quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Boomlaars het volgende:
Op een zonnige kutdag hebben we in Breda de videoclip van Spoken Bestaan Niet opgenomen;
zie hier het resultaat:
http://www.youtube.com/watch?v=rlZ_dQsWUjk
KUTWARMTE!!!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is dit slecht.. hoeveel heb je die josti's moeten betalen Boomlaars, want volgens mij ben je opgelicht
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:55 schreef gebruikersnaam het volgende:. daar zal tijdens het filmen best wel wat zijn afgelachen
Wat deed ratelslangetje daar dan?quote:
Nee, alleen het kaf. Het koren negeert die kneus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ow god.. gaat nou iedereen het woord 'priceless' gebruiken?
gelukkigquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, alleen het kaf. Het koren negeert die kneus.
Zie credits van het filmpjequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:58 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, zijn voornaam is Bæm en achternaam Den Lærs.
Inderdaad, dat donkere bos bracht iets angstaanjagends met zich mee... maar gelukkig weten we dat spoken niet bestaan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:50 schreef IdlersDream het volgende:
Het grote donkere bos was zelfs voor de filmmakers angstaanjagend, hierdoor kwam iedereen in de juiste "zone"
Heerlijk is dat hehquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
Spooks don't exist![]()
Lekker weer 2 minuten van mijn leven verspild.![]()
Precies een voorbeeld van mensen die niet en klein beetje humor hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:13 schreef Mister_Puke het volgende:
voor het eerst een montageprogramma gebruikt? en geen idee wat te doen op een werkloze dag?
trouwens wel erg matig om me in dit KUT topic te lokken met zo'n titel. damn een perm ban voor jou!
Kutfilmpje zeg!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef Boomlaars het volgende:
Op een zonnige kutdag hebben we in Breda de videoclip van Spoken Bestaan Niet opgenomen;
zie hier het resultaat:
http://www.youtube.com/watch?v=rlZ_dQsWUjk
KUTWARMTE!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |