkt het me helemaal niets! Misschien denk ik er tegen die tijd anders over, maar ik heb meestal een goede buikademhaling, en ik hoop dat dat voldoende/afdoende is om een beetje te kunnen 'ontspannen' en toe te geven aan de pijn/weeën. Maar ja, we zien wel.

Eva
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:09:08 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40262704
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen Moonah. Maar stel dat je toch snel grijs wordt, hoef je je iig niet te schamen.
quote:
Onze yogajuf zei al dat we waarschijnlijk alles zouden vergeten. We moesten alleen echt onthouden niet op je gezicht te persen, omdat dat er echt niet uitziet op de foto's de eerste dagen.

Die van ons is denk ik ietsje zweveriger (vind ik niet erg trouwens). Ze zei dat de kringspieren in je lijf op een of andere manier met elkaar in contact staan. Dus als je ogen en je mond zo veel mogelijk ontspannen zijn, dan zou je baarmoedermond zich ook makkelijker ontsluiten....
En die andere kringspier in de onderste regionen ook ws...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:11:38 #105
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40262750
Oeh, spannend Owlet, zou het dan zover zijn???

Snoopy, ik snap dat je geschrokken bent zeg, en wat je schrijft, herkenbaar! Ikzou dat ook hebben, ojee dat is nog niet klaar en dat moet nog gedaan worden... heb trouwens ook wel eens vocht dat zomaar naar buiten loopt (was handig op de naturistencamping in juni toen we daar waren)

Trouwens een vraagje aan moeders met een hond, hoe doen jullie dat met de bevalling, ik denk dat ik hem liever ergens onderbreng, of ik nu thuis of in het zkh beval. Maar dat zou betekenen dat we iemand moeten inlichten dat HET begonnen is, en dat wil ik weer niet eigenlijk.
Maar het idee dat ik lig te bevallen en onze hond vanalles uit kan halen en zo lang alleen is, vind ik ook niets.

Bedacht trouwens van de week iets, om de ziekenhuistas in de maxicosi te zetten, zodat we die niet vergeten mee te nemen! Ik zag het anders al helemaal voor me, sta je daar, o shit, stoeltje vergeten!

Vanaf hoeveel weken maken jullie je bed speciaal op, ik denk dat het nu nog wel te vroeg is? (31,5 weken) En hoe was het ook al weer als je dat zeil niet wilde, ik heb wel stapels van die vierkante onderlegluiers zeg maar.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:11:40 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40262752
Wij hebben een 'ontspan-alle-kringspieren-les' gehad.8)7
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:15:37 #107
94046 PM-girl
pi_40262837
Popples, nou vergeet ik nog om jou te feliciteren!! Kan me in ieder geval niet herinneren datik dat al gedaan had, dus bij deze
*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:15:49 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40262845
PM-girl, eigenlijk was ik van plan gisteren (37 weken) mijn helft van het bed opnieuw op te maken, maar het was toch te warm. Nu moet het vandaag. Ik heb een molton gekocht (normaal hebben we alleen twee hoeslakens) en daar leg ik een paar badlakens en zo'n onderlegluier onder. Dat moet maar genoeg zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik niet bij die 10% hoor waar de bevalling begint met gebroken vliezen die ook nog eens met een 'plens' breken.

Ik heb twee ziekenhuistassen: 1 voor de baby en 1 voor mezelf. Op het lijstje van de kraamzorg staat dat er een badjas mee moet, maar daarmee is mijn tas al bijna vol. Het autostoeltje staat al in de auto en anders kan m'n man het altijd ophalen, is toch maar 5 minuten lopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:17:47 #109
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40262896
Spannend Owlet!

Dames, wat heerlijk dat het weer wat is afgekoeld he!!! Pfff, ik vind het nog wel benauwd maar het wordt steeds beter te hanteren.
Lekker douchen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:18:33 #110
94046 PM-girl
pi_40262915
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef YPPY het volgende:
PM-girl, eigenlijk was ik van plan gisteren (37 weken) mijn helft van het bed opnieuw op te maken, maar het was toch te warm. Nu moet het vandaag. Ik heb een molton gekocht (normaal hebben we alleen twee hoeslakens) en daar leg ik een paar badlakens en zo'n onderlegluier onder. Dat moet maar genoeg zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik niet bij die 10% hoor waar de bevalling begint met gebroken vliezen die ook nog eens met een 'plens' breken.

Ik heb twee ziekenhuistassen: 1 voor de baby en 1 voor mezelf. Op het lijstje van de kraamzorg staat dat er een badjas mee moet, maar daarmee is mijn tas al bijna vol. Het autostoeltje staat al in de auto en anders kan m'n man het altijd ophalen, is toch maar 5 minuten lopen.
Dankjewel!
Het autostoeltje,, eerst dachten we dat we die al in de auto zouden doen idd, maar we hebben twee auto's en misschien dat we met de auto van de vk rijden, zei ze van de week (als het nodig is). Dus daarom dacht ik dat het voor ons slimmer was om de tas in de maxicosi te zetten.

Jeetje, ook al 37 weken, dus binnenkort komen er hier weer nieuwe babietjes!!
*
pi_40263005
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:

Jeetje, ook al 37 weken, dus binnenkort komen er hier weer nieuwe babietjes!!
Er komt een hele golf, ik ben vandaag ook al op 32 weken, zag ik net
Heerlijk, die bewolking!
Eva
pi_40263013
help..... vanmorgen ik lag nog op bed, krijg ik ineens heel erge buikpijn/kramp/steken. Ik ben naar de wc gegaan en daar zat ik even, maar de pijn werd zo hevig dat het me zwart werd voor de ogen, oorsuizen, zweten..... ik was bang dat ik zo zou flauw vallen, dus ben van de wc afgekropen en op de vloer gaan liggen. Na een tijdje hield het op.
Wat is er aan de hand???? Ik ben zo bang dat ik het kindje verlies.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:23:37 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263066
Heb je de vk al gebeld?
*OUD heilige*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:23:40 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40263069
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben een 'ontspan-alle-kringspieren-les' gehad.8)7

"Zeg YPPY, vertel eens, hoe ontspan jij de kringspieren van je ogen?"

En yogajuf, in geval je meeleest , toch vind ik de lessen erg prettig en nuttig hoor.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:24:28 #115
94046 PM-girl
pi_40263088
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
help..... vanmorgen ik lag nog op bed, krijg ik ineens heel erge buikpijn/kramp/steken. Ik ben naar de wc gegaan en daar zat ik even, maar de pijn werd zo hevig dat het me zwart werd voor de ogen, oorsuizen, zweten..... ik was bang dat ik zo zou flauw vallen, dus ben van de wc afgekropen en op de vloer gaan liggen. Na een tijdje hield het op.
O karin, kun je de vk niet bellen? Ik heb dit ook wel een beetje gehad maar dan meer misselijheid. Ik denk dat je het beste de vk kunt bellen? Is er iemand bij je?
*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:24:35 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40263092
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Karin, bellen!!!
Doen hoor!
Is het niets ernstigs, dan ben je gerustgesteld. Mocht het onverhoopt wél iets zijn, dan ben je er snel bij.
pi_40263104
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, ik snap dat je geschrokken bent zeg, en wat je schrijft, herkenbaar! Ikzou dat ook hebben, ojee dat is nog niet klaar en dat moet nog gedaan worden... heb trouwens ook wel eens vocht dat zomaar naar buiten loopt (was handig op de naturistencamping in juni toen we daar waren)
Het was echt zo'n plensje. Precies hetzelfde als bij Morris. Alleen toen was ik 8 dagen overtijd en beweerden ze ook dat het geen vruchtwater kon zijn. En dat was het dus wel.
Maar goed, niks aan de hand gelukkig. Er is nu niks meer.
Nu ga ik maar snel inkopen gaan doen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:25:09 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263111
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

"Zeg YPPY, vertel eens, hoe ontspan jij de kringspieren van je ogen?"

En yogajuf, in geval je meeleest , toch vind ik de lessen erg prettig en nuttig hoor.
Gewoon je ogen open houden.

Ik vond de lessen ook goed hoor juf.
*OUD heilige*
pi_40263134
ik ben nog niet bij de vk geweest, de eerste afspraak is pas eind aug......
Ik heb trouwens geen bloedverlies, maar ik vind het zo eng
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:27:15 #120
94046 PM-girl
pi_40263169
Karin, ik zou toch gewoon even bellen, of anders huisarts?
Ik kan niet precies vinden hoeveel weken je bent? Maar ik zou of de vk of de ha bellen.
*
pi_40263190
Maar je kan evengoed de VK bellen Karin! Gewoon doen hoor.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:31:31 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_40263283
owlet??? is het zover??? ik hoop het zo!! een paar
stormy waters...
sailin'
pi_40263307
ik ben 8 weken zwanger.... gisteren ben ik begonnen met een kuur voor blaasontsteking, hoop maar dat het daarvan komt....maar ik weet het niet.....
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:34:26 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263359
Gewoon bellen, al is het maar om te vragen wat je moet doen. Of de huisarts, zo afwachten stelt je ook niet gerust.
*OUD heilige*
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:36:55 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_40263424
karin, gewoon bellen, hoppekee meid! echt doen hoor!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')