en enquote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was al vroeg wakker , maar effe de stream aangezet , en ik hoorde het al in het 6 uur nieuws, je zoekt nog een drukker en dan ga je ze overhandigen , je naam , leeftijd en woonplaats is al genoemd.
straks maar effe het intervieuw luisteren![]()
ja is goed , ben wel benieuwd alvast bedanktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:13 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe lol, heb het opgenomen en inmiddels op me pc gezet. ff kijken 12.1 mb moet ik het emailen ?
okquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke, hij is hem aan het versturen
ja al meer dan 1000 keerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ok, je zal hem ook wel op je site , of iedergeval die van dirkkuytmoetblijven neerzetten , en zo kom je weer in het half 9 nieuws wel een kortere versie
![]()
Maar nog geen reacties van een drukker ?
en mischien nog een tip een paar reacties verwijderen /filteren want volgensmij hebben er ook 020 ers gereageerd
idd en zeker als je dat in je eentje moet doen , wel respect , zometeen komt het trouwens weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja al meer dan 1000 keermeeste heb ik wel verwijderd.. maar op sommige pagina's staan ze nog ja.. deze moet ik nog verwijderen maar is veel werk, en het gastenboek is traag met editten met meer dan 5000 berichten die geladen moeten worden
![]()
was het interview dan nog een keer op rijnmond ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
net effe geluisterd leuk/goed intervieuw , de boodschap lijkt mij zeker over gekomen te zijn en volgensmij is dat wel een leuk vrouwtje
en volgenmij heb ik nu ook mail van je , effe kijken
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was het interview dan nog een keer op rijnmond ?
wat is dat ? mischien moeten ze dat hier in arnhem nog uitvindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:12 schreef Cart_man het volgende:
Er bestaat zoiets als MSN heren...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ja is al opgelost
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bieden ze bij Feyenoord express altijd net te weinig?
Stakkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bieden ze bij Feyenoord express altijd net te weinig?
Anderlechtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Anderlecht timmert dan serieus aan de weg. Voor veel ploegen is Saidi een absolute versterking.
Inderdaad, nog steeds maf dat ze die zo snel hebben laten vallen. Was gewoon een prima verdediger.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Anderlecht timmert dan serieus aan de weg. Voor veel ploegen is Saidi een absolute versterking.
toen stonden we wel in een finale, sinds dien nooit meer...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef TC03 het volgende:
Op zich is de verdediging wel vooruit gegaan. Paar jaar geleden stonden Van den Berg en De Nooijer daar.
Moet zeggen dat je op de radio veel intelligenter overkomt, dan hier op het forum.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=38136
dank jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je op de radio veel intelligenter overkomt, dan hier op het forum.
Hoezo niks voor jou?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Cart_man het volgende:
Twijfel nog. Is weer kansloos zuipen. Niks voor mij.
Ssst.quote:
Benieuwd wat er van waar is.quote:Feyenoord bood 7 miljoen op Tymoschuk
[Bron: FR1908-Online.nl]
In een interview van TRK Ukraina TV gaf trainer van Shakhtar Donetsk Mircea Lucescu aan dat Feyenoord een bod van 7 miljoen euro op Tymoschuk heeft uitgebracht. Op de vraag 'Welk bedrag voldoet aan de eisen van Tymoschuk?' antwoorde de trainer het volgende: 'Ik zal het bedrag niet zeggen, omdat wij aan het onderhandelen zijn met clubs. Feyenoord's eerste bod luidde 3 miljoen euro en is gestegen tot 7 miljoen euro. Elke club probeert de speler voor zo weinig mogelijk geld binnen te halen, Celtic heeft voor 4,5 miljoen geboden, maar dat bedrag is het onderhandelen niet waard,' aldus Lucescu.
Die gasten van FR-fans hebben zeker nog nooit de privéjet van de Grote Kale Leider gezien.quote:GERUCHT: 'Kuijt vloog gisteren naar Liverpool'
Bron: Diverse Fansites
Een aantal fansites maken melding van een bezoek van Dirk Kuijt aan Liverpool. Dit zou allemaal gisteravond plaats hebben gevonden.
Fr-Fans.nl betwijfelt de juistheid van dit bericht. Enig onderzoek op sites van diverse luchtvaartmaatschappijen leerde ons dat Easyjet de enige maatschappij is met directe vluchten tussen Schiphol en Liverpool.
De laatste vlucht vanaf Liverpool vertrekt om 18.55 uur. Als Dirk die vlucht zou hebben gehad, dan zou hij al veel eerder naar Engeland zijn afgereisd en dus ook de fietstocht van Feyenoord hebben gemist .
Radio Rijnmond meldde gisteren dat Feyenoord en Liverpool FC op woensdag contact zouden hebben gehad over Kuijt.
The Independent meldde dat Liverpool uit zou zijn op een deal waarin behalve een fiks bedrag ook Dudek en / of Kromkamp betrokken zou zijn. Gelukkig weten alle Feyenoordsupporters dat we The Independent niet al te serieus moeten neme
Shell en kinderarbeid? Ik denk het ook ja... kindjes die een paar olieplatvormen aan leggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoorde ooit een verhaal dat Feyenoord Shell had afgewezen, ivm kinderarbeid ofzo?
nou ik geloof dat Cceltic 'n begroting heeft van rond de 85 mln eutjes, dus daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ligt er overigens wel aan of zij die knul echt als directe versterking zien uiteraard.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
7 mln. is toch zeer redelijk
denk dat Celtic daar niet overheen komt
Celtic zo rijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou ik geloof dat Cceltic 'n begroting heeft van rond de 85 mln eutjes, dus daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ligt er overigens wel aan of zij die knul echt als directe versterking zien uiteraard.
Veel overbodige rotzooi kan bij elkaar nog best veel geld opleveren en misschien houden ze toch rekening met de verkoop van Kuijt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef daaaaan het volgende:7 miljoen!!! Wow ze hebben eindelijk door hoe de voetbalwereld in elkaar zit in het maasgebouw.
Hoezo "Feyenoord heeft geen cent"??? Hoorde echter iets over externe financiers.
Oost-Europeanen hebben toch nooit zoveel aanpassingsproblemen hier?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind zeven miljoen wel een beetje teveel van het goede voor een Oost-Europeaan, waar het nog maar de vraag is of hij zal aarden hier.
Of van overstappen gehoordquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef Cart_man het volgende:
Die gasten van FR-fans hebben zeker nog nooit de privéjet van de Grote Kale Leider gezien.
Blijkbaar is het nog niet genoeg ook, of overwegen ze dit bod?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind zeven miljoen wel een beetje teveel van het goede voor een Oost-Europeaan, waar het nog maar de vraag is of hij zal aarden hier.
Boeit het.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
7 miljoen? Waar komen die ineens vandaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog niet genoeg ook, of overwegen ze dit bod?
Ik denk toch door de verkoop van spelers. Als je 10 spelers voor gemiddeld 0,5 miljoen per stuk wegdoet hou je al 5 miljoen over. Om over de salarissen die op de begroting drukten maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
7 miljoen? Waar komen die ineens vandaan?
Shaktar is rijk, dus die zullen idd wel richting de 10 miljoen willen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog niet genoeg ook, of overwegen ze dit bod?
dan kan ie meteen gaan vliegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij zien we hem dalijk gewoon op de opendag die Tymoschuk
Die zitten echt niet op 5ton gemiddeld. Dirk is na zn contractverlenging veruit de best betaalde Feyenoorder en die zit op 1.2mln oid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik denk toch door de verkoop van spelers. Als je 10 spelers voor gemiddeld 0,5 miljoen per stuk wegdoet hou je al 5 miljoen over. Om over de salarissen die op de begroting drukten maar niet te spreken.
Zullen wel dollars zijn. Realistisch openingsbod dan ookquote:TRK Ukraina TV channel, Konstantin Frolov. What amount corresponds to Tymoshchuk's level?
I won't specify the amount, because we're holding negotiations with clubs. Feyenoord had started with three million and went up to seven million. Every club is trying to sign the player for as small amount as possible.
Ik bedoelde de transferbedragen voor die spelersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die zitten echt niet op 5ton gemiddeld. Dirk is na zn contractverlenging veruit de best betaalde Feyenoorder en die zit op 1.2mln oid.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook ware literaire meesterwerkjes.
Ah OK. Dr zal idd wel wat binnen zijn gekomen. Bovendien nog 2mln van Coelho en Elmander bv.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de transferbedragen voor die spelers
Ga je af op de eerste vraag, waarin wordt gesproken over drie miljoen pond, dan zou het betekeen dat Feijenoord zeven miljoen pond heeft geboden voor Tymoshchuk. Lijkt me onwaarschijnlijk. Of ze moeten zeker weten dat Kuijt vertrekt voor een aanzienlijk bedrag...quote:TRK Ukraina TV channel, Konstantin Frolov.
There is information that Celtic is offering 3,000,000 GBP to sign Tymoshchuk. What can you tell about Tymoshchuk's transfer to the foreign club?
Such amount is not worth talking about. Such proposals do not correspond to the player's level. Probably, Shakhtar is regarded as one of the East European clubs where the transfer prises have always been low. But we are the team that signs good players and invest huge sums of money in them. That is why we expect the football community to pay due respect to our players like we ourselves do. I think such an amount is slighting to Tymoshchuk, for he is one of the best defenders not only in Europe but in the world too.
TRK Ukraina TV channel, Konstantin Frolov. What amount corresponds to Tymoshchuk's level?
I won't specify the amount, because we're holding negotiations with clubs. Feyenoord had started with three million and went up to seven million. Every club is trying to sign the player for as small amount as possible.
www.shakhtar.com
7 miljoen is een aardige bom duiten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
TRK Ukraina TV channel, Konstantin Frolov. What amount corresponds to Tymoshchuk's level?
Dat is hij wel zeker waard zou een leuke aankoop zijn voor Feyenoordquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
7 miljoen is een aardige bom duiten!
Volgens mij wel, de USD staat niet zo belabberd hoor, in Euro's tussen de 5,2 en 5,8 miljoen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt me 7 miljoen dollar = 4 miljoen euro? (of ben ik nu in de war?)
Of twee komkommers en een droog stokbrood!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:48 schreef Cart_man het volgende:
volgende bericht gaat over 20 miljoen Oekraïnse Grivna zeker
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat er een (grote) Feyenoord transfer in de lucht hangt die vandaag of morgen bekend wordt gemaakt![]()
Afscheidsduel op ku(ns)tgras.quote:
Op Timmer na moet dat aankomend seizoen de basis worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Opstelling 1e Helft:
Timmer
Greene, Vlaar, Bahia, Drenthe
de Guzman, Lucius, Hofs
De Ceulaer, Kuyt, Huysegems
en die tsjoektjsoek dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Op Timmer na moet dat aankomend seizoen de basis worden.![]()
Dan kan je zoiets doen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef twi het volgende:
Drenthe? En dan een middenvelder op links zetten? Slim
Denk dat dat ten koste zal gaan van DeGuzman of Hofs. Dan kan je met de punt naar voren spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |