Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Let dan ook op , KUT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
Ja hoor, ik kijk even de andere kant op, en het topic is weer vol.
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
Ga je ook jesters en blote kipfilets bekijken via je 360 arma?
Ja hoor. En de paus is moslim.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.quote:
Spray.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxen een 360 af te kraken .
Kipfilets in hd kwaliteitquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!
Chriz?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
TSssssssssssss.quote:
Die is toch al vijftien?quote:
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !quote:
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Kipfilets in hd kwaliteitdan zie je de scheerplekjes beter !
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !
Ja het is soms net real life zo een hd tv.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.
KUT !! , kom ik weer 2cm te kortquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.
Ja, wat verwacht je dat ik ervan ga voelen dan?quote:
Dus in feite zit je hier nu te beweren dat de paus een broeder is van Osama ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.
Is dat belangrijk, dat jij wat voelt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dat ik ervan ga voelen dan?.
Gefeliciteerd. Dan ben je "bevoegd".quote:
Whahahahhahahahaha roflolquote:
Ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat belangrijk, dat jij wat voelt?
Zo 1 waar je frikadellen patat en kroketten in kan doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me trouwens eindelijk thuis in mijn nieuwe huis. Heb vandaag een frituurpan gekocht.
Nou dan voel je maar 2cm minder heurquote:
Dat komt omdat je lul zo groot is dat ze dr niet van kan pratenquote:
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietigingquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
Gaat toch een hoop geld in die 360 zitten trouwens. Vandaag weer een wireless controller gehaald en wireless USB device. Maar ja dan heb je ook wat hè.
Drinkzequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef Chowi het volgende:
Goed. Ik ga bier drinken. Dahag, kusjekroel.
Beter dan mensen die 10 ruggen uitgeven voor een bang en olafsonquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietiging.
Wat heb je tegen de 360 ouwe? Vertel het ome Arma eens even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietiging.
Als je jezelf daarmee moet vergelijken om nog een beetje acceptabel uit de bus te komen is het niet zo best met je gesteld, denk ik zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 10 ruggen uitgeven voor een bang en olafson
Gelukkig is dat natuurlijk bij mij niet nodig ik verkeer in een gezonde omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je jezelf daarmee moet vergelijken om nog een beetje acceptabel uit de bus te komen is het niet zo best met je gesteld, denk ik zo.
"Okay."quote:
Nouja het heeft 1 nadeel, er gaat gruwelijk veel geld inzittenquote:
Ja en?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nouja het heeft 1 nadeel, er gaat gruwelijk veel geld inzitten
Ja dat geeft niks als je zo gruwelijk veel hebt als jij.quote:
Het is dus een produkt dat erop gericht is meer inkomsten te genereren.quote:
Zoals het een goed produkt betaamt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het is dus een produkt dat erop gericht is meer inkomsten te genereren.
Ben jij al lam arma?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef Armageddon het volgende:
Ben je dronken lubbe? Je begint raar te lullen.
Ja je kan uiteraard een extra of een grotere erin zetten , gelijk een pc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, die HDD zat er standaard in?
Ik loop standaard met een heineken tapvat op mn rug , maar het helpt nie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog niet. Schiet niet op met die warme weer. Jij?
Nope heb alles los gekocht en het boeit me geen reet. Ik vind het het geld meer dan waard namelijk. Het schopt gewoon kont. Als er mensen zijn die dat niet snappen dan zijn ze of gewoon niet geinterresseert in een goed gaming platform (+alle mooie extra's) Of gewoon jaloers omdat ze het geld er niet voor hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, die HDD zat er standaard in?
Je kan er ook nog wat bij blowen. Misschien dat dat iets uithaalt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik loop standaard met een heineken tapvat op mn rug , maar het helpt nie.
Nou als ik op de pc de prestaties van de 360 wil evenaren , kost het me ook een klap geld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope heb alles los gekocht en het boeit me geen reet. Ik vind het het geld meer dan waard namelijk. Het schopt gewoon kont. Als er mensen zijn die dat niet snappen dan zijn ze of gewoon niet geinterresseert in een goed gaming platform (+alle mooie extra's) Of gewoon jaloers omdat ze het geld er niet voor hebben.
Nee men , dan ga ik raar doen. ik ga morgen maar over op standaard een vust heineken ipv zo een 5 liter vaatjequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan er ook nog wat bij blowen. Misschien dat dat iets uithaalt?
Wachten, wachten. Als ik overal op moet wachten dan kan je net zo goed niets kopen. You feel me bro?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Xbox 360 is gewoon ruk,wacht op de Wii dat is pas vernieuwing
Is dat die misvormde nintendo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Xbox 360 is gewoon ruk,wacht op de Wii dat is pas vernieuwing
Ik internet liever op een 21" CRT dan op een 42 inch plasmatv om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou als ik op de pc de prestaties van de 360 wil evenaren , kost het me ook een klap geld.
HOMO , een xbox 360 is GAMING CONSOLE dat dat hoerenapparaat ook kan internetten is een BIJKOMEND voordeel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik internet liever op een 21" CRT dan op een 42 inch plasmatv om eerlijk te zijn.
Wie heeft het over internetten ouwe heaumeau?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik internet liever op een 21" CRT dan op een 42 inch plasmatv om eerlijk te zijn.
Die hendig sjieke controllersquote:
Jij wilt functioneel een word documentje tiepen , een mp3tje luisterenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Precies het verschil in wensen van een computer, lijkt me zo.
Ik wil functionele dingen kunnen doen, anderen willen kunnen gamen en streamen.
functionele dingen doe ik wel op mijn werk. Wie gaat er nu in z'n vrije tijd functionele dingen zitten doen? Wat doe je?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Precies het verschil in wensen van een computer, lijkt me zo.
Ik wil functionele dingen kunnen doen, anderen willen kunnen gamen en streamen.
Flac dat is de nieuwe rage he ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Geen word maar odt, geen mp3 maar flac maar voor de rest een redelijke omschrijving, ja.
youtube, fok, irc...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
functionele dingen doe ik wel op mijn werk. Wie gaat er nu in z'n vrije tijd functionele dingen zitten doen? Wat doe je?
Dat mag ik hopen ja.quote:
Wat ik ervan heb begrepen is dat gewoon zo zonder compressie audio ofzo toch?quote:
Intenet Relay chat ofzo stond dat voor geloof ik.quote:
Lossless, als ape maar dan open.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb begrepen is dat gewoon zo zonder compressie audio ofzo toch?
Das fijn want mijn bier was net op.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef Shirley het volgende:
* Shirley komt binnen met koud bier voor iedereen en een ijsthee voor zichzelf.
Ik zit niet aan de bar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil toch bier!
*gaat gezellig naast Shirley zitten aan de bar*
Nah, dáárvoor is het nu écht te heet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...jij leest wat je wilt lezen.
Jezus wat ben jij saai!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zit niet aan de bar.Ik zit op een luxe sofa, nippend aan m'n ijsthee.
Nee, ik ben een dame. Geen manwijf die met een shaggie aan de bar d'r vaasje leegzuipt en dan even een flinke boer laat. Ik kan een asowijf zijn, maar ik heb nog enige klasse hoor, wat denk je wel niet van me.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik ben een dame. Geen manwijf die met een shaggie aan de bar d'r vaasje leegzuipt en dan even een flinke boer laat. Ik kan een asowijf zijn, maar ik heb nog enige klasse hoor, wat denk je wel niet van me.
Ja, natuurlijk wel. Maar ik heb het meteen even flink overdreven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Alsof een dame niet aan een bar kan zitten.![]()
Moeilijk hé, vrouwenlogica. Vlucht maar! Held op sokken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga maar slapen want van die Shirley wor je ook niet veel wijzer.
Welterusten!
Getverdemme nou. Ik ben me een aprtij brak zeg.quote:
Nee, hoezo? We hebben gisteren de hele avond in de slaapkamer gebivakeerd, met de airco op orkaankracht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:52 schreef jogy het volgende:
Trouwens, is je Airco in de slaapkamer nu al kapot, J. ?
Nou gewoon, omdat je brak bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, hoezo? We hebben gisteren de hele avond in de slaapkamer gebivakeerd, met de airco op orkaankracht.. Zelfs gegeten in de slaapkamer.
.
Kweet ook niet wat het is. Heb goed geslapen enzo. Maar toch. Blergh.quote:
Onderweg ging het flink tekeer in 's Gravenhage.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:34 schreef just me het volgende:
Het begon even te druppelen en spetteren in Delft maar het is weer over![]()
Ik gebruik nu al een tijdje Meedio Essentials, ben er erg tevreden over. Maar dat draait dus op een PC, is dat wat je zoekt? Of wil je een plug-en-play ding?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, wederom een goed topic!
Ik ben dus op zoek naar een goeie mediacenter! Eentje die je gewoon lekker mooi in de woonkamer kan neerzetten.. en waarvan je de basisfuncties ook kan bedienen zonder je tv aan te hebben (dus cd-tje opzetten, radio luisteren).
Of zit ik hier dan verkeerd? :-P.
Het is nog ff wachten in Schiphol Rijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hier de eerste goeie bui al gehad.. gelijk van 26 terug naar 21 graden!
http://www.sudhian.com/in(...)/antec_fusion_reviewquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik wil gewoon een echt mooie kast.. die je niet weg hoeft te stoppen in een tv-kast ofzo.. en die wat bediening aan de voorkant heeft.. of afstandbediening.. zoals vroeger je radio/cd speler
Ik heb nog steeds het gevoel dat het het allemaal net niet is!
Ik ga zeker kijken als die site er niet uit ligt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://www.sudhian.com/in(...)/antec_fusion_review
Mja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik wil gewoon een echt mooie kast.. die je niet weg hoeft te stoppen in een tv-kast ofzo.. en die wat bediening aan de voorkant heeft.. of afstandbediening.. zoals vroeger je radio/cd speler
Ik heb nog steeds het gevoel dat het het allemaal net niet is!
Daar was ik inderdaad al bang voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja.
Met zelfbouw kom je nog het dichtst in de buurt van wat jij wilt denk ik. Er zijn zelfs kasten te koop waar LCD schermpjes met touchscreen in kunnen voor de bediening, erg mooi, maar je moet het wel zelf bij elkaar knutselen. (Of muchos $$$ neerleggen voor een pre-built).
Zoiets inderdaad. Geen toeters en bellen.. maar misschien net genoeg om door je MP3's heen te bladeren of een CD aan te knallen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ziet er zo uit in ieder geval:
[afbeelding]
Is het jouw beurt dan wel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
kwartetonderbrekende post.
Mag het mijn beurt zijnquote:
Ik ga niet eens mijn best doen om hem in te koppen!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik ga niet eens mijn best doen om hem in te koppen!
Het is áltijd mijn beurt, SoTT.quote:
Dan moet je al flink schraal zijn!quote:
En ik heb een lamme hand.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dan moet je al flink schraal zijn!
Daar heb ik dus ook altijd last van.. typisch!quote:
Waar zit jij eigenlijk op Schiphol-rijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is nog ff wachten in Schiphol Rijk.
Ik ook dus ik ga even weg van de pcquote:
Heb joe al gezocht op Webasto?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef Jarno het volgende:
Jezus, ij suk.
Ik ben al een half uur op zoek naar een bedrijf (regio Rotterdam) dat elektrische dakramen voor auto's inbouwt en/of onderhoud. Ons dakraampje lekt een beetje maar de Opel garage hiero kan d'r niet zo heel veel mee zeggen ze (wel eerlijk iig) dus ik zoek even een bedrijf dat dat kan servicen en maken. Maar op zowel Google als de Gouden Gids kan ik niks vinden.
Whelp!
WoWquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Jarno het volgende:
Hey tof, bij dat Webasto ging een belletje rinkelen, volgens mij is het er zo 1 namelijk.
Gevonden dus: http://www.goudengids.nl/search/Autoschuif--_en_zonnedaken.html ..
Ij no ij suk.quote:
Nah ik vind het wel meevallen Jarnoquote:
Het is alleen maar mateloos irritant die zon bovenop je harsesquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, zo'n zonnedakje zou mij ook wel puik lijken.
't Is echt heerlijk. En minder herrie dan je zijraampje open.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is alleen maar mateloos irritant die zon bovenop je harses
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
't Is echt heerlijk. En minder herrie dan je zijraampje open.
Enniewee: www.autodaken.nl![]()
![]()
![]()
.
quote:Autodaken Schiedam is een gezellig bedrijf
Ik ga voor de climate control jarno , ramen gesloten enzo .quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is echt heerlijk. En minder herrie dan je zijraampje open.
Enniewee: www.autodaken.nl![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga voor de climate control jarno , ramen gesloten enzo .
Frisse lucht is okay. Ipv schimmelende filters.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga voor de climate control jarno , ramen gesloten enzo .
Net nieuwe filtertjes jarno . niet zo zeuren !quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Frisse lucht is okay. Ipv schimmelende filters.
Gewoon regelmatig gebruiken, en niet maar een keer in de 6 jaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Frisse lucht is okay. Ipv schimmelende filters.
Nou, ik hou jullie op de hoogte want ik heb een afspraak voor a.s. maandag gemaakt. Moet toch gemaakt worden. In het ergste geval (uitbouwen, schoonmaken, kitten, rubbers vervangen, inbouwen) kost het me 2,5 uur en maximaal 200 euro.quote:
whhaahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig gebruiken, en niet maar een keer in de 6 jaar.
Op de Koolhovenlaan. Jeweetswel... In de rij van een van die Japanse Multinationals.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
whhaahaha
Waar zit je nou op schiphol-rijk ?
Je kan mij vinden op Tupolevlaan -> Unisys.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Op de Koolhovenlaan. Jeweetswel... In de rij van een van die Japanse Multinationals.
Jij dan?
Ik ga morgen aalsmeer weer checken bij Kruijswijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker verkoelend regenbuitje hier trouwens.
Strax de Aalsmeer checken dan maar.
Koolhovenlaan -> Ricoh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan mij vinden op Tupolevlaan -> Unisys.
Mmmmm... Waarschijnlijk weer de (K)anaalstraat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga morgen aalsmeer weer checken bij Kruijswijk.
De Anaalstraat ahja , das wel ok !quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koolhovenlaan -> Ricoh.
[..]
Mmmmm... Waarschijnlijk weer de (K)anaalstraat.
Jeps, eerst nog ff op die mooie delftsblauwe bank zitten, kijken over de Aalsmeerderdijk.quote:
Ik was laatst nog bij die malloot in die snackbar , die achmed die shoarma boer je weet wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps, eerst nog ff op die mooie delftsblauwe bank zitten, kijken over de Aalsmeerderdijk.
Flink dat gedoe onderstinken en vervolgens weer terug naar het kooitje.
Is dat die ene met dat terras en dat schepijs? (Aan het Marktplein, of juist meer naar Anaalstraat?)quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was laatst nog bij die malloot in die snackbar , die achmed die shoarma boer je weet wel.
Tegenover die vage kroegquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is dat die ene met dat terras en dat schepijs? (Aan het Marktplein, of juist meer naar Anaalstraat?)
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk alleen maar kom voor de bakkers en de dat bruine cafe, waar ze goeie uitsmijters ham/rosbief kaas hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Tegenover die vage kroegmeer richting de Anaalstraat.
Terug van lucnh , damn niet zoveel straatnamen hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk alleen maar kom voor de bakkers en de dat bruine cafe, waar ze goeie uitsmijters ham/rosbief kaas hebben.
Bedoel je daar in de Dorpsstraat, Weteringstraat of de Schoolstraat?
Mocht je willen snacken is 'de Kroon' ook wel aan te raden.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:53 schreef Jarno het volgende:
We hebben gisteren de hele avond in de slaapkamer gebivakeerd, met de airco op orkaankracht.. Zelfs gegeten in de slaapkamer.
.
Huhquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo, fuck zeg! Het is 3MH.
Hey 3!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]Wij hebben het net andersom gedaan gisteravond, de matrassen twee trappen naar beneden geschopt om lekker in de koele woonkamer te slapen
.
Daar ben ik weg, woon nu in Leyenburg. Alles puik in de stad van pindakaas en bakkersgist?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Huh, ik hier ?
.
Inderdaad !
Alles bon op de LSDkade ?
Okiedook... no proBLAMMO hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Terug van lucnh , damn niet zoveel straatnamen hoorzo bekend ben ik er ook weer niet !
ik heb een rondje gelopen richting de landingsbaan en dan zo voor het sas hotel weer langs terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Okiedook... no proBLAMMO hoor.
Ben zelf maar een rondje gaan maken vanaf de douglaskade richting de dijk. en vandaar via de fokkerweg richting koolhovenlaan.
Oy!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Huh, ik hier ?
.
Inderdaad !
Alles bon op de LSDkade ?
Owwwww kijk, da's ook heel goed te doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb een rondje gelopen richting de landingsbaan en dan zo voor het sas hotel weer langs terug
Gister helemaal naar de aalsmeerdijk gelopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Owwwww kijk, da's ook heel goed te doen.
Die pakken we ook wel eens als we een iets groter rondje lopen.
Super toch !quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Jarno het volgende:
Hey 3!.
Gisteren was echt op het asociale af gewoon.. We gingen patat eten, dus af en toe sneakte ik de keuken in om wat in de frituurpan te mikken, en daarna hebben we met bord op schoot op bed, voor de tv, zitten eten.
. Maar who cares.
Alles top hoor !!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Daar ben ik weg, woon nu in Leyenburg. Alles puik in de stad van pindakaas en bakkersgist?
Oh en nog bedankt voor mij van de drugs houden. Dat wilde ik je nog zeggen.
Vrouwenlogica? Mens ga buiten spelen. Je bent gewoon niet te volgen. Vraag maar aan de rest hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Moeilijk hé, vrouwenlogica. Vlucht maar! Held op sokken.
Ik wist dat het niet aan mij lag.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Jarno het volgende:
Zeg Arma, die Shirley is echt niet te volgen.
Ook dat nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar Shirley een onvervalste Jottejjjjdamse is en ze ook nog eens krullen heeft is ze zwaar okay.
Ja maar dit is er er één hè. Niet te filmen gewoon.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
Alsof er vrouwwezens op aarde lopen die te volgen zijn
Woot half 2 , men toen was net mn dvdtje af.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar dit er er één hè. Niet te filmen gewoon.
Joene, gisteren tot half 2 bezig geweest met mijn laptop.
Werkt weer als een tierelier nu. Alleen nog even sjet network installeren.
Kijk... dan ben je goed bezig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister helemaal naar de aalsmeerdijk gelopen
Het is op zn minst gezegd sportief te noemen voor je lunch.quote:
Hoi beebquote:
Tja.. het verplichte dagelijkse half uurtje bewegen noemen we dat he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is op zn minst gezegd sportief te noemen voor je lunch.
Ja ik ook. Moet nog ff papiertje Network+ halen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Joene het volgende:
Ik zou mezelf is moeten dwingen te gaan studeren.
3MH-KUS!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef 3MinuteHero het volgende:
Tally
Wie moet er onder het mes? Is it Arie ?
De artsen waren het nu eens wat er weggehaald moet worden..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef YPPY het volgende:
Fijn dat je een datum hebt Tally, maar weten ze verder niks meer? Wat het kan zijn ofzo? En waren de artsen het al eens?
Ik moet 70-291 Network InfraStructurequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja ik ook. Moet nog ff papiertje Network+ halen.
Wees blij dat je niet bij call2 werkt daar moet je wekelijks verplicht skatenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. het verplichte dagelijkse half uurtje bewegen noemen we dat he?
Nou ja, op 1 punt zijn ze het dan al eens. Dat is meer dan vorige week. En een snelle operatie en dan hopelijk ook snel de uitslag. Sterkte nog met het wachten nu en volgende week. Dat wachten op de uitslag lijkt me ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
De artsen waren het nu eens wat er weggehaald moet worden..
Wat het kan zijn weten we nog niet.. Weten zij ook pas als het er uit is...
Dan word het waarschijnlijk op kweek gezet en moeten we wachten op een uitslag..
En ja ik ben superblij met die datum.. Al moet ik nog een hoop regelen
Dat zou voor mij betekenen dat ik ze dan juist niet zou slikken , eigenwijze eikel isquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef Tally het volgende:
Maaruh die gaat hij nu zeker nemen.. Want ik ga naar mn moeder verhuizen als hij het niet doet!!!!!
En dat zou voor mij betekenen dat hij geld van onze spaarrekening zou kunnen afhalen om de scheiding te regelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou voor mij betekenen dat ik ze dan juist niet zou slikken , eigenwijze eikel is
Jij wilt dan toch scheiden , waarom regel jij dat niet ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat zou voor mij betekenen dat hij geld van onze spaarrekening zou kunnen afhalen om de scheiding te regelen![]()
Is dit net zo te doen als Network+ of ietsjes pittiger?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet 70-291 Network InfraStructure
Hey Kanjert... Hier nog ff een dikkequote:
Euhmz... Skaten, geen probleem mee, ze liggen bij mij nogsteeds in mijn achterbak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij call2 werkt daar moet je wekelijks verplicht skaten
geen ideee about dat network +, 70-291 is vrijwel alles DNS / DHCP en Subnneting vind het wel pittigquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is dit net zo te doen als Network+ of ietsjes pittiger?
[..]
Euhmz... Skaten, geen probleem mee, ze liggen bij mij nogsteeds in mijn achterbak.
Heb dit heel lang voor mijn plezier gedaan. Bijna gesponsord geweest, alleen denk ik niet dat grinden, trap rijden en springen niet bij dat soort skaten hoort.
Zo onverklaarbaar is dat niet hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef Tally het volgende:
Mja aan de ene kant ben ik rustiger aan de andere kant heb ik een onverklaarbaar kutgevoel..
Tja, network plus belicht Subnetting ook wel wat uitgebreider... DNS en DHCP... tja....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
geen ideee about dat network +, 70-291 is vrijwel alles DNS / DHCP en Subnneting vind het wel pittig
Dat skaten voor call2 is tochtjes maken i guess
Spelen..spelen..spelen!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef Tally het volgende:
Mja aan de ene kant ben ik rustiger aan de andere kant heb ik een onverklaarbaar kutgevoel..
70-291 is het vroegere network essentials ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet zo van de examens. Wat is 70-219? Networking Essentials?
Oh. Die oude heb ik dan wel. Nee, sorry, ik ben een beetje van de MSCE af. Is ook niet zo belangrijk hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef Joene het volgende:
[..]
70-291 is het vroegere network essentials ja.
Subnetting is inderdaad dat binaire rekenen dat valt nog wel mee. Vooral DNS zuigt ,DHCP is wel te doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, network plus belicht Subnetting ook wel wat uitgebreider... DNS en DHCP... tja....
Wat subnetting betreft.... Is het toch alleen maar een kwestie van het juiste mask instellen en zorgen dat je bij die berekeningen de juiste volgorde van de binaire combinaties maakt he?
Ga je niks meer aan je certificering doen ? gokken op de ervaring over een x aantal jaar ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh. Die oude heb ik dan wel. Nee, sorry, ik ben een beetje van de MSCE af. Is ook niet zo belangrijk hier.
Ik heb nu bijna 9 jaar werkervaring en het is nog nooit een probleem geweest. Ik solliciteer over het algemeen ook niet bij bedrijven die geilen op papiertjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je niks meer aan je certificering doen ? gokken op de ervaring over een x aantal jaar ?
Ik ook niet opzichquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna 9 jaar werkervaring en het is nog nooit een probleem geweest. Ik solliciteer over het algemeen ook niet bij bedrijven die geilen op papiertjes.
Tja, heb de cursus ook wel belopen, maar moet weer ff bijleren... De cursus was voor het 2003 curriculum... Moet nu examen doen op het 2005 curriculum.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Subnetting is inderdaad dat binaire rekenen dat valt nog wel mee. Vooral DNS zuigt ,DHCP is wel te doen.
Ik heb mn hele training 291 3 weken terug afgerond ben klaar voor examen moet alleen de testking doorwerken maar het is me iets te mooi weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, heb de cursus oko wel belopen, maar moet weer ff bijleren... heb eind augustus een examen moeten boeken... :|
Jups.. wat dit aangaat is examens en certificering balen.. De datum is altijd vastgelegd, en je moet het doen voordat je als volledig ge-certificeerd gerekend wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb mn hele training 291 3 weken terug afgerond ben klaar voor examen moet alleen de testking doorwerken maar het is me iets te mooi weer.
Doe mij een toppertje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij eens wat tips om te downloaden mensen. Films, muziek. etc. Doe eens een aanrader.
Pee in ze mous deel 3 , 47ste minuutquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij eens wat tips om te downloaden mensen. Films, muziek. etc. Doe eens een aanrader.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Pee in ze mous deel 3 , 47ste minuut
Naja ik ga ervoor het voor 11 augustus te hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. wat dit aangaat is examens en certificering balen.. De datum is altijd vastgelegd, en je moet het doen voordat je als volledig ge-certificeerd gerekend wordt.
Me and you and everyone we know. Puike film.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Napoleon Dynamite. En als je die al hebt nog een keer downloaden; het kost toch niks extras ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
SamSamquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Jarno het volgende:
Everybody Loves Raymond, alle 8 seizoenen..
Ja, maak voor mij een kopietje naar /dev/null.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Jarno het volgende:
Da's lang geleden.quote:
Ik ben grote neger ik heb niet veel geldquote:
Das een goeie!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Jarno het volgende:
En een breezah ananas !quote:
Een PC aansluiten op je plasmascherm is anders best kek, hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff hoor... 24 is voor m'n gevoel net afgelopen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer beginnen de nieuwe 24 en Prison Breaks weer?
Jij bent er echt wel 1 hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Smots het volgende:
oh. mag ik hier trouwens wel posten?
Is er niet 1 of ander ritueel waar je doorheen moet om officieel als oldbie te boek te staan?
Smotsquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Smots het volgende:
oh. mag ik hier trouwens wel posten?
Is er niet 1 of ander ritueel waar je doorheen moet om officieel als oldbie te boek te staan?
Natuurlijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff hoor... 24 is voor m'n gevoel net afgelopen!.
Hou je van sci-fi?
Battlestar Galactica (nieuwe serie) als je die nog niet gezien hebt, absoluut de beste sci-fi serie van de afgelopen paar jaar! Beginnen met de miniserie en dan seizoen 1 en 2 kijken.quote:
Blij met een .MPGquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:40 schreef Armageddon het volgende:
My.Name.Is.Earl.S1E18.1080i.mpg
w00t!!!!
Wat? Oh, daar! Ik ben denk ik drie keer op die site geweest, was helemaal niks voor mij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef 3MinuteHero het volgende:
Smots
Herken je me niet op Haaifs?
Eh. Ja?quote:
VETquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Battlestar Galactica (nieuwe serie) als je die nog niet gezien hebt, absoluut de beste sci-fi serie van de afgelopen paar jaar! Beginnen met de miniserie en dan seizoen 1 en 2 kijken.
Je icoon !quote:
eh en wat mag 1080i wezen ?quote:
Enjoy, hij is echt super. Alhoewel het einde van seizoen 2 wat minder blijkt te zijn maar zover ben ik toch nog niet.quote:
Dit weet ik zelfs! 1080i is de hoogste HDTV standaard. Toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Joene het volgende:
[..]
eh en wat mag 1080i wezen ?ik laat .MPG standaard links liggen , ik wil DVD
Mwoah, groupie is een groot woord.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
Nog steeds Solo groupie Smots?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit weet ik zelfs! 1080i is de hoogste HDTV standaard. Toch?
Sukkel is !quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
neenz, je hebt ook nog 1080pquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik geweest ben was in Schiedam, toen waren jullie d'r ook bij. Sindsdien is het er niet meer van gekomen helaas!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:45 schreef Smots het volgende:
[..]
Mwoah, groupie is een groot woord.
Dan zou ik eerder zeggen: groupie
boh gek man!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef 3MinuteHero het volgende:
Smots
Herken je me niet op Haaifs?
Ooooooooooooooooooooohja. Nouja, dat dus.quote:
De laatste keer dat ik ze heb gezien was in R'dam. (dacht ik)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik geweest ben was in Schiedam, toen waren jullie d'r ook bij. Sindsdien is het er niet meer van gekomen helaas!
Jawel hoor. Je moet alleen een smerig groot bedrag neertellen voor dat soort sexy apparatuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhm maar geen tv's om dat op af te spelen.
D'r stond een tijd geleden een 1080p kompatiebele LCD-TV in de Media markt in Utrecht. Dat apparaat moest een slordige ¤10.000 gaan kosten als 'ie uit zou gaan komen. (het was een demonstraasie bak)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooohja. Nouja, dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |