ok ok ok de wind kwam precies van de andere kant.... Dat vertekende.... het bier hielp ook mee.... ok ok ok...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef piepster het volgende:
[..]
Dan gingen ze de verkeerde kant op.![]()
ik niet, ga al naar de bios, maar vorig jaar was het wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
Wat is dr dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
als ik mijn griep kan onderdrukken wel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef piepster het volgende:
@zwaaibaai: als het leuk is, ga jij dan?
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagdquote:
ok ik sla over....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagd
Ik sla even over denk ik zo.quote:The Corona's voor al uw feesten begrafenissen en andere knokpartijen.
Ach, ik woon er vlakbij. Als het niks is, ga ik vanzelf wel weer weg. Misschien wordt het net zoals vorig jaar weer leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef piepster het volgende:
Ik dacht dat er iets met hele slechte hiphop was, maar misschien was dat een andere keer.
Soulvation is wel leuk. Lekker dansbaar, en het houdt je warm(bloedig) met dit pokkeweer.
IOS vind ik persoonlijk vreselijk . Een band die niet wil toegeven dat ze ooit een kutnaam hebben gekozen, en nu met een afkorting op de proppen komt, die een comité voor iets-te-rijke-mensenen na googelen word ik van the Corona's niet echt geil. Citaatje van een web-log:
[..]
Ik sla even over denk ik zo.
Als je richting Brink loopt aan het begin van de winkelstraat rechtsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Houniet het volgende:
waar is in godsnaam de AH in deventer![]()
Da's een minder bekend supermarktjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef piepster het volgende:
Huh? Een wat? En welke straat of postcode?
Is sinds kort van naam verandert. Ik ga morgen de stad in, kijk ik nog wel ff.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef piepster het volgende:
Wanneer dan? Daar heb ik toch echt wel heel lang post bezorgd. Was dat voor 2000?
Op bijvoorbeeld de Rielerweg zit ook wel een buurtsupertje, maar die heb ik weggelaten.
Ik ben niet zo goed in straten van Deventer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef piepster het volgende:
Halfords op de Broederenstraat toch? Naast de speelgoedwinkel, tegenover deli/la/le France, het lege pand waar eerst de klerewinkel voor meisjes met gouden kettingen was. etc.
Tegenover de Halfords zit wel en Italiaans delicatessenwinkeltje, bedoel je die? Of de slijter?
eh ik kom vaak in Deventerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:18 schreef Sylvana het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk weten Houniet?
Savers is toch meer een drogisterij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:53 schreef Messenga het volgende:
Er zat midden in de stad een savers, die heet nu anders..
Zag er uit als een gewone supermarkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Savers is toch meer een drogisterij?
Ik ga zo ook nog wel even op het Grote Kerkhof checken, er staan bekenden achter de bar...
Klopt, heet nu anders inderdaad. Prijsknallers ofzo? Een erg domme naam in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Savers is toch meer een drogisterij?
Dat laatste was ook niet echt wat. Soulvation was erg leuk, al speelden die maar een paar nummers. Die DJ was ronduit pauper en verder waren er maar weinig écht leuke mensen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Sylvana het volgende:
mooie foto Whoops!
k zit nou te lusiteren naar die mensen die aan het optreden zijn op het Grote Kerkhof, maar vind het niet echt wat, dus ga der niet heen
Eerst speelde er een band met die langharige zanger van de Kast. Was op zich wel aardig, alleen was het toen nog niet echt druk. Vervolgens nam een of andere DJ Bas het over met allerlei kinderachtige nummers. Soulvation was zoals gezegd wel erg cool. Daarna weer die pauper DJquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:39 schreef piepster het volgende:
Blij om te horen dat het gewoon weer prut was op de Grote Kerkhof. Tradities dien je in stand te houden. Wie draaide er eigenlijk?
Mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef whoops het volgende:
Mooie luchten boven de mooiste stad aan de IJssel...
[afbeelding]
Schalkhaar is een dorp. Geen wijk. En neukertje is een stom woord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Dizzee het volgende:
ik heb nog een neukertje in de wijk Schalkhaar zitten.![]()
woon zelf in Amsterdam
oh dacht dat dat een wijk was. hoort het officieel ook niet bij Deventer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Schalkhaar is een dorp. Geen wijk. En neukertje is een stom woord.
ik vind hem coolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef piepster het volgende:
Het is wel gemeente Deventer, maar toch echt een apart dorp.
Wat is er met mijn sig?
Ik kom wel es in Midtown ja, maar dan spreek ik niet echt met andere mensen, maar dan ben ik meestal met een groep eigen vriendenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:51 schreef piepster het volgende:
@ Sylvana: Als je veel mensen wilt leren kennen, is vrijwilliger worden bij het Burgerweeshuis misschien wel iets voor jou. Je kan tapper, posterverspreider, bandopvang of techniek gaan doen. Kost je 2 avonden werken in de maand, en levert je gezelligheid, een t-shirt en feestjes op. Zie www.burgerweeshuis.nl. Het lijkt me trouwens dat je een aantal mensen uit het Weeshuis al kent, je komt toch wel eens bij Midtown etc?
mensen die hier wel interesse voor hebben?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:41 schreef Sylvana het volgende:
Even een vraagje aan de mensen hierZo te zien komen er toch best wel wat mensen uit Deventer of omgeving, bestaat er interesse om een keer een Deventer meeting te organiseren? Gewoon met een groep mensen een keer gaan stappen ofzo? Ik ken zelf nl maar weinig mensen in Deventer en dit lijkt mij wel een leuke manier om wat meer mensen te leren kennen
Mwah ik doe het niet zo goed in grote groepen mensenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Sylvana het volgende:
Nieuwe pagina, dus nog maar een keer:
[..]
mensen die hier wel interesse voor hebben?
het hoeft ook geen grote groep te zijn, kunnen toch ook gewoon met een paar man stappen? stuk of 5 ofzo? Veel meer interesse is er voglens mij toch nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah ik doe het niet zo goed in grote groepen mensen![]()
Ben ik niet wat te jong voor de rest van jullie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het hoeft ook geen grote groep te zijn, kunnen toch ook gewoon met een paar man stappen? stuk of 5 ofzo? Veel meer interesse is er voglens mij toch niet
hhm, das ook wel een goed ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Canisfire het volgende:
We kunnen altijd nog de shop in duiken natuurlijk dat lijkt me wel weer leuk.
Geb. Datum 00-00-0000quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben ik niet wat te jong voor de rest van jullie?
Nja, best leuk plan hoor.
Sinds 18 juli 17.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geb. Datum 00-00-0000
Ik denk eerder te oud, al 2006 jaar
So much for the shopquote:
Welke? De Blikken Deur? Ik ken de uitbater daarvan nog via-viaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Canisfire het volgende:
We kunnen altijd nog de shop in duiken natuurlijk dat lijkt me wel weer leuk.
Nah dan ga ik liever langs Knibbel comics met een groepjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef Houniet het volgende:
duik met zijn allen een kroeg in danof ga met zijn allen naar de V&D
Ja, met zn allen langs mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef Houniet het volgende:
duik met zijn allen een kroeg in danof ga met zijn allen naar de V&D
quote:
Japquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij werkt in de V&D?Zal es kijken fo ik je herken dan
* Sylvana checkt fotoboek
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
JapMorgen weer van 10 tot 5. Multimediaafdeling.
misschien kom ik je wel lastig vallen dan morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
JapMorgen weer van 10 tot 5. Multimediaafdeling.
Ja leuk feestjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Sylvana het volgende:
Nieuwe pagina, dus nog maar een keer:
[..]
mensen die hier wel interesse voor hebben?
wanneer heb jij geen zin in een feestje (sorry met loes gepraatquote:
Deze week was echt erg. Van zondag tot gister elke nacht wezen feesten tot een uur of 7, 8 in de morgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wanneer heb jij geen zin in een feestje (sorry met loes gepraat)
wees maar niet bangquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeg, als je langskomt, zeg dan ook gewoon wat
ik heb het net ook opgezocht, want ik zit er me er ook al de hele middag aan te irriteren, maar op de Worp wordt Raveland Outdoor georganiseerd, en dat duurt fucking van 14 tot 23 uurquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Vogue het volgende:
Wat een f$%cking k$tmuziek hangt er al de hele dag boven de stad. Zelfs nu in mijn huis kan ik het letterlijk volgen. Is er een of andere gabber/hardcore party aan de gang ofzo? Het is echt in de hele stad te horen, wat een teringherrie!
watquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb het net ook opgezocht, want ik zit er me er ook al de hele middag aan te irriteren, maar op de Worp wordt Raveland Outdoor georganiseerd, en dat duurt fucking van 14 tot 23 uur
Had ik et mis of liep jij vandaag in de V&D? Ik twijfelde evenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
en ik krijg dithttp://www.google.nl/search?hl=nl&q=raveland+outdoor&btnG=Zoeken&meta=
nouja, lekker boeiend, tis KUT!
ik kan echt niet wachten tot het afgelopen is
nope, was ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Had ik et mis of liep jij vandaag in de V&D? Ik twijfelde even.
Vanaf nu weer elke zaterdag, aankomende week dinsdag en woensdagavond nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, was ik niet
maar ik kom nog wel es ff bij je buurten, wanneer werk je altijd?( gister had ik er geen tijd meer voor om ff langs te komen)
okido, kom je wel eens van je werk afhouden danquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vanaf nu weer elke zaterdag, aankomende week dinsdag en woensdagavond nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |