Is het misschien Alle remmen los - Band zonder Banaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef satecl het volgende:
waar ik al heel lang naar op zoek ben is dat nummer die heeel vaak voor komt in flooder, zowel de serie als in de films.... met die gitaren. hij lijkt wle en beetje op smoke on the water van deep purple... weetiemand miss hoe dit nummer heet...?
en ik zoek nog een nummer, die komt de laatste tijd wle eens op 538, feest muziek, nederlandstalig
ze zingen 'dan gaan alle remmen los' ofzo... weet iemand dit...??
Puddle of Mudd - Blurry, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een pop/rock achtig nummer. 'T nummer is volgens mij wel een tijdje bekend geweest, maar zou niet meer weten hoe die heet.
Bekend stukkie van de lyrics (volgens mij 't refrein): "Can you take it all awayyyyy, can you take it allll awayyyy" (dan een zin die ik niet meer weet) "the things you say to meeeee"
Zoiets iig.
Alvast bedankt.![]()
Bedoel je Switch - A bit patchy? met dat Apache-deuntje van The Shadows...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ben op zoek naar een nummer wat nu regelmatig op de radio komt. Het is een dance-remix waar onder andere The Shadows en een oud nummer van 2 Unlimited in terugkomen. Iemand misschien een idee?
http://www.3fm.nl/page/hitlijsten/Mega%20Top%2050/2006-07-30/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:04 schreef CybPraetorian het volgende:
de nummer 45 van de mega top 50 van week 30. Das van vandaag zeg maar, de lijst was vandaag op de radio...
Ik kan alleen de lijst van week 29 nu nog vinden, maar ik heb het liedje vanmiddag gehoort, maar door ruis heb ik niet helemaal gehoord hoe het liedje heette. Tis een dance/trance nummer, wat lekker in het gehoor ligt...
wie weet wat ik bedoel of kan me de lijst van week 30 tonen, ik kan hem niet vinden iig.. .:(
Bedoel je dat nummer dat Henkie vaak op de piano speelde?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef satecl het volgende:
waar ik al heel lang naar op zoek ben is dat nummer die heeel vaak voor komt in flooder, zowel de serie als in de films.... met die gitaren. hij lijkt wle en beetje op smoke on the water van deep purple... weetiemand miss hoe dit nummer heet...?
thnxquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article745171.ece
stukje ervan...
deze heeft mijn zusje wel ergens op de pc, ik zal eens even voor je kijken!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:46 schreef Sannelie het volgende:
Hoe heet de titel en arties van dit lied?
A SI, A SI, OMHOOG NU MET DIE HANDEN
A SI, A SI, BEWEEG JE HEUPEN LEKKER
A SI, A SI, BEWEEG ZO HEFTIG SEXY
A SI, A SI, HITSIG SAMEN DANSEN WIL IK ALTIJD MET JOU
en ik had ook ergens een hele gave remix van sean paul met ever blazing gehoord.. Iemand enig idee?
Club Generation - Patch-equote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ben op zoek naar een nummer wat nu regelmatig op de radio komt. Het is een dance-remix waar onder andere The Shadows en een oud nummer van 2 Unlimited in terugkomen. Iemand misschien een idee?
Noir Desir - le vent nous portera?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Hey,
Kleine kans dat iemand dit weet, maar ik luisterde gisternacht naar de Radio, het programma Nachtvluchten om ongeveer 4 uur. Ze draaiden daar een nummer in van een Franse artiest, en ik wil echt graag weten welk nummer dit is.
Het enige dat ik weet is dat de Franse zanger in de gevangenis zit of gezeten heeft. Het nummer zelf klinkt een beetje Manu Chao achtig met een fijn gitaartje. Dit klinkt natuurlijk allemaal ergggg vaag
Ik hoop dat iemand iets weet.Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de programma makers.
![]()
Bij voorbaat dank.
Thnx dat is hem idd ja !quote:Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/hitlijsten/Mega%20Top%2050/2006-07-30/
#45 Basshunter - Boten anna (Zweeds nummer)
voor geschiedenis, klik hier...
helaas niet kunnen vinden, z ij weet het ook niet meer...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
deze heeft mijn zusje wel ergens op de pc, ik zal eens even voor je kijken!
Aah, jammer!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
helaas niet kunnen vinden, z ij weet het ook niet meer...
dat is darude met sandstormquote:Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5518419474452638994&q=verkrachter
Het begint in de 3e minuut... het ligt op het puntje van mn tong..Ik kan er al 3 dagen niet opkomen (zit ik erg mee
)
owja, dat totaal niet grappige filmpje is net van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |