Als het meezit. De twee vorige operaties (feitelijk hetzelfde als nu gaat gebeuren) was ik ook de dag erop weer thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:20 schreef Homdeck het volgende:
je hoeft toch maar 1 nachtje als ik het goed begrepen heb?
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar word je aan geopereerd, Daf? Ik heb het even gemist.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:24 schreef Homdeck het volgende:
Een grote telefoon in de tuin
Succes en sterkte dan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).
Dank!quote:
Veel sterkte ook van mij uiteraard, maar wat is eigenlijk een linkernorst?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).
linkerborst. Valt idd niet mee, typen met negen vingers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Veel sterkte ook van mij uiteraard, maar wat is eigenlijk een linkernorst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |