een online dubbel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef tonks het volgende:
een online dual
EN dat ze moeten afkickenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:48 schreef Roi het volgende:
Maare wat bedoel je nou, dat ze triest zijn omdat ze verslaafd zijn aan gamen ?
Ik heb net een 2 weken ban gehad en ik zat ook niet in een fok! afkick kamp te paintballen met een stel mongolen game-verslaafdenquote:
You owe me a sweater!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb net een 2 weken ban gehad en ik zat ook niet in een fok! afkick kamp te paintballen met een stel mongolen game-verslaafden
Zie OPquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Gallacher het volgende:
Wat is er mis met aan game verslaafd zijn?
Al eens naar buiten gekeken deze zomer bruce waynequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef Gallacher het volgende:
Wat is er mis met aan game verslaafd zijn?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef snake903 het volgende:
Toch beetje serieus nemen, dat verslaafd zijn aan gamen.
Ik ben echt verslaafd (diagnose gesteld door personen die weten over wat ze praten)
Novaquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef Kindervriend het volgende:
Bij welk programma was dat?
Ik wil dat wel eens zien.
En dan ga ik keihard wijzen naar de televisie en die jongetjes uitschelden met dat ze aids hebben!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef Kindervriend het volgende:
En dan ga ik keihard wijzen naar de televisie en die jongetjes uitschelden met dat ze aids hebben!
Och och... en je vriendin heeft borderline zeker, je moeder een burnout en je vader zichzelf opgehangen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef snake903 het volgende:
Ik ben echt verslaafd (diagnose gesteld door personen die weten over wat ze praten)
Oplossing: Je WoW account opzeggen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef snake903 het volgende:
Zeker,maar gamen doe je toch ook snachts doordeweeks als je niks te doen hebt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al eens naar buiten gekeken deze zomer bruce wayne?
Je bent gewoon gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dus ik ben Fok! verslaafd wtf boeit dat ?
Verslaafd zijn roeleert n00bs
Om 0.35 is de herhaling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:50 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zat dus te zoeken op uitzendinggemist.nl maar de uitzending wordt niet direct online gezet....ben wel benieuwd naar die aflevering...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al eens naar buiten gekeken deze zomer bruce wayne?
alleen jammer dat ze dat dan niet zullen horenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef Kindervriend het volgende:
Nova wordt de hele nacht herhaald hoor. Wel apart dat die Keith ineens Engels praat, bij spuiten en slikken gewoon Nederlands met een accent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had nova geen eigen site met de herhalingen ervanBen wel benieuwd wat ze definieren onder game-verslaving
hij moet toch interessant lijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:15 schreef crackhead het volgende:
[..]
Nova wordt de hele nacht herhaald hoor. Wel apart dat die Keith ineens Engels praat, bij spuiten en slikken gewoon Nederlands met een accent.
Moeten ze allemaal verder zelf weten, maar als het persoonlijk zover gaat dat ze zichzelf naar de verdoemenis helpen. Dan is er toch echt wat mis..quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:17 schreef crackhead het volgende:
Kansloos volk trouwens, vooral die lui op Campzone.
ik dacht dat dat over drinken gingquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:38 schreef Rapaille het volgende:
Te stakkerig: zit zo'n dik ventje te vertellen dat ie' niet naar de wc wilde gaan omdat dat zijn concentratie zou verstoren bij het gamen.... oke dat kan natuurlijk maar die josti piste dan gewoon in een fles en zette die naast zich neer![]()
Al die kutgames gewoon afschaffen
ROFL!!!11!einszweischnitzeldabei!!1!!1!!1111elf1!1!eenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
die dikke speelde 20 uur per dag
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:05 schreef AntonDingeman het volgende:
Jammer dat KLB-topics zo onserieus zijn.
Ik vind dit wel een goed discussieonderwerp namelijk.
Maar daar is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:29 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
En ik snap dus niet dat sommige mensen kunnen blijven zeggen "het is maar een spelletje."
Voor progamers is het ook "geen spelletje " meer maar pure business!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:01 schreef donald_dick het volgende:
comcomertijd
Undead Warlockquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:15 schreef kanaiken het volgende:
ph34r m4h lvl 60 gnome mage n00b!
Ik vind het zelf "ook maar een spelletje". Zo'n computerspel is alleen maar een toevluchtsoord, de werkelijke problemen liggen ergens anders (sociale fobie, conflict op werk/school etc)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:29 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Er zijn heel veel kinderen/tieners die zich van de buitenwereld gaan afschermen door die spellen.
Krijgen we nog meer van die <verknipte> figuren.
Goed dat er aandacht aan word geschonken,het kan op de langere termijn echt een groot probleem worden.
![]()
Lees: niet kunnen functioneren in de normale wereld door de teveel gespeel in de virtuele wereld.![]()
En ik snap dus niet dat sommige mensen kunnen blijven zeggen "het is maar een spelletje."
Voor progamers is het ook "geen spelletje " meer maar pure business!
Daar kan je best wat spellen voor kopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 03:13 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
die mongolen zaten daar voor 500 euro per dag af te kicken![]()
Het heeft toch niks meer te maken met een spelletje spelen?quote:
Dank.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:05 schreef Don_Antoin het volgende:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4507&CFID=9236030&CFTOKEN=86721130
Voor de mensen die het gemist hebben.
Geldt toch ook voor 'echte' topsporten dan? Voetbal, tennis, etc...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:07 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Het heeft toch niks meer te maken met een spelletje spelen?
het gaat om de poen!
afhankelijk zijn van........![]()
Kom op noob ik pwn jequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef tonks het volgende:
Wtf, zat ik net een beetje te zappen kwam ik bij nederland 3, ging het over jongens die verslaafd waren aan gamen.
Wat een raar zooitje, de eene was nog verslaafd aan drugs erbij en die ander leefde met zijn rijke papa en mamatje in een paleisje. triest zooitje.
En nee, ik wil je niet met je vechten in een online dual
Ik heb de DS Lite.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:20 schreef duivelinnetje het volgende:
WOW, ga ik echt niet opzeggen!
En verder, tja, wil ik nog weleens te laat gamen op mijn DS Light
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef KreKkeR het volgende:
Then again, als je kijkt naar een westrijdje zaterdagvoetbal is het schelden niet minder. Alleen daar meestal niet met die belachelijke nerd-termen.
Zeg, kun je wat meer vertellen over die brug? Waar staat deze en hoe groot issie? Alleen voor voetgangers, auto's of beiden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:49 schreef PvtRyan het volgende:
Als je daarin trapt heb ik nog wel een mooie brug voor je te koop staan.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:36 schreef KreKkeR het volgende:
Wat overigens wel kenmerkend is voor veel gamers is dat gescheld, vooral met 'n00b' en dat soort onzin. Een soort van omgekeerde wereld, je bent niet cool, als je niet superfanatiek gamed of net begint.
Then again, als je kijkt naar een westrijdje zaterdagvoetbal is het schelden niet minder. Alleen daar meestal niet met die belachelijke nerd-termen.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:49 schreef PvtRyan het volgende:
Sowieso, 'clean' worden van games, wat een onzin. Net alsof het iets is dat per definitie schadelijk is waar je eigenlijk nooit aan moet beginnen, zoals heroïne. Met iets als gamen compleet stoppen is simpel, echt 'afkicken' is jezelf leren om te matigen. Daar heb je zelfdiscipline voor nodig, en DAT is wat ze missen.
Wederom: je slaat de spijker op zijn kop.quote:Zoals het filmpje al zegt, zoveel gamen is een ontvluchting van de realiteit, dus de realiteit is voor hen het probleem. Dan zijn games toch alleen de opvulling die zij voor de tijd gebruiken en niet het probleem zelf? Ik zie niet in hoe dat dan een gameverslaving is.
Ja duh zo kun je elke verslaving wel bagataliseren. Feit is dat het niets met gebrek aan real life activiteit te maken hebben; die mensen zijn op een gegeven moment zo verslaafd; dat zij er zelf voor kiezen om hun relatie/baan/studie ervoor op het spel zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:49 schreef PvtRyan het volgende:
Gewoon een kwestie van jongeren met een gebrek aan zelfdiscipline en een gebrek aan real life activiteit dus vullen ze het op met computeren..
Je bedoelt CampZone denk ik..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:42 schreef Vinno het volgende:
Moet je de sp!ts van vandaag eens lezen, die nova wappies hebben dat opgenomen op een of ander LAN-Party kamp iets. En alles totaal uit zijn verband gerukt, ze hebben het hele kamp af lopen zoeken om iemand te vinden die WoW aan het spelen was, die beelden wouden ze perse hebben omdat ze dus hun onderwerp 'Gameverslaving' erdoor wilden drukken.
ik heb het bewuste nova artikel gezien, en ik kon geen kwade bedoelingen constateren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:42 schreef Vinno het volgende:
Moet je de sp!ts van vandaag eens lezen, die nova wappies hebben dat opgenomen op een of ander LAN-Party kamp iets. En alles totaal uit zijn verband gerukt, ze hebben het hele kamp af lopen zoeken om iemand te vinden die WoW aan het spelen was, die beelden wouden ze perse hebben omdat ze dus hun onderwerp 'Gameverslaving' erdoor wilden drukken.
Dat was ook wat ik me bedachtquote:
Samson, kom je ook op mijn feestje? Helaas is Gertje niet uitgenodigd, hij is een labiele heaumeau. Toedels!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef Samsonneke het volgende:
Snap niet echt hoe je VERSLAAFD kan raken aan gamen. Vind het zelf wel leuk om te doen, maar ik kan er mee stoppen wanneer ik wil. En als ik een week zonder moet, ga ik niet hysterisch gek worden ofzo.
Ik snap er ook weinig van ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef Samsonneke het volgende:
Snap niet echt hoe je VERSLAAFD kan raken aan gamen. Vind het zelf wel leuk om te doen, maar ik kan er mee stoppen wanneer ik wil. En als ik een week zonder moet, ga ik niet hysterisch gek worden ofzo.
Wat valt hier over te vertellen. Het is zo dat ik mij niet goed voel als ik mijn hersenen niet 'gebruik'.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef tonks het volgende:
Vertel er dan eens wat meer over snake903
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |