Cassavequote:
Verbrande artisjokken ?quote:
Alleen de steeltjes. En dan verbrand.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
hoe? artisjokken![]()
[afbeelding]
das knap!
tsja... Dan zouden het net zo goed appels kunnen zijn. naja, de takken van de appelboom dan hé....quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen de steeltjes. En dan verbrand.![]()
die zijn alle drie goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef dndiek het volgende:
goodwill patenten en Speur en Ontwikkelingskosten
idd en ik werk in de accountancy, dus ik denk: laat ik eens een vraagje uit mijn vakgebied stellen.quote:
Alleen als je economie II hebt gehad, denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef Homdeck het volgende:
ik denk dat iedereen dit op school geleerd heeft.
Erg lang geleden. En dingen die me niet interesseren onthoud ik minder goed. Of helemaal niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef Homdeck het volgende:
ik denk dat iedereen dit op school geleerd heeft.
Nee, onderzoek naar nieuwe producten en dergelijkequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erg lang geleden. En dingen die me niet interesseren onthoud ik minder goed. Of helemaal niet.
De Speur- en ontwikkelingskosten of zo... kan me niet voorstellen dat ik dat gehad heb. Geldt dat voor een detectivebureau?![]()
wil je dat ik er serieus op reageer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erg lang geleden. En dingen die me niet interesseren onthoud ik minder goed. Of helemaal niet.
De Speur- en ontwikkelingskosten of zo... kan me niet voorstellen dat ik dat gehad heb. Geldt dat voor een detectivebureau?![]()
Was dat niet de enige Nederlandse inzending ooit dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hihihi, dat was in 1975. Hihihi hahaha hohoho.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |