quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:28 schreef _serial_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yPjhPLrvUKg
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:28 schreef _serial_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yPjhPLrvUKg
SWEET, what does mine say??quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:54 schreef black_hacker het volgende:
DUDE, what dous mine say???
meer films in dit 'genre': Eurotrip, Harold & Kumar go to white castle, The new guy (was vorige week op TV), Zoolander (ook pas op TV geweest). Dan heb je nog de scary movie reeks, not another teen movie, road trip, american pie etc maar dat is al weer een stuk minder flauw maar daarom niet minder leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:00 schreef S-Two het volgende:
Heb hem gister voor het eerst gezien wat een geniaal kansloze film is het ook gewoon. Zulke films moeten ze meer maken.
Hmmsz.. die misschien maar eens gaan bekijken dan. Ik ken verder alleen Dumb and Dumber in dit genre, die film is ook echt geniaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Janteh het volgende:
[..]
meer films in dit 'genre': Eurotrip, Harold & Kumar go to white castle, The new guy (was vorige week op TV), Zoolander (ook pas op TV geweest). Dan heb je nog de scary movie reeks, not another teen movie, road trip, american pie etc maar dat is al weer een stuk minder flauw maar daarom niet minder leuk
SWEET!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:53 schreef _ikje_ het volgende:
SWEET, what does mine say??
Dude!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
SWEET!
I know, but what does mine say??![]()
...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:46 schreef PeZu het volgende:
And then I'm gonna come back there and put my foot in your ass if you say "and then" again!
Die uitspraak was ook echt geniaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
"I wanna go on that ride, daddy."
"Me too, son, me too.."
NO AND THEN!!!!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |