tja... ik kan je wel zeggen dat het wel werkt..quote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb zo eens naar dat weekmenu gekeken he, en bij mij mogen er in principe best een paar kilo's af, maar dat eten...Brr..Ik ben een lastige eter en 5 keer in de week gekookte aardappen, en dan bloemkool? Gadver. Ik denk dat ik mijn eigen methode maar ga bedenken..
Ik heb er ook totaal geen problemen mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef Sassefras het volgende:
tja... ik kan je wel zeggen dat het wel werkt..
Ik vind aardappels en groente lekker. ik lust geen witlof en helaas is SB daar wel fan van. helaas, dan maar een keer iets minder lekker avond eten.
thnks!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er ook totaal geen problemen mee.
Het enige dat ik niet meer zal doen is die 200 gram gekookte andijvie. Dat kreeg ik echt niet weg. Of ik ga proberen er een rauw stamppotje van te maken of ik neem wel iets anders als groene groente.
Ik geloof ook wel dat het werkt. Alleen ik weet gewoon zeker dat als ik 5, 6 keer in de week Hollandse kost moet eten (dwz. gekookte aardappels, groente en een stukje vlees) ik er heel gauw de brui aan geef. Er aan beginnen heeft dus geen enkele zin.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
tja... ik kan je wel zeggen dat het wel werkt..
Ik vind aardappels en groente lekker. ik lust geen witlof en helaas is SB daar wel fan van. helaas, dan maar een keer iets minder lekker avond eten.
Ik ben (was) een echte rijst eetster en hollandse pot.. dat kwam er bij mij niet in. Nu ik het SB dieet volg moet ik bekennen dat het toch wel redelijk makkelijk gaat en het is nog smaakvol ook. Ik was van mening dat het mij niet zou gaan lukken en vandaar dat ik in eerste instantie ook riep om er 4 weken aan mee te doen. Ik ben nu met week 7 begonnen en het valt mij echt enorm mee. Het zijn maar 2 kleine aardappeltjes dus dat heb je zo op. Met een schepje magere jus er doorheen is het nog beter weg te krijgen en warempel.. ik lust ineens dingen die ik voorheen nooit luste. Het zal denk ik meer de combinatie zijn van het geheel. Nooit geschoten is nl altijd misquote:Op maandag 31 juli 2006 09:53 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het werkt. Alleen ik weet gewoon zeker dat als ik 5, 6 keer in de week Hollandse kost moet eten (dwz. gekookte aardappels, groente en een stukje vlees) ik er heel gauw de brui aan geef. Er aan beginnen heeft dus geen enkele zin.
Jep! En ik ben me juist mínder streng aan Sonja gaan houden, ipv strenger en dat werkt dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk! Dat zijn leuke beloningen!
Fijn dat je resultaat merkt!
Ik heb vanmiddag 3 pakjes van die aldi-toastjes opgegetenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ik altijd het moeilijkste moment vind? Net na het eten. Dan heb ik altijd onwijze snaaitrek enzo. Ook tussen de middag.
Nou ja, ik ga maar op mijn handjes zitten of zo.
Wat een boefjequote:
dat vind ik het allermoeilijkst... iki heb zo'n zin in chips,... en wat mogen we.. een plak ontbijtkoek..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Svensational het volgende:
Het was iig al een hele overwinning dat ik niet een zak chips opentrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |