Maar wel algemene kennis in tegenstelling tot dit bv:quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, dat is Raad je Plaatje voor Dummies!![]()
[..]
Die zijn te makkelijk.![]()
Dat is niet zo raar na 65 delen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik begrijp wel een beetje wat Feldhofer bedoelt. Iedereen gaat nu wat moeilijkere dingen vragen over zaken waar hij/zij zelf in is geïnteresseerd. De leuke algemene vragen worden schaars.
Ja, jemig. Ik zie net dat jij ook nog maar 16 bent. Geen wonder dat je die kerel niet kent. Die ken ik ook niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:48 schreef Feldhofer het volgende:
Maar wel algemene kennis in tegenstelling tot dit bv:
[afbeelding]
Ach, ik maak me eigenlijk druk om niets, forum heet tenslotte mens erger je niet.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
k_man natuurlijk.
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kurtz?
Maar das toch geen algemene kennis? Das gewoon een vraag voor raad je plaatjequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, jemig. Ik zie net dat jij ook nog maar 16 bent. Geen wonder dat je die kerel niet kent. Die ken ik ook niet.
Maar waarschijnlijk was ie vroegah (lang geleden ja) wel heel beroemd. De ouderen onder ons zullen het wel als algemene kennis beschouwen.
Andersom zullen zij de hip hop bandjes van tegenwoordig niet kennen. Dit is een spelletje voor iedereen.
Er komen dus bijvoorbeeld algemene sportvragen bij die ik niet ken. Dan wacht ik gewoon tot er weer een andere vraag langskomt.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
3 keer.
niet goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef ChrisJX het volgende:
Vier keer. Eén keer zingen, drie keer presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |