Of een Brabanderquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het kon erger. Hij had een Limburger kunnen zijn...
Moet-ie wel gesteld worden, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zit nu op 102 volgens mij. Deze vraag nog meemaken en dan ben ik weg.
Ja, ik beken, ik heb de film gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wilde haar naam, Aurelia, (nog) niet weggeven. Jij weet het. Geweldig!
Joost-mag-het-weten +1
Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:17 schreef Sitethief het volgende:
Hehe, ik ben in Eindhoven geboren!!
Niet dat dat te merken is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!![]()
Het is een Belg, dus hij moest even gaan pissen ten gevolge van te vele liters Leffe, Duvel en Grimbergen ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij komt zo met iets geniaals. Duurt even. het is een Belg, kom op..
Ohnee, nu niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Internet Exploder?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Als hij binnen een jaar of twintig dood is draait hij zich om in zijn grafquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee, nu niet meer.
Lucien van Impe?
Nee, maar iedereen kent het en heeft het allicht al eens "geproefd" ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:25 schreef Neleos het volgende:
Oh, geen Belg.
Maar dat goedje dat hij heeft uitgevonden, heeft hij dat naar zichzelf vernoemd?
Nee, maar als ik je een tip mag geven, je komt vrij dichtbij ... (en ik zoek een naam)quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cola?
misschien ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:30 schreef Neleos het volgende:
De uitvinder van de Coke?
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwensquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:33 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoelde of hij cocaine heeft bedacht.
Meneer River Cola?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwens
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, Dhr Pepsi dan maar...
Misschien wou het niet zo omdat dit een Nederlandstalig forum is hequote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .![]()
Maar :
Niks aan te doen. Ikzelf had Freddy Heineken nog niet eens herkend van een foto trouwens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .![]()
Maar :
dat bedoel ik ook met die laatste zin hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Misschien wou het niet zo omdat dit een Nederlandstalig forum is he
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niks aan te doen. Ikzelf had Freddy Heineken nog niet eens herkend van een foto trouwens.
Close, but no sigar. Haanstra is juist, overigens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:41 schreef Neleos het volgende:
Fanfare - Bert Haanstra?
Hmm, helaas ken ik verder geen films van hem.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Close, but no sigar. Haanstra is juist, overigens.
Gaat zeker ook over iets saais. Bloemencorso ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is maar een heel kort filmpje hoor. 11 minuten duurt het.
Toch wel. In 1960 won een korte film van Haanstra de Oscar. Dat wil niet zeggen dat die film uit 1960 was....quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In 1960 (of de jaren '60 in zijn geheel) won zeker géén enkele Nederlande film een oscar, in de jaren '50 wél Glas en Dorp aan de Rivier ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |