abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:25:04 #101
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40231801
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je geeft natuurlijk een korte samenvatting van het gesprek weer. Als je echt bezwaar hebt tegen het rijden van lange afstanden op regelmatige basis, dan moet je dat gewoon kunnen aangeven. Beide partijen zijn tenslotte gebaat bij de waarheid. Blijkbaar weet je voor jezelf prima wat je wil. Die zekerheid moet je uitstralen. (scoor je meteen punten op het assertiviteitsvlak)

Ik blijf gewoon met je meeleven...
Dit soort dingen lijkem mij gewoon logisch maar dan zijn ze blijkbaar niet ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_40231816
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Je zal een schat van een meid/vrouw zijn maar je komt ontzettend truttig op me over zeg... Kom op, laat eens van je horen. Actie en niet zo miepen.... je kan toch wel naar Amsterdam rijden als dat zou moeten... the horror zeg
Het was gewoon de hele sfeer die me een beetje tegenstond, niet alleen dat punt. Zo bleven ze een kwartier doorzagen over sport, een kwartier over de wijk waar ik woonde. Ik vond het gewoon raar. En ik ga geen auto aanschaffen voor een baan waar ik nu al geen goed gevoel over heb, dat lijkt me toch logsch?!
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:25:55 #103
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_40231833
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Aarti het volgende:

[..]

oog om oog, zeg ik dan maar
Binnen bepaalde grenzen is daar niets mis mee
quote:
Ik ga een meeting in, tot straks
!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:26:46 #104
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_40231861
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

En ik ga geen auto aanschaffen voor een baan waar ik nu al geen goed gevoel over heb, dat lijkt me toch logsch?!
Zeg dan gewoon dat je er geen goed gevoel over hebt en er daarom niet aan de slag wil.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:26:55 #105
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40231864
quote:

[..]

Het was gewoon de hele sfeer die me een beetje tegenstond, niet alleen dat punt. Zo bleven ze een kwartier doorzagen over sport, een kwartier over de wijk waar ik woonde. Ik vond het gewoon raar. En ik ga geen auto aanschaffen voor een baan waar ik nu al geen goed gevoel over heb, dat lijkt me toch logsch?!
Dat is ook wel logisch ja... Dan moet je gewoon aan het eind van het gesprek zeggen. Het was gezellig maar ik heb er geen trek in om hier te werken. Beetje netjes natuurlijk maar je snapt de strekking
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_40231883
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je geeft natuurlijk een korte samenvatting van het gesprek weer. Als je echt bezwaar hebt tegen het rijden van lange afstanden op regelmatige basis, dan moet je dat gewoon kunnen aangeven. Beide partijen zijn tenslotte gebaat bij de waarheid. Blijkbaar weet je voor jezelf prima wat je wil. Die zekerheid moet je uitstralen. (scoor je meteen punten op het assertiviteitsvlak)

Ik blijf gewoon met je meeleven...
Nou ja, dat autogedoe was de welbekende druppel...
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:27:31 #107
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40231885
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef webspider het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je er geen goed gevoel over hebt en er daarom niet aan de slag wil.
Indeed!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:27:40 #108
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40231895
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Dit soort dingen lijkem mij gewoon logisch maar dan zijn ze blijkbaar niet ?
Absoluut niet... Iedereen zit anders in elkaar. Overigens vind ik dat je daar als 'andere kant van de tafel' ook het vermogen moet hebben om daarop in te kunnen spelen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:28:16 #109
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40231909
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nou ja, dat autogedoe was de welbekende druppel...
Als je je er niet prettig bij voelde, moet je juist blij zijn dat het niet doorgaat

Nee, ik begrijp dat het frustrerend is
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:29:43 #110
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40231942
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Absoluut niet... Iedereen zit anders in elkaar. Overigens vind ik dat je daar als 'andere kant van de tafel' ook het vermogen moet hebben om daarop in te kunnen spelen.
True, ze zullen je alleen tijdens een gesprek wel testen en op je slechte eigenschappen wat meer proberen te hammeren dan op je goede. Het valt dus niet mee als je onzeker bent of verbaal niet echt sterk .
En dan zit die "andere kant" wel in een extra machts positie, wat hij/zij toch al zit. Persoonlijk heb ik het daar nooit zo moeilijk mee overigens
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:30:10 #111
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40231959
quote:

[..]

Zo bleven ze een kwartier doorzagen over sport, een kwartier over de wijk waar ik woonde. Ik vond het gewoon raar.
Wat voor vragen stelden ze daarover? Ik hou wel van gesprekken die niet de standaard 'wat zijn je sterke / zwakke punten' voorbij laten komen. Daar kun je veels te veel op oefenen. (en iedereen is altijd perfectionistisch )
pi_40231992
Ik denk dat zij mij afwijzen op grond van dat autoverhaal. Voor de rest had ik een vrij sterk verhaal. En ik wijs dat bedrijfje af op grond van de sfeer.

Maar ik zit niet echt in de positie dat ik dingen af kan wijzen, zo simpel is het. Is het voor hun utieindelijk toch geen punt, die eigen auto, dan zal ik het er tóch proberen. Overal valt wel iets van te maken.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:31:30 #113
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40231994
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:29 schreef jackson het volgende:

[..]

True, ze zullen je alleen tijdens een gesprek wel testen en op je slechte eigenschappen wat meer proberen te hammeren dan op je goede. Het valt dus niet mee als je onzeker bent of verbaal niet echt sterk .
En dan zit die "andere kant" wel in een extra machts positie, wat hij/zij toch al zit. Persoonlijk heb ik het daar nooit zo moeilijk mee overigens
Zie mijn andere post. Vragen over slechte en goede kanten vind ik zo'n bullshit. Het is zo makkelijk om daar wenselijke antwoorden op te verzinnen. Die stel ik ook nooit als ik zo'n gesprek mag afnemen.
pi_40232000
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wat voor vragen stelden ze daarover? Ik hou wel van gesprekken die niet de standaard 'wat zijn je sterke / zwakke punten' voorbij laten komen. Daar kun je veels te veel op oefenen. (en iedereen is altijd perfectionistisch )
Dan had je bij mijn gesprek moeten zitten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:31:59 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40232015
Ik snap de term "doorzagen" ook niet tijdens een gesprek. Geef dan zelf aan dat je een andere kant opwil met dat gesprek. Persoonlijk vind ik het wel aardig om het over andere dingen te hebben dan alleen maar waar je voor komt . Zo leer je elkaar een beetje kennen en kan je lekker "slap lullen" tijdens een toch wel belangrijk gesprek
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:32:38 #116
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40232032
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zie mijn andere post. Vragen over slechte en goede kanten vind ik zo'n bullshit. Het is zo makkelijk om daar wenselijke antwoorden op te verzinnen. Die stel ik ook nooit als ik zo'n gesprek mag afnemen.
Je kan het wel bullshit vinden maar het gebeurt genoeg
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:33:35 #117
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40232064
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef _Arual_ het volgende:

Maar ik zit niet echt in de positie dat ik dingen af kan wijzen, zo simpel is het.
Jullie finaciële positie kan ik natuurlijk niet beoordelen. Als ik dat buiten beschouwing laat, en je zo over deze baan hoor, moet je voor jezelf gewoon heel goed de volgende afweging maken. Ga je aan de slag in een betrekking waarvan je het gevoel hebt dat je daar niet gelukkiger van gaat worden of ga je door met zoeken, inclusief alle onzekerheid en emotie die daarbij hoort?
pi_40232093
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jullie financiële positie kan ik natuurlijk niet beoordelen.
No problemo
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:34:30 #119
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40232098
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Je kan het wel bullshit vinden maar het gebeurt genoeg
Weet ik. Ik zorg ook altijd dat ik de wenselijke antwoorden klaar heb... Mijn persoonlijke ervaring is dat de antwoorden op die vragen in de praktijk weinig waard blijken te zijn.
pi_40232100
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ze vonden het een minpunt dat ik op mijn CV neit had vermeld aan wat voor sporten ik deed. En ze vonden het vervolgens maar niks dat in mijn lijstje sporten geen teamsport voorkwam. Toen heb ik maar gezegd dat ik spinning toch echt als een soort van teamsport zie, en dat ook beargumenteerd. En dat andere teamsporten briltechnisch gezien niet zo geweldig zijn voor mij.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:35:08 #121
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_40232119
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

No problemo
Dan zit ze in een positie waar ze wat mij betreft kritisch in kan zijn...
pi_40232156
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jullie finaciële positie kan ik natuurlijk niet beoordelen. Als ik dat buiten beschouwing laat, en je zo over deze baan hoor, moet je voor jezelf gewoon heel goed de volgende afweging maken. Ga je aan de slag in een betrekking waarvan je het gevoel hebt dat je daar niet gelukkiger van gaat worden of ga je door met zoeken, inclusief alle onzekerheid en emotie die daarbij hoort?
Financieel is het geen punt. Maar de banen liggen niet voor het oprapen. Dus carrièretechnisch is het niet zo goed om iets te weigeren - anders zit ik straks met een gat op mijn cv.
pi_40232176
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan zit ze in een positie waar ze wat mij betreft kritisch in kan zijn...
Maar ik heb gestudeerd, ik wil iets nuttigs doen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:37:09 #124
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40232190
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Financieel is het geen punt. Maar de banen liggen niet voor het oprapen. Dus carrièretechnisch is het niet zo goed om iets te weigeren - anders zit ik straks met een gat op mijn cv.
Ergens beginnen wat je vooraf al geen goed gevoel geeft zal carrieretechnisch ook niet echt lekker zijn
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_40232214
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Ergens beginnen wat je vooraf al geen goed gevoel geeft zal carrieretechnisch ook niet echt lekker zijn
Altijd nog beter dan thuiszitten, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')