Via usenet ben ik er achter gekomen: het gaat om de band "we like solutions" met het nummer "rainy reggae". Een dermate obscure band dat allmusic.com noch muziekweb.nl hem kent....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef Schorpioen het volgende:
Dit waanzinnig lekkere nummer stond ooit op een Fok!ZeeDee van Seestar. Ik heb hem nog steeds in mp3, maar een tracklisting heb ik nooit gehad dus ik vraag het me al heel erg lang af, maar nu wil ik het weten:
Hoe heet dit nummer en wie zijn de muzikanten?
Gorillaz?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Kreator het volgende:
Ik ben echt ranzig slecht met namen.
Hoe heet die band ook alweer....met clips waarin ze altijd cartoon apen zijn. Mn HD was gecrasht en die muziek mis ik nog....
"Why" van Annie Lennox?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef __Wouter__ het volgende:
een zangeres dat een liedje zingt waarvan het refrein steeds begint met:
"..and whyyyyyyy?"
en de "y"-klank van "why" zingt ze dan heel lang en op allemaal andere toonhoogtes.
Maria Mena - Just hold mequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef __Wouter__ het volgende:
een zangeres dat een liedje zingt waarvan het refrein steeds begint met:
"..and whyyyyyyy?"
en de "y"-klank van "why" zingt ze dan heel lang en op allemaal andere toonhoogtes.
Nee, het is een redelijk nieuw nummer. Volgens mij staat ze hoog in de hitlijsten van Engeland, maar ik kan het nummer niet direct terugvinden.quote:
Dat nummer zie ik echt twintig keer per topic voorbij komen, maar ik heb het nog nooit ergens gehoord.quote:
Best een mooi nummer, en kan me niet voorstellen dat je het nog nooit gehoord hebt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat nummer zie ik echt twintig keer per topic voorbij komen, maar ik heb het nog nooit ergens gehoord.
Inderdaad het nummer dat ik zocht, dank!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Best een mooi nummer, en kan me niet voorstellen dat je het nog nooit gehoord hebt.
Tenzij je radio kapot is
Haha, precies wat ik dacht toen ie weer genoemd werdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat nummer zie ik echt twintig keer per topic voorbij komen, maar ik heb het nog nooit ergens gehoord.
Voor de mensen die het niet (denken te) kennenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha, precies wat ik dacht toen ie weer genoemd werd![]()
James Kakande - You You Youquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef alors het volgende:
Ik hoorde vandaag op radio Flevolandeen liedje en dat was een beetje chill/zomers/reggae/afrikaans-achtig. Maar ze hadden geen geld voor een dj om hun plaatjes af te kondigen, dus ik weet de titel en artiest niet.
Het enige dat ik nog weet, is dat het refrein een beetje ging van: youuu youuu yooouuu make africa lift (..?) en dan nog wat en dan trinidad and tobago.
En ze zeiden ook een paar keer in het lied my best friend. Ik heb al gegoogled op alle mogelijke manieren, maar er kwam niets uit![]()
Dus, iemand hier die mij helpen kan?
DJ Galaga - It's On Youquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:29 schreef yup het volgende:
Ik zoek de remix van het liedje "it's on you" van Real Mccoy.
Tekst: http://www.lyricsdownload.com/real-mccoy-it-s-on-you-lyrics.html
Wie weet hoe die remix heet of van wie het is
De Grootste Nederlandstalige Pophitsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:10 schreef wobbel het volgende:
Welke cd is dat waar ze nu reclame voor maken op TV? Voor Top 100 Nederlandstalige hits ofzo? Ik zoek daar namelijk de playlist van...
Nee ik ken deze ook wel ik zoek een andere remix.quote:
Geen idee maar het klinkt verdomd lekker! Iemand????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:04 schreef flat_erik het volgende:
Wie weet welk nummer dit is?
http://rapidshare.de/files/28249058/Recording1.wav.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |