Aha jullie gaan dus niet zelf trouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, wegvallend internet ken ik
Het wordt pas de tweede trouwerij in heel mn leven waar ik heenga, dus ik heb er wel zin in
Hoewel het vast wel veel wachten zal zijn enzoNet als bij die eerste
Shit, nu heb ik het verklaptquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha jullie gaan dus niet zelf trouwen.![]()
Wij een lang weekendje dusquote:De trouwerij was saai, maar het werd ook meteen een weekje Engeland!![]()
met mijn allereerste vriendinnetje.![]()
![]()
Leuk, een weekendje met verpichtingen naar familie? Hopelijk niets met moeders van mensen die gaan trouwen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik het verklapt
[..]
Wij een lang weekendje dus
En ook niet je laatste? (grapje)quote:Oeh romantisch![]()
En Re is niet mn eerste vriendje
Nee, eerst 2 daagjes gewoon London en pas zomdag bruiloft, relaxed dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Leuk, een weekendje met verpichtingen naar familie? Hopelijk niets met moeders van mensen die gaan trouwen?(Die zijn het ergst)
![]()
Hehequote:En ook niet je laatste? (grapje)![]()
Aha, dat is wel oke!quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, eerst 2 daagjes gewoon London en pas zomdag bruiloft, relaxed dus
[..]
Hehe
Ik ga er vanuit van wel
Ik drink geen bier, dus dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, dat is wel oke!
Ik had toen echt zo'n clupje familie (niet van mij maar van haar) met plannen en ideeen over wat we allemaal moesten gaan zien. Gelukkig hebben we ze de helft van de tijd kunnen ontlopen. Wel tof verder. Miste eigenlijk alleen het schuim op mijn bier.
http://forum.fok.nl/topic/890043quote:By 2006 a high strain of marijuana will be unleashed upon earth by alien lifeforms from the galaxy of Zentonania in the delta region 14 of the southern outer hybrid galaxy (2000,000,000,0000 Lightyears from our current solar system)
Voor mij telt 'ie nog. We houden het stil zodat de anderen het niet te weten komen.quote:
Eigenlijk haat ik julliequote:
[high-five smiley]quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voor mij telt 'ie nog. We houden het stil zodat de anderen het niet te weten komen.
Geile check, dus.![]()
En je vraagt je nog steeds af waarom je er nog niet helemaal bijhoort?quote:
Oh, nee hoor, dat heb ik gewoon al geaccepteerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je vraagt je nog steeds af waarom je er nog niet helemaal bijhoort?![]()
Tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, dat heb ik gewoon al geaccepteerd.
Beetje laat, hè.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:07 schreef DaMart het volgende:
* DaMart meldt zich ook bij checkpoint Showchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |