Is er nu zoveel vraag naar die serie, want het is geloof op elk net al 3x langsgekomen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
"Hiiiiiiiiiii misterrrrrr Sheffielddddddddddddddddddddd"
niles pwntquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef babba het volgende:
Ik lig altijd in een deuk door die rivaliteit tussen CC Babcock en Niles
ik vind die serie geweldig helaas heb ik de laatste aflevering gemist, dus over 5 maand ofzo komt die weer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef babba het volgende:
Ik lig altijd in een deuk door die rivaliteit tussen CC Babcock en Niles
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vind die serie geweldig helaas heb ik de laatste aflevering gemist, dus over 5 maand ofzo komt die weer?thnks
ja ze kreeg een tweeling oid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Heb je die laatste aflevering nog nooit gezien?![]()
Ik nu al zo'n 3 x ofzo
Ze krijgen een tweeling en Niles en CC krijgen ook een kind. Oh ja, ze trouwden tijdens de bevalling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ze kreeg een tweeling oid?
vertelllllllllllllll
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef ChrisJX het volgende:
You've been verry, very naughtyNow you have to sit on the naughty spot for five minutes.
Of bedoel je niet die Nanny
Geil brilletje!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik bedoel Nanny Jo Frost van RTL4. Niet die stomme miepen van SBS6
[afbeelding]
Aaaaaaaaaargh, he spit into my mouth!quote:You've been verry, very naughty Now you have to sit on the naughty spot for five minutes.
Daar zeg je zowat; King of queens. Die serie zitten ze nu ook weer te herhalen. Echt een superserie maar meer dan 1x hoef ik het toch niet te zienquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef Cheiron het volgende:
. Ik zet het geluid al uit als de reclame ervan tussen King of Queens door komt.
Die hoef ik überhaupt niet te zien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:20 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat; King of queens. Die serie zitten ze nu ook weer te herhalen. Echt een superserie maar meer dan 1x hoef ik het toch niet te zien![]()
leuke humorquote:
ehm kijk jij nou maar lekker de bold he!quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:15 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat een KUT serie is dat toch, die ontzettende zeikerige schrale kut stem van dat wijf is al genoeg om mij pissig te maken
en het wordt vast ook nog door talpa uitgezonden
"Mister Sheffield..." ARGH kutstem van die deerne.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze vorige week net de laatste aflevering uitgezonden, beginnen die knuppels van RTL5 weer opnieuw!!! Hebben ze geen nieuwe series daar ofzo??? Tief op met je Nanny, nou kennen we het wel!!!
Ja, of MacGyver!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:01 schreef newsman het volgende:
Wanneer gaan ze de A-Team weer uitzenden ?
Die stem doet me altijd denken aan iemand die ik kenquote:
Maar ze is wel lekker!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Metal_Mart het volgende:
Die Drescher is echt mega-irritant met dat Queens-accent van der en die nasale kutstem met die domme lach.
Ik kijk altijd voor die dochterquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Metal_Mart het volgende:
Die Drescher is echt mega-irritant met dat Queens-accent van der en die nasale kutstem met die domme lach.
Maggie??quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kijk altijd voor die dochter
Hoe heet ze ook alweer
Volgens mij welquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maggie??
Ja; vaste kijker hier..![]()
![]()
Ja! Waar blijft M.A.S.H.!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:07 schreef PDOA het volgende:
Hebben ze vorige week net de laatste aflevering uitgezonden, beginnen die knuppels van RTL5 weer opnieuw!!! Hebben ze geen nieuwe series daar ofzo??? Tief op met je Nanny, nou kennen we het wel!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |