quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:04 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen Moonah.Maar stel dat je toch snel grijs wordt, hoef je je iig niet te schamen.
quote:Onze yogajuf zei al dat we waarschijnlijk alles zouden vergeten. We moesten alleen echt onthouden niet op je gezicht te persen, omdat dat er echt niet uitziet op de foto's de eerste dagen.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:15 schreef YPPY het volgende:
PM-girl, eigenlijk was ik van plan gisteren (37 weken) mijn helft van het bed opnieuw op te maken, maar het was toch te warm. Nu moet het vandaag. Ik heb een molton gekocht (normaal hebben we alleen twee hoeslakens) en daar leg ik een paar badlakens en zo'n onderlegluier onder. Dat moet maar genoeg zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik niet bij die 10% hoor waar de bevalling begint met gebroken vliezen die ook nog eens met een 'plens' breken.
Ik heb twee ziekenhuistassen: 1 voor de baby en 1 voor mezelf. Op het lijstje van de kraamzorg staat dat er een badjas mee moet, maar daarmee is mijn tas al bijna vol. Het autostoeltje staat al in de auto en anders kan m'n man het altijd ophalen, is toch maar 5 minuten lopen.
Er komt een hele golf, ik ben vandaag ook al op 32 weken, zag ik netquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje, ook al 37 weken, dus binnenkort komen er hier weer nieuwe babietjes!!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben een 'ontspan-alle-kringspieren-les' gehad.8)7
O karin, kun je de vk niet bellen? Ik heb dit ook wel een beetje gehad maar dan meer misselijheid. Ik denk dat je het beste de vk kunt bellen? Is er iemand bij je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
help..... vanmorgen ik lag nog op bed, krijg ik ineens heel erge buikpijn/kramp/steken. Ik ben naar de wc gegaan en daar zat ik even, maar de pijn werd zo hevig dat het me zwart werd voor de ogen, oorsuizen, zweten..... ik was bang dat ik zo zou flauw vallen, dus ben van de wc afgekropen en op de vloer gaan liggen. Na een tijdje hield het op.
Wat is er aan de hand???? Ik ben zo bang dat ik het kindje verlies.....
Karin, bellen!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
help..... vanmorgen ik lag nog op bed, krijg ik ineens heel erge buikpijn/kramp/steken. Ik ben naar de wc gegaan en daar zat ik even, maar de pijn werd zo hevig dat het me zwart werd voor de ogen, oorsuizen, zweten..... ik was bang dat ik zo zou flauw vallen, dus ben van de wc afgekropen en op de vloer gaan liggen. Na een tijdje hield het op.
Wat is er aan de hand???? Ik ben zo bang dat ik het kindje verlies.....
Het was echt zo'n plensje. Precies hetzelfde als bij Morris. Alleen toen was ik 8 dagen overtijd en beweerden ze ook dat het geen vruchtwater kon zijn. En dat was het dus wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:11 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, ik snap dat je geschrokken bent zeg, en wat je schrijft, herkenbaar! Ikzou dat ook hebben, ojee dat is nog niet klaar en dat moet nog gedaan worden... heb trouwens ook wel eens vocht dat zomaar naar buiten loopt (was handig op de naturistencamping in juni toen we daar waren)![]()
Gewoon je ogen open houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
![]()
"Zeg YPPY, vertel eens, hoe ontspan jij de kringspieren van je ogen?"
En yogajuf, in geval je meeleest, toch vind ik de lessen erg prettig en nuttig hoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |