quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
JapMorgen weer van 10 tot 5. Multimediaafdeling.
misschien kom ik je wel lastig vallen dan morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
JapMorgen weer van 10 tot 5. Multimediaafdeling.
Ja leuk feestjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Sylvana het volgende:
Nieuwe pagina, dus nog maar een keer:
[..]
mensen die hier wel interesse voor hebben?
wanneer heb jij geen zin in een feestje (sorry met loes gepraatquote:
Deze week was echt erg. Van zondag tot gister elke nacht wezen feesten tot een uur of 7, 8 in de morgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wanneer heb jij geen zin in een feestje (sorry met loes gepraat)
wees maar niet bangquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg, als je langskomt, zeg dan ook gewoon wat
ik heb het net ook opgezocht, want ik zit er me er ook al de hele middag aan te irriteren, maar op de Worp wordt Raveland Outdoor georganiseerd, en dat duurt fucking van 14 tot 23 uurquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Vogue het volgende:
Wat een f$%cking k$tmuziek hangt er al de hele dag boven de stad. Zelfs nu in mijn huis kan ik het letterlijk volgen. Is er een of andere gabber/hardcore party aan de gang ofzo? Het is echt in de hele stad te horen, wat een teringherrie!
watquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb het net ook opgezocht, want ik zit er me er ook al de hele middag aan te irriteren, maar op de Worp wordt Raveland Outdoor georganiseerd, en dat duurt fucking van 14 tot 23 uur
Had ik et mis of liep jij vandaag in de V&D? Ik twijfelde evenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
en ik krijg dithttp://www.google.nl/search?hl=nl&q=raveland+outdoor&btnG=Zoeken&meta=
nouja, lekker boeiend, tis KUT!
ik kan echt niet wachten tot het afgelopen is
nope, was ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Had ik et mis of liep jij vandaag in de V&D? Ik twijfelde even.
Vanaf nu weer elke zaterdag, aankomende week dinsdag en woensdagavond nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, was ik niet
maar ik kom nog wel es ff bij je buurten, wanneer werk je altijd?( gister had ik er geen tijd meer voor om ff langs te komen)
okido, kom je wel eens van je werk afhouden danquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vanaf nu weer elke zaterdag, aankomende week dinsdag en woensdagavond nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |