Doe dat dan buiten in de tuin. Dan zien de buren dat het niet is dat Pheno je mishandeld!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb zin om heel hard te gillen of zo.
ze is op haar werk, het lijkt me apart om eerst naar huis te lopen om in de tuin te gaan gillenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dat dan buiten in de tuin. Dan zien de buren dat het niet is dat Pheno je mishandeld!
Ik ben nog niet zodanig geobsedeerd door _Arual_ dat ik al haar bewegingen tot de minuut nauwkeurig bijhoud...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze is op haar werk, het lijkt me apart om eerst naar huis te lopen om in de tuin te gaan gillen
Maar wel foto's op mijn weblog willen zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zodanig geobsedeerd door _Arual_ dat ik al haar bewegingen tot de minuut nauwkeurig bijhoud...
Ik vergelijk het maar met de Playboy. Het gaat mij vooral om de verhalen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel foto's op mijn weblog willen zien
Die van jou.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
Welke weblog trouwens
wat is dan 2006?quote:
Ik sluit me aan bij Jackson. Nu ben ik ook geïnteresseerd in foto's!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef _Arual_ het volgende:
Als ik mascara op mijn ogen smeer, zie ik er binnen een minuut uit als een pandabeer.
Ik gebruik het zelf niet, maar betrouwbare bronnen hebben mij laten weten dat óm je ogen smeren in plaats van erop een beter resultaat oplevertquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef _Arual_ het volgende:
Als ik mascara op mijn ogen smeer, zie ik er binnen een minuut uit als een pandabeer.
dus eigenlijk heeft ze geen bril nodigquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet, maar betrouwbare bronnen hebben mij laten weten dat óm je ogen smeren in plaats van erop een beter resultaat oplevert.
Dat valt mij van je tegen Litpho.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet, maar betrouwbare bronnen hebben mij laten weten dat óm je ogen smeren in plaats van erop een beter resultaat oplevert.
Op naar de teamsport dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus eigenlijk heeft ze geen bril nodig
alsof die docent dat weet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kringen rond mijn ogen zijn puur natuur, problemen mee?quote:
Ga toch krassen, panda.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kringen rond mijn ogen zijn puur natuur, problemen mee?.
Minder fokken, meer slapenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kringen rond mijn ogen zijn puur natuur, problemen mee?.
Ook een hapje bamboesalade?quote:
Ja, dat laatste zit er echt in in dit weerquote:
toen we na dat gesprek gingen zwemmen, heb ik 'm een paar keer onder water geduwd. Op die manier springerig dus.quote:
Ah, springerig in de zin dat je zin hebt om hem een pandaberenoog te slaan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
toen we na dat gesprek gingen zwemmen, heb ik 'm een paar keer onder water geduwd. Op die manier springerig dus.
Anaalquote:
quote:
Dat is slechts een persoonlijke mening en (nog) geen crewstandpuntquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
jij wilde toch mod worden? Is dit het advies dat je aan iedereen wil gaan geven dan?
tuurlijk... Jij op je rug, zij boven op je aant springenquote:
Het is wel een leuk middel om de relatie met je beste vriend weer wat spanning te geven!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
jij wilde toch mod worden? Is dit het advies dat je aan iedereen wil gaan geven dan?
Je weet maar nooit wat er achter de schermen gebeurd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is slechts een persoonlijke mening en (nog) geen crewstandpunt.
Advies geven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er achter de schermen gebeurd!
Soulbindingquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is wel een leuk middel om de relatie met je beste vriend weer wat spanning te geven!![]()
Een grote anale orgie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
Ja? Jij bent al voldoende opgerekt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.
Joey past er zo bij![]()
Als ik dat wil ga ik wel naar een familiefeestje!quote:
Dat is gewoon smerig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar een familiefeestje!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.
Joey past er zo bij![]()
I know... Er is al lang over jou gelekt...quote:
Clarificatie: tot dusver blijft het desbetreffende standpunt achter de schermen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't kan schommelen, kan 't ook wippen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig!![]()
Mijn nichtje is pas 5![]()
Andersom dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... Er is al lang over jou gelekt...
Hoe zwaar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig!![]()
Mijn nichtje is pas 5![]()
Met die instelling ben je sneller mod af dan Oldenzaaltjuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Advies geven...![]()
Mensen luisteren of worden geband... Tjeezzz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |