Gracie? Vuile smeerlap!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor die dochter
Hoe heet ze ook alweer
Ik vind die oma geweldig.. Yetta ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Natalie het volgende:
Maxwell (Mr. Sheffield), Fran, C.C, Niles, Margaret (Maggie), Brighton en Gracie.
Ja, ook ik blijf het een geweldige serie vinden.
Yetta iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind die oma geweldig.. Yetta ofzo?
Jij hebt geen humorquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef mrsj het volgende:
The Nanny is tof.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:30 schreef Laton het volgende:
[..]
Jij hebt geen humorplus je geilt op lachbanden
![]()
Er speelt er maar 1 in mee. Niles is een Amerikaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Sphere het volgende:
Ik vind het de beste Amerikaanse comedyserie ooit. Typisch dat er 2 Britten in meespelen.
quote:When the show was broadcast in the UK, many viewers wrote in to chide Charles Shaughnessy over his "fake" English accent, and suggested he practice with co-star Daniel Davis on how to do a proper English accent. The cast found this quite amusing, as Schaughnessy is a native Englishman born in London, while Davis is an American born in Arkansas.
Je moest eens weten hoe vaak dat wel niet werd uitgezonden op Nederland 2 en Canvas.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
laten ze Schone Schijn/Keeping up Appearances meer eens gaan herhalen, dat is nog nooit gedaan!
maar ff serieus, 3rd Rock from The Sun (goh!) zou ik wel kijken. En Fawlty Towers ook mits ik de dvd's niet had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |