Een boboquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:27 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik zit in de Skylounge tussen 101 en 129 in (balkon). Zet je mij erbij..?
Ja, maar voetballen in een 4-4-2 of een 4-3-3 opstelling verschilt natuurlijk. Niet alleen voor aanvallers ook voor middenvelders en verdedigers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij met buitenlanders ook verdedigers en middenvelders bedoelt, en niet alleen aanvallers?
Dus zowel Harry als Rosenberg moeten weg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Nega het volgende:
Hij deed het aardig. Maar een Ajax-speler moet het goed doen.
Nee, want ik vond dat Rosenberg het goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus zowel Harry als Rosenberg moeten weg?
Hoezo. In de voorrondes zitten ook landskampioenen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
De ploegen die voorrondes CL spelen verdienen de CL sowieso niet, dus dat is geen issue.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee, want ik vond dat Rosenberg het goed heeft gedaan.
Daar quotte je opquote:Ik vind het een Harry een waardeloze voetballer voor in het ajax systeem. En Rosenberg heeft het aardig gedaan vorig jaar. Op een paar momenten vergat hij te scoren maar het voetballende gedeelte was goed.
De aanval lijkt me toch het grootste verschil?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, maar voetballen in een 4-4-2 of een 4-3-3 opstelling verschilt natuurlijk. Niet alleen voor aanvallers ook voor middenvelders en verdedigers.
Heb jij dat gezegd?quote:
Nee, dat heeft ub40_bboy gezegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:47 schreef Nega het volgende:
[..]
Heb jij dat gezegd?
Ik snap 'm niet, iig vind ik dat Rosenberg goed heeft gespeeld dit jaar, en zich goed heeft ontwikkeld, en dat ie volgend jaar linksbuiten verder mag ontwikkelen.
quote:Ten Cate: "Ruimte voor nog een type Gabri"
Tegenover een verslaggever van de Amsterdamse zender AT5 liet Ajax' oefenmeester Henk ten Cate doorschemeren dat Ajax toch nog wellicht één aankoop zal doen voor komend seizoen. Tegen Emmen zei hij zijn ogen nog open te houden voor een middenvelder, type Gabri.
Vooralsnog is echter niet duidelijk wie Ten Cate precies op het oog heeft. Hij is zeer gecharmeerd van het Oost-Europese voetbal. Dat de namen Tymochuk, Radoi en Sivok worden genoemd wekt dan ook geen verbazing. Binnenkort ongetwijfeld meer....
Een soort van voetbalzone achtige bron of niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
Is dit trouwens al voorbij gekomen (vetgedrukt):
[..]
Nog niet gelezen, ik denk niet dat er nog een een middenvelder nodig is, maar de trainer heeft mijn steun altijd, misschien Davids?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dapperestrijders weblogquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een soort van voetbalzone achtige bron of niet?
Ik wel, weinig keuze bij 1 of 2 blessure's, die hebben wel nog wel eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:56 schreef Nega het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, ik denk niet dat er nog een een middenvelder nodig is, maar de trainer heeft mijn steun altijd, misschien Davids?
Kijk de OP, en dan het middenveld, keuze zat toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wel, weinig keuze bij 1 of 2 blessure's, die hebben wel nog wel eens.
Tymo ging toch naar 010quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
De mogelijkheid over nog een aankoopquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:05 schreef Nega het volgende:
Wat is er Timmy, vertel.
Blijft mooi he, als Ajax een nieuwe speler binnenhaalt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De mogelijkheid over nog een aankoop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |