Knap als je die vindt in zo'n restaurantquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Ik beweer dan ook nergens dat ik een relatie zonder wederzijdse liefde beter vind dan een relatie zonder...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Als jij die overheerlijke biefstuk van je dan ff lekker gaat zitten oppeuzelen de aankomende paar weken dan kan ik me weer verheugen op het "lurken" in de volgende fastfood-kasta reeks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
En nu overdrijf je. Dat is dus niet altijd het geval. Je zou op zich ook wel eens kunnen terug denken aan die keren dat ik mijn woorden niet heb omgegooid, maar juist heb versterkt en herhaald.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef kastanova het volgende:
Dat zeg ik, daarom ga ik dus nog wel op hun posts in, maar niet op die van jou...
Je bedoelde achteraf toch telkens weer iets totáál anders dan wat je zei...
Ik vind het jammer dat jij mij toch steeds in een slachtofferrol wil poneren. Ik ben verdomme geen slachtoffer en ik pik het niet als iemand mij een slachtoffer noemt. Ja, ik heb autisme, en ik worstel al mijn hele leven ermee en ik ben zielsgelukkig met de vooruitgang. Maar dan is er zo'n kwal als jij die eerst zout gaat leggen op alle slakken (al mijn gevallen steekjes uitvergroten) om vervolgens, als ik eenmaal heb uitgelegd wat de oorzaak daarvan is, maar met moeite de uitleg gelooft en me vervolgens wederom als een slachtoffer wil zienquote:Nah nee, dat heb ik gedaan totdat je jezelf, nadat alle standaard excuusjes op waren, plotseling genoodzaakt zag het "Boehoe, het is m'n autisme" als laatste redmiddel te gebruiken...
Wederom overdrijf je. Ga eens terug naar mijn quotes en lees nou eens heel goed en aandachtig wat ik jou precies verwijt en kom dan eens terug.quote:Nou nee, moet je het wel even juist zeggen...
Waarvan je "vermóed dat ik me in relaties ook zo opstel"..
Dat ik dus trauma's verzin om haar argumenten te ontkrachten, waarna ik huilend wegren...
Nee idd, een verdomd reëele stelling...
Het zijn tevens narcistische eigenschappen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Black_Tulip het volgende:
En ik wil aanvullen dat jij eveneens de extremen opzoekt en dat het lijkt alsof je het maar heel slecht kunt hebben als iemand anders een totaal ander wereldbeeld heeft dan jij (dat is de bron van zo vaak gelijk willen hebben). Dat zijn wederom twee autistische eigenschappen, waardoor het totaal komt op zes. Zou je niet eens naar de psychiater gaan?
Ik zou erover ophouden als Kasta me niet zo vaak dwingt om het ter sprake te brengenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lieverd, stop eens over je autisme? Ik heb zelf ook een handicap: ben zelf slechthorend maar plaats het niet in elk postje of zo vaak mogelijk....![]()
Het kan me niet schelen wie er begon, kappen nu allebei!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zou erover ophouden als Kasta me niet zo vaak dwingt om het ter sprake te brengen
God zij dank ben je er nog....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wie er begon, kappen nu allebei!
![]()
Ik heb het beestje daarna bij de naam benoemd, maar daar heb je ook niet op gereageerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als je vervolgens in vrijwel elke post teruggrijpt naar weer een andere Europees.
Een metafoor heeft het doel je punt te verduidelijken...
Dat lukt niet als je tig verschillende metaforen in 1 stelling gebruikt; in dat geval kun je beter het beestje bij de naam noemen.
Het gaat nu wel weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
Black_Tulip - probeer even op adem te komen. Serieus!
Als ze in redelijke verhouding zouden staan met al het ontkennen wel ja...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Black_Tulip het volgende:
En nu overdrijf je. Dat is dus niet altijd het geval. Je zou op zich ook wel eens kunnen terug denken aan die keren dat ik mijn woorden niet heb omgegooid, maar juist heb versterkt en herhaald.
Als je niet als slachtoffer gezien wilt worden, moet je je niet in de autistische slachtofferrol manouveren...quote:Ik vind het jammer dat jij mij toch steeds in een slachtofferrol wil poneren. Ik ben verdomme geen slachtoffer en ik pik het niet als iemand mij een slachtoffer noemt. Ja, ik heb autisme, en ik worstel al mijn hele leven ermee en ik ben zielsgelukkig met de vooruitgang. Maar dan is er zo'n kwal als jij die eerst zout gaat leggen op alle slakken (al mijn gevallen steekjes uitvergroten) om vervolgens, als ik eenmaal heb uitgelegd wat de oorzaak daarvan is, maar met moeite de uitleg gelooft en me vervolgens wederom als een slachtoffer wil zienEcht misselijk gedrag is het gewoon. Ik mag echt hopen dat je zo niet met je partners omgaat, of met andere mensen die jij tegenkomt die toegeven zich afwijkend te gedragen. Oh wacht eens, je hebt iemand gehad die borderliner was. Hoe is het met die relatie afgelopen? Vast niet goed, gok ik?
quote:Wederom overdrijf je. Ga eens terug naar mijn quotes en lees nou eens heel goed en aandachtig wat ik jou precies verwijt en kom dan eens terug.
pro·jec·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Goed zo. Ga even wat anders doen.quote:
Zoek nou niet steeds de confrontatie lieverd. Laat die jongen lekker, die moet misschien nog veel leren en daar kan jij hem niet bij helpen.quote:Nu heb ik me op mijn kwetsbaarst getoond. Ik ben benieuwd wat iemand waarvan al is aangetoond dat hij manipulatief is ermee gaat doen.
Ik denk dat jij zojuist enkel zijn visie op vrouwen hebt bevestigd. Dank daarvoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer.
Nu heb ik me op mijn kwetsbaarst getoond. Ik ben benieuwd wat iemand waarvan al is aangetoond dat hij manipulatief is ermee gaat doen.
Kastanova de narcist. Die diagnose heb ik in het eerste topic al eens gesteld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef Xennia het volgende:
Het zijn tevens narcistische eigenschappen.
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Fokker200 het volgende:
Kastanova de narcist. Die diagnose heb ik in het eerste topic al eens gesteld.
Het is m.i. een narcistisch ik-heb-altijd-gelijk mannetje. Hij gaat vanzelf wel een keer goed op zijn bek, bijvoorbeeld in zijn werk
En een ontslag omdat jij in je grootheidswaan wel eens iemand van internet af zou sluitenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverd.
In die functie heeft nooit iemand naar m'n mening of waardeoordeel gevraagd, vandaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
En een ontslag omdat jij in je grootheidswaan wel eens iemand van internet af zou sluiten
Ik vind de verhouding toevallig redelijk. Maar ja, jij overdrijft, dus jij vindt van nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
Als ze in redelijke verhouding zouden staan met al het ontkennen wel ja...
Kasta, je zult moeten leren begrijpen dat niet iedere keer dat iemand een negatieve karaktereigenschap onthult als oorzaak van een probleem dat een poging is om medelijden te wekken. Mensen begrepen mij niet, dus heb ik uitleg gegeven. Ik heb zo lang mogelijk proberen te vermijden dat het woord autisme ter sprake kwam. Ik had er namelijk eigenlijk totaal geen zin in om het te bespreken.quote:Als je niet als slachtoffer gezien wilt worden, moet je je niet in de autistische slachtofferrol manouveren...
Niemand begon er over, niemand merkte het op, maar plotseling zette je een zwaailamp op je hoofd en ging roepen "Boehoe, houd rekening met m'n autisme."
Vervolgens vráág je notabene aan me om je een communicatief zwakbegaafde te noemen en nu ga je weer het verbaal mishandelde vrouwtje uithangen?
Dit is precies wat ik jou verweet.quote:pro·jec·tie (de ~ (v.), ~s)
3 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
Ik moet eveneens veel leren. Ik ben onder andere in deze discussie om te leren. Hier leer ik eveneens van.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed zo. Ga even wat anders doen.
[..]
Zoek nou niet steeds de confrontatie lieverd. Laat die jongen lekker, die moet misschien nog veel leren en daar kan jij hem niet bij helpen.
Sorryquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zojuist enkel zijn visie op vrouwen hebt bevestigd. Dank daarvoor![]()
Je dacht toch zeker niet dat ik een antwoord verwachtte a la "Inderdaad, daar zou ie wel eens gelijk in kunnen hebben?".quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverd.
Zo zijn ze, die homo's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt die homo zoveel aandacht?
Overnieuw mijn vraag aan jou waar je niet op inging: Morgen open je een nieuw topic gewijd aan jouw vriend ed en praat je totaal niet meer over *** he....?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik moet eveneens veel leren. Ik ben onder andere in deze discussie om te leren. Hier leer ik eveneens van.
Ik kap met deze discussie als ik het gevoel heb dat hij klaar is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Overnieuw mijn vraag aan jou waar je niet op inging: Morgen open je een nieuw topic gewijd aan jouw vriend ed en praat je totaal niet meer over *** he....?
Nooit dus?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik kap met deze discussie als ik het gevoel heb dat hij klaar is.
Als het over bier gaat ben ik om hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Als jij echter een leuk onderwerp weet en Ed en ik stemmen ermee in, dan kunnen we wel een reeks starten, maar ik geef je weinig kans op succes.
Een paar pubertjes in het topic schreeuwen "Whiiiiiiiiiihihihi, je wilt kasta neuken! Je opent immers topics over hem!"quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta, je zult moeten leren begrijpen dat niet iedere keer dat iemand een negatieve karaktereigenschap onthult als oorzaak van een probleem dat een poging is om medelijden te wekken. Mensen begrepen mij niet, dus heb ik uitleg gegeven. Ik heb zo lang mogelijk proberen te vermijden dat het woord autisme ter sprake kwam. Ik had er namelijk eigenlijk totaal geen zin in om het te bespreken.
Waarom drink je?quote:Iemand zegt van zichzelf dat hij een alcoholist is. Hij hing iedere nacht in de kroeg, verkwistte zijn vermogen, mishandelde zijn vrouw en is op een gegeven moment in de goot beland. Na jaren van therapie heeft hij zijn leven weer op de rails gekregen. Toch neemt hij af en toe nog een borreltje, waar hij zich ook gigantisch schuldig over voelt. "Waarom drink je?" "Ik ben alcoholist, ik kan de drank toch niet zo goed laten staan". Zou jij dan ook zeggen dat hij zich in een slachtofferrol manoevreert? Nee, inderdaad, hij laat nog steekjes vallen en daar zal verbetering in moeten komen. Maar wie weet zal hij na nog meer jaren therapie wel in staat zijn om geen druppel meer te drinken. Hij beschikt in ieder geval over het doorzettingsvermogen om zijn leven te beteren. Hoezo slachtofferrol?
Dat zei ik dus, maar ontkende je... Ik ren dus huilend weg nadat ik allerlei trauma's heb verzonnen volgens jou...quote:Dit is precies wat ik jou verweet.
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef Fokker200 het volgende:
Met deze opmerking bevestig je zelf alleen maar het beeld dat ik zojuist van je heb neergezet ;![]()
Als het een vrouw is, wil je dan met haar uit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.
Nu ik het ontken en dat notabene als bonus ook nog eens onderbouw met feiten bevestig ik je opmerking ook.
Oftewel, lose-lose situatie zoals die in de oorspronkelijke openingspost al voorkwam...
Ben je toevallig een vrouw.
Neh, te labielquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
Als het een vrouw is, wil je dan met haar uit?
Godver... is er dan helemaal niemand geschikt voor je? MUUS dan? Xennia valt om 1 of andere reden af.... ijsmeis dan? Milagro? Allemaal relaxte niet labiele meiden?quote:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is. Dan is het wel handig als ik zo uitgebreid mogelijk uitleg geef. Maar dan doe ik dat om het begrip te vergroten, maar dan begrijp je het nog niet, en je verwijt me ook nog eens dat ik veel te veel uitleg geef?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:14 schreef kastanova het volgende:
Een paar pubertjes in het topic schreeuwen "Whiiiiiiiiiihihihi, je wilt kasta neuken! Je opent immers topics over hem!"
En vervolgens begin jij met een heel verhaal over liedjes, finnen en andere onzin dat voortkwam uit je autisme...
Who gives a fuck? Je sleepte het er zelf aan de haren bij.
Dan is het een alcoholist die niet inziet dat hij zijn leven aan de knoppen helpt. Met andere woorden, deze kerel zal steeds "waarom niet" blijven zeggen, zelfs wanneer hij in de goot ligt. Wie vind jij nou zieliger, de kerel die zijn leven betert, of de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen? Maar hee, de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen, heeft zich in jouw ogen niet in een slachtofferrol gemanouvreerdquote:Waarom drink je?
Twee mogelijkheden:
1. "Waarom niet?"
Die types heb je ook, maar dat is wat ik type 3 zou willen noemen. Type 2 echter, de gulden middenweg tussen kneus en slachtoffer, erkent de negatieve eigenschap, probeert te leren hoe ermee om te gaan en zal zich gedurende zijn leven steeds verder opwerken vanuit de kuil waar hij in was begonnen.quote:2. "Boehoe, ik ben een alcoholist. Maar ik ben er overheen gekomen! Ik ben sterk geweest! Met de regen in m'n gezicht en de hemel die boven me losbarste ben ik bij mezelf ten rade gegaan! En uiteindelijk heeft God me gered!
Type 2 is het type dat maar al te graag in de aandacht staat met zijn "ziekte", het zelfs als argument gebruikt en uiteindelijk bij Oprah op de bank weleens even aan iedereen zal vertellen dat zijn ziekte eigenlijk een zegen was! Waarna alle volgevreten, emotionele vrouwen op de bank springen, meehuilen en hun handjes blauw aplaudiseren...
Wie denk je dat zijn lever meer heeft verneukt, type 1, type 2 of type 3?quote:Voor wat? Het feit dat een kneus die zichzelf niet onder controle had zijn eigen leven verneukt heeft en uiteindelijk weer terug op het startpunt gekomen is...
Dat is niet knap, dat is verdomd achterlijk... Als je niet zo vol was geweestvan zelfmedelijden en dus de fles had laten staan, dan was je nu 10 jaar verder met je leven geweest en had je géén verneukte lever gehad kneus!
quote:Dat zei ik dus, maar ontkende je... Ik ren dus huilend weg nadat ik allerlei trauma's heb verzonnen volgens jou...
Dit is wat ik jou verwijt, met uitzondering van wat is doorgestreept. Zo beter?quote:Ze kijkt je verontwaardigd aan... Kan haar lach nog net inhouden... Beweert in eerste instantie dat het slechts tussen je oren zit... En als ze dan toch inziet dat je serieus bent voelt ze zich alsnog persoonlijk aangevallen... Verklaart je voor gek.... Vind dat je haar moet nemen zoals ze is en haar niet moet proberen te veranderen... Zoiets kun je toch niet van haar verlangen?! En eventueel gooit ze er nog even een trauma tegenaan waarom je het niet van haar kunt verlangen...
En uiteindelijk loopt ze nog kwaad weg ook omdat ze je kritiek volslagen belachelijk vindt...
Wat eiste je van haar? Dat ze in een sinterklaaspak zonder slipje olifantenuitwerpselen moest jongleren?
Neuuuh, of ze enigszins haar omgang met me wilde aanpassen...
Onze date is nooit doorgegaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
MUUS dan?
Checkquote:Xennia valt om 1 of andere reden af....
You're kidding right?quote:ijsmeis dan?
Nah nee, niet mijn ding denk ikquote:Milagro?
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is.
Dat was mijn conclusie aan het begin van de discussie. Maar mijn ervaring is dat als je jezelf herhaaldelijk confronteert met mensen zoals Kasta, je er steeds ongevoeliger voor wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.
Nee ik grapjurk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze date is nooit doorgegaan.
[..]
Check.
[..]
You're kidding right?.
[..]
Nah nee, niet mijn ding denk ik.
Je bekijkt de wereld erg zwart/wit. Dat hebben we in deze topicreeks ook vaak gezien. Je had een genuanceerde reaktie kunnen geven als: "Misschien heb je gelijk dat ik eens een keer heel erg op mijn bek zal gaan. Misschien ook niet. Ik houd je opmerking in gedachten".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.
Nu ik het ontken en dat notabene als bonus ook nog eens onderbouw met feiten bevestig ik je opmerking ook.
Oftewel, lose-lose situatie zoals die in de oorspronkelijke openingspost al voorkwam...
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is. Dan is het wel handig als ik zo uitgebreid mogelijk uitleg geef. Maar dan doe ik dat om het begrip te vergroten, maar dan begrijp je het nog niet, en je verwijt me ook nog eens dat ik veel te veel uitleg geef?
Ze waren allemaal toch al van hun alcoholisme af?quote:Dan is het een alcoholist die niet inziet dat hij zijn leven aan de knoppen helpt. Met andere woorden, deze kerel zal steeds "waarom niet" blijven zeggen, zelfs wanneer hij in de goot ligt. Wie vind jij nou zieliger, de kerel die zijn leven betert, of de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen? Maar hee, de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen, heeft zich in jouw ogen niet in een slachtofferrol gemanouvreerdMaar hij is wel overlast voor iedereen die hem tegenkomt. Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar ik vind deze kerel een kneus.
Hij was op straat begonnen, hij heeft zichzelf in het dal gezopen...quote:Die types heb je ook, maar dat is wat ik type 3 zou willen noemen. Type 2 echter, de gulden middenweg tussen kneus en slachtoffer, erkent de negatieve eigenschap, probeert te leren hoe ermee om te gaan en zal zich gedurende zijn leven steeds verder opwerken vanuit de kuil waar hij in was begonnen.
Bladiebla, je zei het weer verkeerd, bedoelde het anders, ik begreep het verkeerd, autisme, yadayada... Snap je nu waarom ik dit zo'n tijdsverspilling vind? Ik loop tegenwoordig al 2 posts voor op je met m'n reacties door die vertragings-/ontkenningstechnieken van je...quote:Dit is wat ik jou verwijt, met uitzondering van wat is doorgestreept. Zo beter?
Wie loopt er nou met zijn probleem te koop manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...
Doet me denken aan dat borderline wijf bij de cafetaria die oh zo trots op haar "ziekte" was...
Ze liep nog net niet met een toeter en "IK HEB BORDERLINE!!!! OMG!!!! EINZDREI!!!" spandoek...
En misschien kan ik beter een Ark gaan bouwen in plaats van aan relatie te denken omdat er morgen een nieuwe zondvloed komt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:37 schreef Fokker200 het volgende:
Je bekijkt de wereld erg zwart/wit. Dat hebben we in deze topicreeks ook vaak gezien. Je had een genuanceerde reaktie kunnen geven als: "Misschien heb je gelijk dat ik eens een keer heel erg op mijn bek zal gaan. Misschien ook niet. Ik houd je opmerking in gedachten".
Tja, dat kan natuurlijk komen omdat ik altijd omringt ben door vrouwen, hetgeen weer veroorzaakt wordt door mijn onbedwingbare drang om maar niet alleen te zijn...quote:Verder heeft iemand anders hier al eens aangegeven dat jij juist de meester bent in het creeren van loose-loose situaties. Irritant is dat, he?![]()
Nee, niemand vroeg mij ernaar inderdaad, omdat niemand wist dat ik autisme had. Niemand had mij dus ook kunnen vragen of ik autisme uit wilde leggen. Wat je wel zag, is dat niemand begreep waarom ik zo obsessief deed. Het resultaat was een enorm gegil en gekrijs van jewelste dat ik jou zou willen neuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...
Nee. De kerel die antwoordt "waarom niet?" op de vraag waarom hij drinkt, zal zich nooit geroepen voelen om zijn leven te beteren. Zo zal de autist die antwoordt "waarom niet?" op de vraag waarom hij flipt wanneer hij groene in plaats van blauwe muren ziet helaas ook nooit dat niveau kunnen ontstijgen.quote:Ze waren allemaal toch al van hun alcoholisme af?
Dat is type 2, meneer.quote:De 1 maakt er echter geen drama van, ziet in dat het zijn eigen schuld is en pakt zijn leven weer op.
En dat is type 3.quote:De ander vindt het zo knap dat hij zijn eigenhandig verneukte leventje weer op de rij heeft dat hij er zelf over begint tegen iedereen die het maar wil horen...
Niet alles wat ik heb gezegd in dit topic is alleen bedoeld als jouw leesvoerquote:Of zoals in jou geval... Zelfs tegen de mensen die het níet willen horen...
Het is wel een probleem, want hij veroorzaakt veel overlast met zijn dronken gedrag. Bovendien moet hij bedelen of stelen, omdat hij anders zijn drank niet kan betalen.quote:Hij was op straat begonnen, hij heeft zichzelf in het dal gezopen...
Op zich ook nog geen probleem, zolang hij zijn bek er maar over dicht houdt.
Deze reactie is overbodigquote:Bladiebla, je zei het weer verkeerd, bedoelde het anders, ik begreep het verkeerd, autisme, yadayada... Snap je nu waarom ik dit zo'n tijdsverspilling vind? Ik loop tegenwoordig al 2 posts voor op je met m'n reacties door die vertragings-/ontkenningstechnieken van je...
Maar vooruit, ik zal nog in keer op je verwijten ingaan, anders begin je daar weer over te piepen (boehoe, je discrimineert me terwijl het slechts aan m'n autisme te wijten is. )
Mooi.quote:Nee, ik loop nooit kwaad weg
Eveneens mooi.quote:en nee, ik zeg nooit dat een vrouw me maar moet nemen zoals ik ben...
Dan ben je dus niet zo wanhopig als ik dacht. Maar de rest van het verwijt vind je wel terecht, met andere woorden, je kunt zeer slecht tegen kritiek?quote:Als ik dat namelijk zou zeggen, zou ze namelijk helemaal gek worden aangezien dan al haar eventuele toekomstige kritiek bij voorbaat al zinloos zou zijn....
En hé, ik kan het 1 en ander behoorlijk goed voorspellen, maar al haar kritiek bij voorbaat al ongegrond verklaren dat lukt zelfs mij niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |