abonnement Unibet Coolblue
pi_40395911
ik wil nou wel eens weten hoe dat gaat met de hybrids want ik kom niet verder dan 1x roze en 2x paars (nog in het ouwe dorp)

En ik heb nieuwe haartjes Thanks to Droopy
pi_40395926
@ardenlyn: Ik heb de USA versie en heb de slaapzak gehad.. vandaag nog niet online gekomen...
ACWW: 4939-9398-7265 Jeroen Beantown
pi_40398333
Vandaag een beetje visjes gevangen en gekletst met de medebewoners, er komen er steeds meer bij! Hoeveel komen er maximaal in 't dorpje te wonen? Ook krijg ik nu een kat op bezoek!
Morgen m'n gevangen visjes inleveren bij Nooks, hij is vandaag aan 't verbouwen, dus morgen kan 't weer .
Ik heb trouwens nu spulletjes in de kast in mijn huis gestopt, kan niemand dit weghalen?
Sorry voor de vele vragen steeds, probeer zoveel mogelijk zelf uit te zoeken, maar volgens mij staat er heel veel niet vast ofzo .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40398683
Niemand kan het weghalen Mikani!
Jij bent de enige die ziet wat jij in de kast stopt, stopt iemand anders er iets in (alleen medebewoner van jouw huisje kan dat) dan zien die alleen hun spullen.
pi_40400117
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef Anitra het volgende:
Niemand kan het weghalen Mikani!
Jij bent de enige die ziet wat jij in de kast stopt, stopt iemand anders er iets in (alleen medebewoner van jouw huisje kan dat) dan zien die alleen hun spullen.
Oké, dankjewel!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40402310
ik kom over een half uurtje ofzo online. weet nog niet of ik eerst iemand bezoek, of dat andere eerst bij mij willen komen... zie wel, mkay? bij deze zijn alle nachtbrakers uitgenodigd ik blijf hopenlijk wel een paar uur online...
ACWW: 4939-9398-7265 Jeroen Beantown
pi_40402372
ik kom zo nog ff online eerst ff mezelf in bed installeren met de ds
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:40:30 #233
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_40410238
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef Spookje81 het volgende:
Ik sta niet meer in de lijst en ik zal van de week ook een fotootje maken van mn poppetje.
Weet iemand of het gamebook ook in nederland te koop is? Ik heb er nu 1 uit duitsland (in het duits dus), maar de beesten heten niet allemaal het zelfde, het is wel handig btw.
Heeft iemand antwoord op mijn vraag over het boek?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_40411230
Ik heb geen idee over het boek Spookje81. Dit is de eerste game waar ik verslaafd aan ben geraakt dus ben nog een n00b

warmfruit het was gezellig vannacht!!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:53:00 #235
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40411816
Hee even een vraagje. Waarom kun je bij Nook geen fossielen en gyroids bestellen terwijl die wel in de catalogus staan?
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40412656
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:
ik wil nou wel eens weten hoe dat gaat met de hybrids want ik kom niet verder dan 1x roze en 2x paars (nog in het ouwe dorp)
Anitra, er staat een overzicht van alle kruisingen die je kan doen op www.animalxing.com


En gisteravond en de avond ervoor lekker bugs gevangen, eergister zon 180.000 bells, en gisteravond voor maarliefst 230.000 bells gevangen

Ik denk dat ik die turnips maar gewoon ga vergeten, ze leveren niks op en nemen alleen maar ruimte in waar ik anders bugs neer kan zetten en zo veel meer verdien.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40412661
Devarynn was jij degene die een lite gaat kopen binnenkort?

Thanks Cadfael! Ik had die gisteravond gezien thanks to Droopy. Heb dus vannacht om 3uur mijn bloemen zo neer gezet dat ze dus mooie hybrids kunnen maken
pi_40412924
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Anitra het volgende:
Devarynn was jij degene die een lite gaat kopen binnenkort?

Thanks Cadfael! Ik had die gisteravond gezien thanks to Droopy. Heb dus vannacht om 3uur mijn bloemen zo neer gezet dat ze dus mooie hybrids kunnen maken
Dat was Devarynn ja. We hopen op een telefoontje vandaag dat ie binnen is....
Zal begin van de middag zijn als het vandaag komt.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40413013
Ik ga heel hard duimen voor jullie
ik ben echt een vergeetachtige doos vandaar dat ik soms dingen 30x vraag
pi_40418022
he allemaal! ik heb ook nieuwe haartjes, dankzij droopy en anitra

heb alleen zomaar opeens geen perfect town meer en dat terwijl ik elke dag de dorre bloemen watergeef en zo goed voor mijn dorpje zorg! niet eerlijk!!

ben ook aan het kijken hoe dat wekt met die hybrids ff utizoeken haha
pi_40418260
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef Suuz_ het volgende:
he allemaal! ik heb ook nieuwe haartjes, dankzij droopy en anitra

heb alleen zomaar opeens geen perfect town meer en dat terwijl ik elke dag de dorre bloemen watergeef en zo goed voor mijn dorpje zorg! niet eerlijk!!

ben ook aan het kijken hoe dat wekt met die hybrids ff utizoeken haha
Is er toevallig iemand verhuist? Heb het namelijk ook gehad toen er een huisje weg was op een plek, ook geen perfect town meer . Dus maar paar boompjes gepland en probleem was opgelost.

En voor de hybrids zie de volgende link: http://animalxing.com/hybrids.php
Heb nu 8 hybrids
pi_40418329
http://db.gamefaqs.com/portable/ds/file/animal_crossing_ww_c.txt
(deze link werk wel als je copy and paste doet!)

Ik gebruik tot nu toe deze site als guide, niet zo mooi als die anderen waar ik ook wel eens dingen in opzoek (zoals met plaatjes), maar wel alles bij de hand.. zo ook het "bloemen" schema en nog veel meer handige tips...

[ Bericht 14% gewijzigd door Blue007 op 02-08-2006 14:22:27 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40418975
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Is er toevallig iemand verhuist? Heb het namelijk ook gehad toen er een huisje weg was op een plek, ook geen perfect town meer . Dus maar paar boompjes gepland en probleem was opgelost.

En voor de hybrids zie de volgende link: http://animalxing.com/hybrids.php
Heb nu 8 hybrids
ja er is wel iemand verhuisd idd! en daarna was het geen perfect town meer!
ben nu weer hard bezig en ook met de hybrids, ik begin het te snappen het is helemaal niet ingewikkeld als je het goed leest haha
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:31:33 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40424523
Ik heb een verzoekje

Als dit topic vol is open dan nog geen nieuwe .. werk momenteel aan een verrassing
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40425060
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Cadfael het volgende:

En gisteravond en de avond ervoor lekker bugs gevangen, eergister zon 180.000 bells, en gisteravond voor maarliefst 230.000 bells gevangen

Ik denk dat ik die turnips maar gewoon ga vergeten, ze leveren niks op en nemen alleen maar ruimte in waar ik anders bugs neer kan zetten en zo veel meer verdien.
soms heb je inderdaad een avond of een paar avonden goeie bugs en vissen... zo'n avond heb ik al een tijd niet gehad hoelang ben je bezig met vangen om tot de 230.000 te komen? wel een paar uurtjes, niet?

kreeg gister een brief van de town hall dat ik rente heb gekregen over m'n spaargeld van afgelopen maand! joepie!

ben al aan m'n derde bijl bezig in drie dagen! overal stompjes... tot nu toe groeit op de plek van elk stompje wel een nieuwe boom. denken jullie dat het wel of niet aanslaan van een boom random gebeurd? of zijn er echt plekken in het spel waar bomen absoluut niet willen groeien?

heb nu trouwens 't aapje 'nana' als bewoner in m'n town!

ps. wanneer is een topic vol?

[ Bericht 11% gewijzigd door warmfruit op 02-08-2006 18:03:37 ]
ACWW: 4939-9398-7265 Jeroen Beantown
pi_40425309
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:56 schreef warmfruit het volgende:

[..]

soms heb je inderdaad een avond of een paar avonden goeie bugs en vissen... zo'n avond heb ik al een tijd niet gehad hoelang ben je bezig met vangen om tot de 230.000 te komen? wel een paar uurtjes, niet?

kreeg gister een brief van de town hall dat ik rente heb gekregen over m'n spaargeld van afgelopen maand! joepie!

ben al aan m'n derde bijl bezig in drie dagen! overal stompjes... tot nu toe groeit op de plek van elk stompje wel een nieuwe boom. denken jullie dat het wel of niet aanslaan van een boom random gebeurd? of zijn er echt plekken in het spel waar bomen absoluut niet willen groeien?

heb nu trouwens 't aapje 'nana' als bewoner in m'n town!

ps. wanneer is een topic vol?
aah nana is dus de bewoner die bij mij vertrokken is!! sind seen dag of 2 is ze weg geloof ik!
ik had haar nog tegen willen houden maar opeens vond ik een brief in mijn brievenbus

ik wil ook wel eens weten hoe cadfael dat doet met die bugs, ik vang bijna alleen maar dezelfde 's avonds/'s nachts. welke leveren zoveel op dan? en hoe lang ben je ermee bezig?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:10:17 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40425343
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:56 schreef warmfruit het volgende:
ps. wanneer is een topic vol?
7 blz / 300 posts
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40425724
Anitra, je hebt email
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40426013
oh jemig ik bedenk mij net dat het augustus is dus ook nieuwe insekten en vissies!!
Heb net een Long locust gevongen
pi_40426679
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef Cadfael het volgende:
Anitra, je hebt email
Jij ook

Ik heb trouwens geen hybrids vandaag
Nook gaat morgen weer verbouwen en morgen heb ik een verdieping erbij in mijn huisje
Dan ben ik weer op het nieau met mijn huis zoals in het andere dorp! Thanks iedereen die geholpen heeft!!!

Wat zijn de turnipsprijzen bij jullie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Anitra op 02-08-2006 19:24:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')