Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Let dan ook op , KUT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Chowi het volgende:
Ja hoor, ik kijk even de andere kant op, en het topic is weer vol.
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
Ga je ook jesters en blote kipfilets bekijken via je 360 arma?
Ja hoor. En de paus is moslim.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef mvdlubbe het volgende:
No way, dude.
Een Xbox360 is zo elegant als een bedlegerige zeekoe.
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.quote:
Spray.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je wat tegen microsoft ofzo ? Met je linuxen een 360 af te kraken .
Kipfilets in hd kwaliteitquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht jij! En dat alles in HD kwalitiet!
Chriz?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest even ruzie maken met een usertje van twaalf.
TSssssssssssss.quote:
Die is toch al vijftien?quote:
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !quote:
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Kipfilets in hd kwaliteitdan zie je de scheerplekjes beter !
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ja , die wordt vanzelf 20 misschien wil je hem dan wel neucken !
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Wist ik niet , ik wist alleen dat die tegen de condoom is die eikel ! verspreider van aids is et !
Ja het is soms net real life zo een hd tv.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Psies. Dan ga je toch op andere dingen letten op een gegeven moment.
KUT !! , kom ik weer 2cm te kortquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als zijn lid minstens 20 centimeter is.
Ja, wat verwacht je dat ik ervan ga voelen dan?quote:
Dus in feite zit je hier nu te beweren dat de paus een broeder is van Osama ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En dat is een soort sluimerend terrorisme, hence de vergelijking met moslims, ziet u.
Is dat belangrijk, dat jij wat voelt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dat ik ervan ga voelen dan?.
Gefeliciteerd. Dan ben je "bevoegd".quote:
Whahahahhahahahaha roflolquote:
Ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat belangrijk, dat jij wat voelt?
Zo 1 waar je frikadellen patat en kroketten in kan doen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me trouwens eindelijk thuis in mijn nieuwe huis. Heb vandaag een frituurpan gekocht.
Nou dan voel je maar 2cm minder heurquote:
Dat komt omdat je lul zo groot is dat ze dr niet van kan pratenquote:
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietigingquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
Gaat toch een hoop geld in die 360 zitten trouwens. Vandaag weer een wireless controller gehaald en wireless USB device. Maar ja dan heb je ook wat hè.
Drinkzequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef Chowi het volgende:
Goed. Ik ga bier drinken. Dahag, kusjekroel.
Beter dan mensen die 10 ruggen uitgeven voor een bang en olafsonquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietiging.
Wat heb je tegen de 360 ouwe? Vertel het ome Arma eens even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Sowieso, een PC aansluiten op een TV scherm. Mijn hemel, talk about kapitaalvernietiging.
Als je jezelf daarmee moet vergelijken om nog een beetje acceptabel uit de bus te komen is het niet zo best met je gesteld, denk ik zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter dan mensen die 10 ruggen uitgeven voor een bang en olafson
Gelukkig is dat natuurlijk bij mij niet nodig ik verkeer in een gezonde omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je jezelf daarmee moet vergelijken om nog een beetje acceptabel uit de bus te komen is het niet zo best met je gesteld, denk ik zo.
"Okay."quote:
Nouja het heeft 1 nadeel, er gaat gruwelijk veel geld inzittenquote:
Ja en?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nouja het heeft 1 nadeel, er gaat gruwelijk veel geld inzitten
Ja dat geeft niks als je zo gruwelijk veel hebt als jij.quote:
Het is dus een produkt dat erop gericht is meer inkomsten te genereren.quote:
Zoals het een goed produkt betaamt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het is dus een produkt dat erop gericht is meer inkomsten te genereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |