anyone?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:31 schreef fiekster het volgende:
Ik zoek de songtekst van '2 witte muizen' van hans van deventer... Ik kan m echt nergens vinden!![]()
"twee witte muizen ieder ruim een meter lang leunden met hun vette vachten tegen het behang
ik keek hun schichtig aan en zei toen 'goedenavond saam' de een antwoorde 'wij zijn een complex' de ander 'aangenaam' " das een deel van de tekst ...![]()
kan iemand me er aan helpen ? alvast bedankt![]()
Green leaves of summer - Brothers Four, uit de Film "Ballad Of The Alamo" Columbia, '60.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://download.sunflowers.de/greenleaves.mp3
dit is volgens mij een instumental van een bestaand nummer, maar kan het niet vinden. Green Leaves lijkt het iig niet te heten ondanks de naam van het bestand
Iemand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:24 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek nu een nummer dat gaat. "Love me, Hug me, Come on. Take me. blabla, com on"
Je geeft wel een beetje weinig info. Weet je bijvoorbeeld wat voor genre het is, of het wordt gezongen door een man of een vrouw, waar je het hebt gehoord, etc?quote:
Als je het zelf ff op google intypt krijg je genoeg hits, aangezien alleen jij weet om welk nummer het gaat lijkt het me het makkelijkst als je zelf even gaat luisterenquote:
Het wordt gezongen door een vrouw, iets met dolls of.. het begint in ieder geval met een D. Ik heb het in de skithut gehoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Je geeft wel een beetje weinig info. Weet je bijvoorbeeld wat voor genre het is, of het wordt gezongen door een man of een vrouw, waar je het hebt gehoord, etc?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Het wordt gezongen door een vrouw, iets met dolls of.. het begint in ieder geval met een D. Ik heb het in de skithut gehoord.
Iets anders dan jouw regeltje, lijkt wel een beetje en is idd niveau skihut:quote:Love me, need me
Love me just a little bit more
Take me, hold me
Love me like you loved me before
Call me and I'll be knocking on your door
So love me just a little
Love me just a little bit more
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef HAL9000S het volgende:
Schopje richting MUZ, denk dat je daar wat meer succes zult hebben
Aan een moderator kan ik je niet helpen, wel aan een feedbacktopic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Oversight het volgende:Help ik zoek een moderator die me terugschopt naar UVT.
[..]kon geenfeedbacktopic vinden....
Gebruik even de zoekfunctie of lees eerdere topics door, hij is namelijk al vaker langsgekomen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef Jinks het volgende:
Ik ben hard op zoek naar een nummer dat ik regelmatig in (studenten)kroegen hoor. Het is een instrumentaal nummer, gespeeld door een blaasorkest.
Het begint met het luiden van een kerkklok of iets dergelijks. Daarna speelt er een slepende melodie op een langzaam tempo. Halverwege het nummer gaat het tempo omhoog en is het springen geblazen.
Hopelijk weet iemand aan de hand van deze omschrijving welk nummer ik bedoel
Graag gedaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Beetje laat, maar dank je wel
het was The Egg vs. David Guetta - Love, don't let me go (Ibiza Remix 2006)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef donroyco het volgende:
Vanmorgen om 5.25 (ongeveer) op Caz! werd een remix van David Guetta's Love, don't let me go gedraaid, een beetje in de stijl van Erick E - Boogie down.. wie weet?
Even oude topics doorgezocht voor jou:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gebruik even de zoekfunctie of lees eerdere topics door, hij is namelijk al vaker langsgekomen..![]()
Ja dat is hem!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Graag gedaan...![]()
[..]
het was The Egg vs. David Guetta - Love, don't let me go (Ibiza Remix 2006)
[..]
Even oude topics doorgezocht voor jou:
Assekruus - Slavenkoor Carnavalesque [1995] (met dank aan Muziekstad2000)
Warp 9 - Wammer Slammer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik zoek de titel van een soort latin-dance achtig nummer. Het enige wat ik van de tekst verstond was in het refrein iets van: Hee makalele, zo ongeveer. Daarna verstond ik het niet.
Erg vaag ik weet het, maar het was wel een lekker nummer. Iemand enig idee?
yeah!!, die bedoelde ik ja. Alleen wel een iets andere versie had ik gehoord, maar dit is ook goed. .Dank je wel.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:25 schreef crackhead het volgende:
[..]
Clubworxx Jerry Ropero & Dennis The Menace - Mombassa (Main Mix)
Niks maakt een dag zo goed, als mensen blij worden van een gevonden nummer...quote:
Origineel is van 2 Brothers on the 4th Floor- Dreams.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde net op Slam FM een ouwe happy hardcore cover. De titel heeft geloof ik dream erin en de artieste is Marie/Mary.
Wie o wie kan me de titel/artiest van de cover en het origineel helpen??
ik heb via radioforum.nl het antwoord verkregen: Evermore - It's too latequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:05 schreef oor het volgende:
van de http://www.radiodigitaal.nl/ reclame op de radio 538. hoor je een bepaald pianomelodietje. misschien herkend iemand deze en ik zou de naam graag van willen weten..
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |