Logisch! Het feit dat het nogal eens misgaat zegt denk ook meer over jezelf dan over die andere mensen. Maargoed, daar zal je alwel over nagedacht hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik heb gestudeerd, ik wil iets nuttigs doen.
Wat mij betreft wel jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan thuiszitten, toch?
Daar heb ik al over nagedacht ja. tot nu toe werd ik telkens "verslagen" door mensen met meer of specifiekere ervaring, nu is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Logisch! Het feit dat het nogal eens misgaat zegt denk ook meer over jezelf dan over die andere mensen. Maargoed, daar zal je alwel over nagedacht hebben![]()
Ok, ik heb denk ik ook een verkeerd beeld van jequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar heb ik al over nagedacht ja. tot nu toe werd ik telkens "verslagen" door mensen met meer of specifiekere ervaring, nu is het een ander verhaal.
Toch best jammer dat het steeds afketst. Is het niet zo dat mocht een baan je wel wat lijken, dat je dat dan gewoon met beide handen aan moet pakken, en als je bezig bent kijken of het je inderdaad bevalt? Want steeds thuis zitten en gewoon met je duimen draaien (buiten de huishoudelijke werkzaamheden en de sollicitaties om) lijkt mij ook niets (ik heb het 3.5 maand gedaan, en toen werd ik al gek van mezelf (is het niet om het steeds thuis iztten, is het wel om financiele redenen.. maar daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken zo te lezen)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik heb gestudeerd, ik wil iets nuttigs doen.
Dat kan. Zelfs mijn zelfbeeld is volledig naar de klote aan het gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, ik heb denk ik ook een verkeerd beeld van je.
Een gat op je CV kun je ook opvullen door middel van vrijwilligerswerk, freelancen (dat doe je nu ook volgens mij). Bovendien zullen de aprtijen waar je aan tafel gaat op de hoogte zijn van de marktsituatie. De vraag is meer wat je in die periode van dat gat hebt gedaan. Ben je bezig geweest met jezelf op andere gebieden te profileren of heb je thuis op de bank zitten kniezen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Financieel is het geen punt. Maar de banen liggen niet voor het oprapen. Dus carrièretechnisch is het niet zo goed om iets te weigeren - anders zit ik straks met een gat op mijn cv.
Dat is ergerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat kan. Zelfs mijn zelfbeeld is volledig naar de klote aan het gaan.![]()
+2 inzichtsvolquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:41 schreef AirwiN het volgende:
De vraag is meer wat je in die periode van dat gat hebt gedaan. Ben je bezig geweest met jezelf op andere gebieden te profileren of heb je thuis op de bank zitten kniezen...
de komende maanden ben ik nog de helft van de week aan het werk, daarna is het contract afgelopen. Ik ben niet iemand om thuis duimen te draaien, dat scheelt wel!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch best jammer dat het steeds afketst. Is het niet zo dat mocht een baan je wel wat lijken, dat je dat dan gewoon met beide handen aan moet pakken, en als je bezig bent kijken of het je inderdaad bevalt? Want steeds thuis zitten en gewoon met je duimen draaien (buiten de huishoudelijke werkzaamheden en de sollicitaties om) lijkt mij ook niets (ik heb het 3.5 maand gedaan, en toen werd ik al gek van mezelf (is het niet om het steeds thuis iztten, is het wel om financiele redenen.. maar daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken zo te lezen)
Ah, je bent in ieder geval nog wel aan de slag, dat scheelt ook behoorlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
de komende maanden ben ik nog de helft van de week aan het werk, daarna is het contract afgelopen. Ik ben niet iemand om thuis duimen te draaien, dat scheelt wel!
"De plaatsvervangende schaamte maakte me compleet"quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn momenten dat je je eens moet realiseren dat de kwaliteit van je eigen leven niet mag afhangen van de drama's van anderen...
Ja, weet ik. Maar inmiddels ben ik wel al twee jaar klaar met mijn studie, en ik heb eigenlijk allemaal dingen gedaan alleen om de tijd te overbruggen. Jaartje verder gestudeerd, nog geen echte baan gevonden. Jaartje bij mijn oude stagebedrijf, en nóg niks. Ik kan me moeilijk tot mijn 65e bezighouden met zulke mini-projectjes die verder geen doel hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, je bent in ieder geval nog wel aan de slag, dat scheelt ook behoorlijk.
Dat scheelt heel behoorlijk, jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben niet iemand om thuis duimen te draaien, dat scheelt wel!
Het is dat ik weet hoe jullie erover denken, anders had ik nog wel een ongenuanceerde opmerking over die babykamer gemaakt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar inmiddels ben ik wel al twee jaar klaar met mijn studie, en ik heb eigenlijk allemaal dingen gedaan alleen om de tijd te overbruggen. Jaartje verder gestudeerd, nog geen echte baan gevonden. Jaartje bij mijn oude stagebedrijf, en nóg niks. Ik kan me moeilijk tot mijn 65e bezighouden met zulke mini-projectjes die verder geen doel hebben.
Ik weet van enkele vrouwen dat ze alleen om hun leven wat te vullen kinderen hebben genomen, maar dat vind ik geen alternatief.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik weet hoe jullie erover denken, anders had ik nog wel een ongenuanceerde opmerking over die babykamer gemaakt...![]()
Er zou plaats in de schuur zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik weet hoe jullie erover denken, anders had ik nog wel een ongenuanceerde opmerking over die babykamer gemaakt...![]()
Daar kan dan mooi de bugaboo staan!quote:
Ik weet alleen niet wat erger is: een kind in een auto opsluiten met deze temperaturen of in de schuurquote:
Ik zou het kunnen testen voor je dit weekendquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat erger is: een kind in een auto opsluiten met deze temperaturen of in de schuur
In jouw situatie is een kind al erg genoeg zondeer auto of schuur...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat erger is: een kind in een auto opsluiten met deze temperaturen of in de schuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |