Sterker nog, er bestaat een heel reglement voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
Teenslippers zijn nog tot daar aan toe, maar ik vind het veel erger als je een bepaald soort "ghasjes" (meestal van Finse afkomst) door de stad ziet slenteren op van die afgrijselijke cheap-ass badslippers en dan MET WITTE SPORTSOKKEN ERIN!!!
Doorgaans zijn dit ook de jongens die hun burberry of nike-petje op de allerkleinste stand hebben, zodat het ding alleen heel onhandig achterop hun kruin kan balanceren.
En het zijn er zoveel dat ik het vermoeden heb dat ze er met z'n allen afspraken over hebben gemaakt.
En bedankt. Nu weet ik zeker dat ik de komende week echt alleen maar dit soort verdwaalde figuren ga zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
Teenslippers zijn nog tot daar aan toe, maar ik vind het veel erger als je een bepaald soort "ghasjes" (meestal van Finse afkomst) door de stad ziet slenteren op van die afgrijselijke cheap-ass badslippers en dan MET WITTE SPORTSOKKEN ERIN!!!
Doorgaans zijn dit ook de jongens die hun burberry of nike-petje op de allerkleinste stand hebben, zodat het ding alleen heel onhandig achterop hun kruin kan balanceren.
En het zijn er zoveel dat ik het vermoeden heb dat ze er met z'n allen afspraken over hebben gemaakt.
neuh. gewoon een wat eufemistischer klinkende naam voor ieders favoriete minderheid hier op fok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef Roolio het volgende:
Finnen? Is dat weer een nieuwe minderheid hier?
Wat, lopen roodharige vrouwen tussen de 24 en de 30 daar mee dan???quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef Smots het volgende:
[..]
neuh. gewoon een wat eufemistischer klinkende naam voor ieders favoriete minderheid hier op fok.
eh?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat, lopen roodharige vrouwen tussen de 24 en de 30 daar mee dan???
Da's mijn favoriete minderheid!quote:
Als ie nou niet van die witte sokken had aangehad had je hem wèl in zn hol geneukt ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
Ik heb ooit iets gehad met een (nep)fin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:14 schreef Apropos het volgende:
Wat is het toch met de opkomst van de Finnen in Nederland?
BEHEHE iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets gehad met een (nep)fin.![]()
Ik dacht eigenlijk dat dit topic daar over zou gaan toen ik de TT zag, die Romeinensandalen zijn idd hondslelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:37 schreef Furia het volgende:
In ieder geval níet erger dan dit:
[afbeelding]
En dan maakt het me niet eens uit of er wel of niet een sok inzit!
Dat verklaart niet dat ze hun petje vaak helemaal bovenop hun hoofd dragen, als een soort dekseltje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef Drasss het volgende:
Niks tegen finnen, ben er zelf 1 :p
Die slippers hmm heb ze zelf niet eens omdat ik slippers haat... over die petten trouwens. Finnen hebben vaak een smal klein hoofdje dus dat verklaardt een hoop.....
Dat is inderdaad nog erger dan witte sokken in badslippers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat verklaart niet dat ze hun petje vaak helemaal bovenop hun hoofd dragen, als een soort dekseltje.
Ik zou er bijna een topic over openen: Dekselpetjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog erger dan witte sokken in badslippers.
Ik ga het bijna jammer vinden dat je geen foto van 'm hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Goed idee. Misschien kan iemand me dan ook uitleggen waarom die petjes zo worden gedragen.
In dezelfde categorie valt trouwens de helm half op het hoofd. Ziet er zo mogelijk nog achterlijker uit. Ik word vaak letterlijk misselijk als iemand op die wijze een helm zie dragen, al dan niet in combinatie met witte sokken en badslippers
....![]()
Realiseer me ineens dat ik vroeger, toen ik nog jong en lekker was, zo#n tiep achter me aan had lopen.Hij droeg witte sokken in badslippers, zijn foute stonewashed spijkerbroek had hij net iets te hoog opgerold en opgetrokken over zijn iets te dikke trui die oncharmant over zijn broekriem bolde. De jaren ´70 spijkerjas hing "stoer" open. Op zijn hoofd stond een helm op dezelfde wijze als tegenwoodig petjes worden gedragen. Dat alles gecompleteerd met een bril die zelfs toen al echt niet meer kon...
*ril*
Nou, ik niet....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik ga het bijna jammer vinden dat je geen foto van 'm hebt.: D
Hij is kei black-metal en komt uit mijn duistere Periode.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:01 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
BEHEHE idd
die krijgt een teenslipper in zijn aars als ik hem zie (zonder witte sok)
Deze dingen vind ik echt heel walgelijk. Ik snap niet dat zoiets op de markt gebracht mag worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef I_dunno het volgende:
Ook deze zijn erger dan teenslippers, gezien op het strand, gedragen door 'hippe dudes' en in de sportwinkel:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |