en scoort defour 3xquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef ASroma het volgende:
morgen standard loten, wordt leuke uitwedstrijd![]()
![]()
![]()
Zo mag ik het horen, vertrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Maakt niet, dan scoort Huntelaar 6 keer![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
dat wel natuurlijk
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef soccerbrain het volgende:
hallo jongens ...ik zit al enkele weken in het buitenland en kan daardoor alles moeilijk volgen....hoe gaat het? ..met ten cate....wat is zijn opstelling? enz....bedankt
Ja doeiquote:brugge-ado
Als je hier kan komen, kan je ook op de rest van internet komen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef soccerbrain het volgende:
hallo jongens ...ik zit al enkele weken in het buitenland en kan daardoor alles moeilijk volgen....hoe gaat het? ..met ten cate....wat is zijn opstelling? enz....bedankt
spakenburg - ajax 3-2quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef soccerbrain het volgende:
Katwijk - Feyenoord 1-0quote:
Wat is er nu een obsessie? Dat continue proberen hier grappig te doen en dingen uit te lokken toch zeker wel he...quote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er nu een obsessie? Dat continue proberen hier grappig te doen en dingen uit te lokken toch zeker wel he...
ik bel morgen als 'ie nog niet met de post gekomen is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds maandag en we zitten in hetzelfde vak![]()
Ze zijn je vergetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bel morgen als 'ie nog niet met de post gekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |