ok ok ok de wind kwam precies van de andere kant.... Dat vertekende.... het bier hielp ook mee.... ok ok ok...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef piepster het volgende:
[..]
Dan gingen ze de verkeerde kant op.![]()
ik niet, ga al naar de bios, maar vorig jaar was het wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
Wat is dr dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef Freshthinking het volgende:
Wie gaan er vanavond naar het Grote Kerkhof?
als ik mijn griep kan onderdrukken wel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef piepster het volgende:
@zwaaibaai: als het leuk is, ga jij dan?
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagdquote:
ok ik sla over....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
The Corona's, IOS en Soulvation. Met name dat laatste lijkt me wel leuk! Vorig jaar vond ik het ook erg geslaagd
Ik sla even over denk ik zo.quote:The Corona's voor al uw feesten begrafenissen en andere knokpartijen.
Ach, ik woon er vlakbij. Als het niks is, ga ik vanzelf wel weer weg. Misschien wordt het net zoals vorig jaar weer leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef piepster het volgende:
Ik dacht dat er iets met hele slechte hiphop was, maar misschien was dat een andere keer.
Soulvation is wel leuk. Lekker dansbaar, en het houdt je warm(bloedig) met dit pokkeweer.
IOS vind ik persoonlijk vreselijk . Een band die niet wil toegeven dat ze ooit een kutnaam hebben gekozen, en nu met een afkorting op de proppen komt, die een comité voor iets-te-rijke-mensenen na googelen word ik van the Corona's niet echt geil. Citaatje van een web-log:
[..]
Ik sla even over denk ik zo.
Als je richting Brink loopt aan het begin van de winkelstraat rechtsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef Houniet het volgende:
waar is in godsnaam de AH in deventer![]()
Da's een minder bekend supermarktjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef piepster het volgende:
Huh? Een wat? En welke straat of postcode?
Is sinds kort van naam verandert. Ik ga morgen de stad in, kijk ik nog wel ff.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:58 schreef piepster het volgende:
Wanneer dan? Daar heb ik toch echt wel heel lang post bezorgd. Was dat voor 2000?
Op bijvoorbeeld de Rielerweg zit ook wel een buurtsupertje, maar die heb ik weggelaten.
Ik ben niet zo goed in straten van Deventer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef piepster het volgende:
Halfords op de Broederenstraat toch? Naast de speelgoedwinkel, tegenover deli/la/le France, het lege pand waar eerst de klerewinkel voor meisjes met gouden kettingen was. etc.
Tegenover de Halfords zit wel en Italiaans delicatessenwinkeltje, bedoel je die? Of de slijter?
eh ik kom vaak in Deventerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:18 schreef Sylvana het volgende:
Waarom wil je dat eigenlijk weten Houniet?
Savers is toch meer een drogisterij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:53 schreef Messenga het volgende:
Er zat midden in de stad een savers, die heet nu anders..
Zag er uit als een gewone supermarkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Savers is toch meer een drogisterij?
Ik ga zo ook nog wel even op het Grote Kerkhof checken, er staan bekenden achter de bar...
Klopt, heet nu anders inderdaad. Prijsknallers ofzo? Een erg domme naam in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Savers is toch meer een drogisterij?
Dat laatste was ook niet echt wat. Soulvation was erg leuk, al speelden die maar een paar nummers. Die DJ was ronduit pauper en verder waren er maar weinig écht leuke mensen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Sylvana het volgende:
mooie foto Whoops!
k zit nou te lusiteren naar die mensen die aan het optreden zijn op het Grote Kerkhof, maar vind het niet echt wat, dus ga der niet heen
Eerst speelde er een band met die langharige zanger van de Kast. Was op zich wel aardig, alleen was het toen nog niet echt druk. Vervolgens nam een of andere DJ Bas het over met allerlei kinderachtige nummers. Soulvation was zoals gezegd wel erg cool. Daarna weer die pauper DJquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:39 schreef piepster het volgende:
Blij om te horen dat het gewoon weer prut was op de Grote Kerkhof. Tradities dien je in stand te houden. Wie draaide er eigenlijk?
Mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef whoops het volgende:
Mooie luchten boven de mooiste stad aan de IJssel...
[afbeelding]
Schalkhaar is een dorp. Geen wijk. En neukertje is een stom woord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Dizzee het volgende:
ik heb nog een neukertje in de wijk Schalkhaar zitten.![]()
woon zelf in Amsterdam
oh dacht dat dat een wijk was. hoort het officieel ook niet bij Deventer?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Schalkhaar is een dorp. Geen wijk. En neukertje is een stom woord.
ik vind hem coolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef piepster het volgende:
Het is wel gemeente Deventer, maar toch echt een apart dorp.
Wat is er met mijn sig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |