of ging het daar niet overquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Mr-Z het volgende:
Birgit is honderd keer lekkerder... Katja heeft tegenwoordig een rimpel kop en is alcoholist.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zit even Rockzone te kijken op MTV (jaja MTVom de reacties even voor te zijn ).
Maar nu word ik ieder reclameblok lastiggevallen door Birgit Schuurman, het mislukte zusje van. Ze staat daar als een soort stewardess. zwoel kijkend (! ) voor te doen hoe je een condoom om moet doen en af moet rollen. Nadat de condoom erom zit demonstreert ze ook nog even dat ze van voor en van achter genomen kan worden, met een kinderachtig lachje erbij.
Mijn klacht:
Het mislukte zusje van Katja Schuurman (eerst mislukt als oersaai, net zangeresje en daarna als actrice) probeert nu een soort geile stoeipoes te spelen, terwijl ze dat absoluut niet is. Ik heb die reclame nu al 4 x voorbij zien komen, en ben deze nu al zat.
Mijn oplossing: opdonderen lekker naaien met die hoer geile meid!!!
Ik kan een aantal voorspelbare reacties wel voor zijn:
"Stiekem fap je erop"
"Vind je Birgit Schuurman niet geil? Homo"
e.d. Die kun je wmb betreft achterwege laten gerust posten want ze passen wel bij TS.![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Mr-Z het volgende:
Birgit is honderd keer lekkerder... Katja heeft tegenwoordig een rimpel kop en is alcoholist.
Da's veiliger als je die glazen dildo in je bek of in je kont stopt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:51 schreef Adfundum het volgende:
Ik snap dat filmpje niet. Waarom zou je een condoom om een glazen didlo doen?
Wat is er mis met een flinke natuurlijke selectie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef Gripper het volgende:
Boeiend hoe ze eruit ziet. Het gaat erom dat al die breezah's en bacoboys eens een keer veilig gaan nuecken, anders hebben we over een paar jaar én vergrijzing, én een generatie die zich niet meer kan voortplanten
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:09 schreef TheDenialTwist het volgende:
Die reclame is ook zo negergericht, valt mij elke keer op
NiKs nAtuUrlJjk, WetOg!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is er mis met een flinke natuurlijke selectie?![]()
Met Katja kan je gezellig een biertje drinken. Niet zo zeuren, geen probleem. Maar Brit is zeker tig keer lekkerder.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Mr-Z het volgende:
zitten opvallend veel negers in, best racistische reclame van durex...ze willen niet dat negers zich voortplanten?quote:
Ik vind de reclame goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zit even Rockzone te kijken op MTV (jaja MTVom de reacties even voor te zijn ).
Maar nu word ik ieder reclameblok lastiggevallen door Birgit Schuurman, het mislukte zusje van. Ze staat daar als een soort stewardess. zwoel kijkend (! ) voor te doen hoe je een condoom om moet doen en af moet rollen. Nadat de condoom erom zit demonstreert ze ook nog even dat ze van voor en van achter genomen kan worden, met een kinderachtig lachje erbij.
Mijn klacht:
Het mislukte zusje van Katja Schuurman (eerst mislukt als oersaai, net zangeresje en daarna als actrice) probeert nu een soort geile stoeipoes te spelen, terwijl ze dat absoluut niet is. Ik heb die reclame nu al 4 x voorbij zien komen, en ben deze nu al zat.
Mijn oplossing: opdonderen met die hoer!!!
"Stiekem fap je erop"
e.d. Die kun je wmb betreft achterwege laten.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
zitten opvallend veel negers in, best racistische reclame van durex...ze willen niet dat negers zich voortplanten?
birgit schuurman
Kinderen zijn ook een vorm van SOAquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:58 schreef Chrrris het volgende:
[..]
nee ze behoeden van soa's en overvloed van kinderen.
Nou dan wil je er zeker niet teveel hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kinderen zijn ook een vorm van SOA
quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:16 schreef BazzieK het volgende:
Vind je Birgit Schuurman niet geil? Homo
Hehe tja, met al die Antilliaanse tienermoeders hier zal dat wel de bewuste strategie zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:47 schreef Zuignapje het volgende:
ik vind 'm wel leuk! Maar wat ik slecht vind is dat je eigenlijk alleen maar donkere mensen (type rapper) goed in beeld ziet. dat hadden ze beter moeten uitwerken.
Birgit heeft nog potentie als ze d'r tieten laat vergroten, maar die katja heb ik nooit wat gevonden ; ik zou m'n hond er nog niet op laten schijtenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:54 schreef Napalm het volgende:
Dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ ]afbeelding]
op je paal?
Birgit is mooier maar Katja wat geiler zo te zien (ies vast de drank)
Of neem ze gewoon alle2!
hahaha ownedquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 editte Paddokingnr1 de post van Metal_Mart:
Mijn klacht:
Mijn oplossing: opdonderen lekker naaien met die hoer geile meid!!!
"Stiekem fap je erop"
e.d. Die kun je wmb betreft achterwege laten gerust posten want ze passen wel bij TS.![]()
Wil jij dat wel dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
zitten opvallend veel negers in, best racistische reclame van durex...ze willen niet dat negers zich voortplanten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |