Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:17 schreef Sitethief het volgende:
Hehe, ik ben in Eindhoven geboren!!
Niet dat dat te merken is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!![]()
Het is een Belg, dus hij moest even gaan pissen ten gevolge van te vele liters Leffe, Duvel en Grimbergen ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij komt zo met iets geniaals. Duurt even. het is een Belg, kom op..
Ohnee, nu niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Internet Exploder?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Als hij binnen een jaar of twintig dood is draait hij zich om in zijn grafquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee, nu niet meer.
Lucien van Impe?
Nee, maar iedereen kent het en heeft het allicht al eens "geproefd" ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:25 schreef Neleos het volgende:
Oh, geen Belg.
Maar dat goedje dat hij heeft uitgevonden, heeft hij dat naar zichzelf vernoemd?
Nee, maar als ik je een tip mag geven, je komt vrij dichtbij ... (en ik zoek een naam)quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cola?
misschien ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:30 schreef Neleos het volgende:
De uitvinder van de Coke?
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwensquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:33 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoelde of hij cocaine heeft bedacht.
Meneer River Cola?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |